Hehehehe
Devam bölümü yarın gelemedi hehehe kusura bakmayın
Veeee
İyi okumalarrr
Umarım beğenirsiniz 😇
Soyunma odasındakilerin çıkmasını beklemiştik. Diceksiniz ki kokularınızı alamadılar mı. Biz deltalarda kızgınlıklığa girdiğimizde duyduğumuz istek ve arzunun sadece eşlerimizin hissetmesini istiyoruz.
Yani tae ben gelene kadar koku yaydı ve gördünüz bir omega vardı yanında ben gelince ise kokusunu sadece ben hissetmeye başlıdım. Bu bir nevi eş çağrısı. ( Ayy sankim saçma oldu)
Şimdi burada ise sadece seslerimizi duyabilirler onun için ses çıkartmamamız lazım.
"Hadi gidelim artık jeon dayanamıyorumm" diyip bana sürtünmeye devam ediyordu.
Kapı sesini duyduktan sonra hemen kendimizi düzeltip dışarı çıkmıştık.Fazla kimseye, kendimizi belli etmeden otoparka doğru gidiyorduk.
"Benim arabamla gidiyoruz bebeğim,sen bu halde kullanma"
" Hm hm tabi marsell"
Şuan çok masum duruyordu. Gel beni si- sev diyor ama yani.Arabamı bulup bindik ve hızla kendime ait olan evime doğru sürmeye başlamıştım.
İçimde garip bir his var umarım iyi birşeydir.
Neyse neyse
Artık eve geldik ve malum şeyyİlk defa yapacağım ilk defa böyle bir his yaşayacağım. İlk def-
Daha içimdeki söz bitmeden dudaklarımda bir baskı hissettim.
Güzel bebeğim dayanamamış demek ki. Anında karşılık vermeye başlamıştım ellerim belini buldu ve kendime iyice çektim.
Etrafa ikimizin kokusunun karıştığını çok rahat bir şekilde hissedebiliyordum.
Nefes almak için dudaklarımızı ayırdım. O ise boş durmak istemiyor ki boynuma gömüldü ve küçük küçük öpmeye başladı.
Ben daha ne olduğunu anlamadan havalandığımı hissettim.
" Üzgünüm güzellik, sana bu akşam ben misafirim" demiş ve bütün dişlerini gösterecek şekilde gülümsemişti.
Ben ise ona şok olmuş gözlerle bakıyordum.
Yani tabi kızgınlıkta olan o.
Ama bir sor bakayım ben istiyor muyum!!
Ahh
İstiyorum tabiki
Götür beni kurtçuk.
(Sankim bütün atmosferi bozdun heheh yazaree)
Hemen beni yatağa yatırdı ve bacak arama girdi. Anında boynumu öpmeye ve emmeye başladı. Çok huylanıyordum. Ve bu his mükemmel
(Nasıl his bilmiyorum arkadaşlar öyle mi gerçekten)Sanki konuşursak tüm büyü bozulacak gibi sadece benimle ilgileniyordu.
Üstümdekini çıkarttı ve göğüs uçlarımı ağızının içine aldı ve emmeye başladı.
Bende ensesini okşamaya hatta arada bir saçlarını çekiyordum.
Sabrı kalmamış gibi altımda boxer ile birlikte çıkartmıştı.
Kafasını kaldırdığında artık tam olarak neyin ne olacağı belli oldu.
Bende aynı şekilde onun altını çıkarttım ve veOvvv o bana mı girecek ya
Yol yakınken vaz mı geçsem
Neyse bu zevki merak ediyorummAlt kısmıma doğru inip deliğime küçük bir dil darbesi attı ve anında karnımın içine girmesini sağladı .
Bir kaç defa aynı şeyi tekrarladı.
Sonra dilini içime soktu.Ve benden büyük bir inleme kazandı.
Saçlarına ellerimi daldırdım ve daha çok bastırdım.Kendini çekmiş ve yüzüme bakmıştı.
