İyi okumalar
Umarım beğenirsinizzzzNişan günü gelip çatmıştı. Ve ben heyecan yapmıştım olabilecek kaos o kadar iyi ki , dışarıdan gören biri nişan için böyleyim sanar ama asla öyle değildi.
Lisa ,jennie , kook ve ben güzel bir plan yapmıştık . Aslında öyle bir ciddi plan değil ama nişanımı engelleyecek tarzdaydı.
Odamın kapısı tıklatılmadan direkt açılmıştı. Sizce kim girer böyle?
Evet doğru tahmin.
Babam.
Karşıma geçip baştan sona beni süzdü.
Ellerini omuzuma koyup sanki orada birşey varmışta onu düzeltiyor gibj silkeledi."Eğer aşağıda bir sorun olursa, kendini elimden kurtarmak için plan yapsan iyi olur" dedi tehdit ederek.
Onu kafa sallayarak onayladım.
Ama bilmiyordu ki karşısında artık küçük bir delta yok ama yakın bir zamanda öğrenecekti.Onun için sabırsızlanıyorum babacığım yüzünün halini çok merak ediyorum.
" Beş dakika içerisinde aşağıda ol,
Olmazsan ensendeyim"
Bu haline göz devirmek istesem de
Öyle birşey yapamadım.Odadan çıktı ve bende kendime çeki düzen vermek için aynanın karşısına geçmiştim.
Yakın arkadaşlarımı özellikle gelmemeleri için ikna etmiştim.
Eğer olay çıkarsa zarar görmemeleri için. Heb birde gerçek nişanıma gelmelerini tercih ederdim.
Onun için gelmemeleri için uğraştım bayağı.Kısa süre içinde hemen aşağı indim.
Tahminimden fazla kişi vardı.
Bu da demek oluyor ki babam fazladan rezil olacaktı.
İçimden şen bir kahkaha attım.Bana bunca yıl kötü davrandığına saysın.
Jennie baktığımda ortalıklarda yoktu.
Planda değişiklik mi vardı acaba.Ona bakrken kapıda bir hareketlilik gördüm. Gelen kişi beklediğim kişiydi.
Sonunda gelmiş, ve direkt yanıma gelmişti.
" Nasılsın Taehyung"" İyiyim jennie sen"
Kısa sohbetimizi gelen bir misafir bölmüştü. Birimiz delta birimiz vitaydık tabi ki de gelecekelr yanımıza
Zaman biraz daha geçmişti ve bizim nişan merasimi başlayacaktı.
Babam yüzükleri almış konuşma yapıyordu. Bana göre saçmalıyordu ama olsun.
Tam yüzükleri takıp kurdeleyi kesecekti ki içeri biri koşarak girdi.
"Durun hemen!". Uzun sarı saçları yüzünde abartılı sayılacak bir makyaj ve giydiği dar mor elbiseden belli olan bir göbek bir saniye göbek mi.
" Ne bakıyorsun sen de kimsin lan,"
İlk bir ürkmüştü ama hemen kendini toparladı.
" Evden zor kaçtım kaç aydır deltaya ulaşmaya çalışıyorum karnında onun çocuğunu taşıyorum ama bakıyorum beyefendi nişan yapıyor yazık gerçekten"
Ben şok içinde karşımdakine bakıyordum.
Bir yandan da babamın surat ifadesine iyice sinirlenmeye başlamıştı." Ne diyor bu Kim Taehyung!"
Bir adım öne çıkıp " bilmiyorum baba tanımıyorum bile bunu "
"Siktiğin kişiyi nasıl tanımazsın Taehyung""Hey heey orada dur bey amca sikmiş falan ayıp oluyor "
"Sen karışma" diye çıkıştı. Karşımdaki kişinin gözleri dolmuştu. Üzüldüm bu durumuna."Bu nişanı kabul etmiyorum benim çocuğum babasız mı kalsın"
Yanında ki kadını sarsarak" hah! Benim çocuğum babasız mı kalsın hanım!!" Diye bağırmıştı.Kendimi gülmemek için zor tutuyordum .
Ciddi olmam lazım ama ciddi kalkamıyordum.Kadın onu onaylamış ve babama" bay kim çocuk babasız kalamaz bırakın evlensin bu hanım kızla " demişti
Babam ise bana sen sonra görürsün bakışları atıp anında salonu terk etmişti . Gelen misafirler de şok içinde evi birer birer terk etmişti.
Jennie ise üzgün görünmeye çalışarak koşarak evden çıkmıştı. Gideceği yer belliydi.
Bende karşımda ki kıza doğru gittim.
Kolunu tuttuğum gibi odama götürmüştüm.
Kapıyı kapayıp sırtını kapıya yaşamıştım.
Elim karnına doğru gitmiş ve orayı biraz sıkmıştım . Yüzüne yaklaşmıştım nefesi yüzüme vuruyordu. Dudaklarını öpüp geri çekildim ve
"Demek bebeğimiz var burada."
Diyip kahkaha atmıştım.Beni omuzlarımdan itip
"Siktir git delta ya !" Diye bağırdı karşımda ki kook.
" Senin için ne hale geliyorum sen anca dalga geç"
Tek kaşını kaldırarak yanıma gelmişti eli anında karnıma giderek" olacaksa bebeğimiz senin karnında olur bebeğim" demişti.Onu baştan aşağı süzme işimi bırakıp" marsel belki olur bilemeyizz " diye konuşmuştum. Bu hali çok iyiydi
" Arada böyle mi giyinsen acaba
aşkım ""Saçmalama istersen güzelim "
Ona gülüp yatağa uzandım" hadi çok durmada üstünü değiştirip yanıma gel "
Anında dediğimi yapıp yanıma yatmıştı.
Heh birşeyler de konuştuk amaAramızdaaa
Evet biraz saçma oldu gibi ama yapabildiğim anca bu kadardı acayip uykum geldi umarım bölüm olmuştur uyku sersemi iken saçmalayabiliyorummm
Kendinize dikkat edin seviliyorsunuzz
(◍•ᴗ•◍)❤Naz
23.02.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two deltas / Taekook
Fanfictionyüzyılda bir denk gelen delta'lar , 21. yüzyılda iki tane olursa ne olur? ortalık savaş alanına mı döner yoksa huzur ve barışın bir arada olduğu bir ülke mi olur? Buna ise sadece iki kişi karar verebilirdi.