İyi okumalar
Jungkook beni içeri götürürken arada bir arkasına bakıyordu biri geliyor mu diye. Oldukça sinirli gözüküyordu bu terslikte bir iş var.
" Sen niye sinirlisin delta , yani şuan asıl sinirli olması gereken benim"
Bana bakıp" hayır yani anlamıyorum neyine güvendi de sataştı bu gerizekalı "
" Kokumdan rahatsız olmuş " dedim üzgün bir sesle " delta gerçekten çok mu kötü kokum " dedim sonlara ona bakarak . Gözlerini bana çevirdiğimde garip bir çekim oldu sanki aramızda ama sonra birden onlar gitti yerine mor pırıltılar bıraktı . Gözleri gözleri çok güzeldi. O da bir süre gözlerime baktı , daha sonra derin bir nefes alıp " hayır delta kesinlikle kokun çok güzel, insana huzur veriyor" sanki en son kelimeyi demeyecekmiş gibi bir anda bakışlarını kaçırdı. Hafif hafif yanakları kızardı.
"Oovv küçük delta utandı" bana öyle bir baktı ki " tamam tamam ya ne bakıyorsun öyle" " tamam tamam boş konuşma kim gidelim hadi" anlamaz bir şekilde baktım " nereye?" Revire şu haline bir bak iki üç yumrukta yüzün mahvolmuş "
Dediğiyle içimi bir korku saldı" ç-çok mu kötü. Kook kook birşey de" benim bu halime gülmüştü " korkma güzel suratına fazla bir şey olamdı hala en iyisi sensin " onun dediğine bile kızamadım. Annemler görürse beni mahvederlerdi.
" Aa benim gitmem gerek kook bay bayy" demiş ve onun birşey demesine izin vermeden uçmuştum. Bu akşam eve gitmemem lazımdı.
Kimde kalabilirim. Düşün düşün Yoongi, Yoongi de kalabilirim hem evi Uzak hem annemler beni bulamaz. Koskoca delta'nın tek korktuğu kişi ailesi.
Kısa süre içinde yoongiye herşeyi anlatmış ve kalmam için izin vermişti.
Yemek yedik, film izledik derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım neredeyse gece yarısı olmuştu.
Telefonumu elime aldığımda sessizde olduğunu gördüm ve bir sürü aramanın olduğunu
Aha şimdi sıçtım.
Babam daha çok aradığını fark ettim ve daha çok kızdırmamak için onu aradım
Birİki
" Nerdesin lan sen, niye açılmıyor bu telefon!!" Diye adeta kükremişti.
" B- baba "
" Hemen eve geliyorsun delta hemen!!"Korkuyla yerimden kalkıp direkt eve gitmeye başladım.
Benim üstüme bu kadar gelmelerinin sebebi delta olup güçsüz biri olduğumu düşünmeliydi ki değildim.
Şöhretlerine zarar gelir diye hep bana baskı yapıyorlardı.Ki bilmiyorlardı ben onların bu hareketleri yüzüne bazı şeylerden korkuyordum.
Evin sokağına giriş yapmıştım.
Demir kapılar açıldığında arabamla beraber garaja girdim ve park ettim .Kapıya geldiğimde zile bastım ve anında kapı açıldı.
Ve bir iki saniye sonra" senin yüzüne ne oldu" sorusu ve bir tokat sesi yankılandı.Umarım bölümü beğenirsiniz
Okuduğunuz için teşekkür ederimBol bol yorum yapınnn 💕💕😘
Normalde gece atacaktım ama burada elektrik veya internet kesilebilir yağmur yağıyor çünkü.Kendimize iyi bakınnn
Oy ve yorum yaparsanız sevinirimNaz
24.08.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two deltas / Taekook
Fanfictionyüzyılda bir denk gelen delta'lar , 21. yüzyılda iki tane olursa ne olur? ortalık savaş alanına mı döner yoksa huzur ve barışın bir arada olduğu bir ülke mi olur? Buna ise sadece iki kişi karar verebilirdi.