Dudaklarını yalayıp " muazzam bir görüntüye sahipsin delta"Sonra küçük bir kıkırdama " asla ama asla bir delta'nın altımda kıvranacağını düşünmemiştim."
Demiş ve karnıma bir öpücük kondurmuştu."Yeni tanıştık ve bizi nelerin beklediğini bilmiyorum ama . Seninle bekleyecek isem beklerim"
Demiş bu sefer yanağımı öpmüştü.
" Ben ilk defa mutlu olmayı senin yanında, daha derinden hissettim. Bu inanılmaz güzel birşey ve eğer sende istersen " demiş ve bu sever dudağımın kenarını öpmüştü
" Benim her şeyim ol, belki ileride küçük bir ailemiz olur ha?"Onun bu şapşik haline istemsizce tebessüm ettim. Böyle birşeyin içinde böyle konuşması onun ne kadar saf ve masum olduğunu gösteriyor.
Ona öyle bir bakıyordum ki içime alıp sokasım vardı.
" Ya da dur , sakın acele ettiğimi söyleme , içimden geçenleri söyledim eğer kabul edersen " demiş ve göbeğime doğru eğilmişti.
" Belki ileride burada bebeklerimiz olur " öpücük kondurdu. Gözleri ışıl ışıldı. Arada bir deltası kendini belli ediyordu. Ve bu görüntü çok güzeldi.
Ama bir sorun var buraya kadar herşey okey ama yani bu kaslı beden nasıl çocuk taşısın."Tae güzelim , bende senin gibi düşünüyorum erken ama herşeyi akışına bırakalım nasıl mutlu olacakisek öyle yaşayalım tamam mı?"
Beni uslu uslu dinledi" ve ayrıca bebek konusuna gelirsek " dedim hafif bir kızgınlıkla . Gözleri endişe ile açılmıştı" tabi ki bebeğimiz olabilir ama benim değil senin göbüşünde olacaklar" demiş ve dudaklarına sıkı bir öpücük kondurmuştum.
" Şimdi duygusallığı bırakalım ve kaldığımız yerden devam edelim lütfeenn"dedim.
O ise hiç beklemeden dudaklarıma küçük küçük öpücükler kondurmaya başladı ve bir yandan ise deliğimi aleti zorluyordu.
Hiç beklemeden girdi . Bir yandan özür diliyor bir yandan da beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Alıştığımı anlayınca yavaş yavaş içimde git gel yapmaya başladı.
Ve aman tanrımResmen mükemmel
O hızlandıkça ben hızlanması için ona daha fazla yükleniyordum.
Artık ikimizde sona geldiğimizi anladık..
Tae içimden çıkıp karnıma doğru boşladı. Ben ise kendime dokunmadan boşalmıştım.Kendini yanıma atıp bana iyice sokulmuştu.
" Seni zorlandığım için üzgünüm kook"demiş ve göğüsüme yanağını sürtmüştü."Önemli değil bebeğim" dediğimde daha sıkı sarılmıştı.
Demek ki küçük bebeğim kızgınlıkta fazla duygusal oluyordu. Bizde güzelce ilgileniriz.
Ay umarım beğenirsiniz.
Ve bölüm çok uzun bir zamandan sonra geldi kusura bakmayın.
Hasta oldum, dershanede birkaç sorun oldu falan derken yazmaya başladığım ama devam edemediğim için bölüm gelemedi ve umarım bölümü saçma olmamıştır
.. özür dilerim
Umarım beğenirsiniz
Oy ve yorum yaparsanız sevinirim 😇😘
..25.12.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two deltas / Taekook
Fanfictionyüzyılda bir denk gelen delta'lar , 21. yüzyılda iki tane olursa ne olur? ortalık savaş alanına mı döner yoksa huzur ve barışın bir arada olduğu bir ülke mi olur? Buna ise sadece iki kişi karar verebilirdi.