İyi okumalarrrrrrrr
Tae' nin elinden tutmuş ve soyunma odalarına doğru götürmeye başlamıştım. Başka omegalarla konuşmak neymiş görsün .
Kız birde pişkin pişkin kızgınlıkta onunla beraber olmak istiyormuş.
Yok kızım onun kapı gibi deltası var.
Ben ona yardım ederim hiç merak etme demek istemiştim ama işte." Kook nereye götürüyorsun beni , hiç halim yok " alaylı bir gülüşle " ama elin omegasıyla flört ediyorsun hatta ne flörtü kiz bayağı bayağı seks dedi"
" Kook tabiki öyle bir sey olmayacaktı, hatta ben hiç yapmadım bunca yıl eşimi bekledin." Durdu ve " şansa bak ki eşim sensin ama"
" Ne o memnun değil gibisiniz beyefendi hazretleri ekselansları"
"Oha biraz daha abart istersen"
" Abartırım , benim abartmam senin mi abartman" (ay çok saçma oldu ama yazmak istedim üzgünüm bdbsbbd)" Eee nasıl geçirecektin kızgınlığını " dedim odaya girerken sağa sola bakındım kimse yoktu.
Onu hızla dolapların üstüne ittim.
Ve üstüne doğru eğildim.Sol elini havaya kaldırıp" aha da bununla" demişti.
"Tamam iyi halt yersin ama onunla da acı çekersin ne de olsaa" demiş ve tek kaşımı kaldırmıştım" eşini buldun ve ben yardım edeceğim sana"
Dedim yüzüne eğilirken.Dudaklarına doğru eğilip, dilimi dudaklarını sürtmüştüm.
Bu bizim ilk öpücüğümüzdü ortam pek müsait değildi ama olsun.
"Ve şimdi kendini bana bırak güzelim seni bir güzel seveyim ha?"
İlk bir geri çekilecek gibi oldu ama sonra ensemden tutup sıcak dolgun dudakları,benim dudaklarımı bulmuştu. Anında gözlerimi kapadım.
Heyecanlanmıştım.
Bir elim belinde diğer elim ise yüzünü tutuyordu. İlk başta küçük küçük öperken birden hızlanmaya başlamıştık. Ağızımda vişne tadı yayılmaya başlamıştı.
"Hmm tadı güzelmiş" dedim azıcık uzaklaşıp."Çok konuşma marsel"
Demiş ve daha hızlı bir şekilde öpmeye başlamıştı.
Elleri belimi tutup kendisine çekmişti.
Ve kasıklarım kasıklarına çarptığında ağzımdan büyük bir inleme çıkmıştı.Siktir.
Hissettiğim şey.
Fazla.
Büyük.
Biraz daha beni kendine çekti
Ve yerlerimizi değiştirdi."Marsel, kızgınlıkta olan ben olduğum için sen şimdilik alttasın bebeğim, "
Demiş ve hafifçe kulağıma eğilmişti, sıcak nefesini boynum ve kulağımın arasında hissediyordum" seni bir güzel seveyim " dedi ve oraya küçük bir öpücük kondurdu.
Anında ürpermiştim.
Beni ters çevirip yüzümün dolaba yaşlanmasını sağladı.
Ve o saniye kendini bana yaslamış ve sürtünmeye başlamıştı.Siktir, çok tuhaf hissediyordum.
"Nasıl hissediyorsun bebeğim?"
"B- bilmiyorum hmm çok tuhaf"Sona doğru inlememi tutamamıştım
Tae ellerinden birini belimden çekti ve kalçama doğru götürmeye başladı.
Ben ise kalçamı ona bastırmaya çalışıyordum.Bir yandan boynumu öpüyor diğer yandan ise eliyle kalçamı okşuyordu.
Yavaşça Beli lastikli olan pantolonumun kenarında çekip hafifçe aşağı indirdi.
Ilık parmaklarını çıplak tenimde hissettiğimde derin bir nefes aldım.
" Bebeğim bu dolgun kalçalarını nasıl göremedim ben " cevap veremedim ilk defa bu hissi tattığım için hoşuma gitmişti.
Parmağını deliğimin orada hissettim ve hafif bir baskı vardı. Biraz parmağına doğru kendimi ittim.
Tam birşeydiyecektim ki. Kapı açılmıştı.Anında kendimi susturmuştum ama parmakları durmamıştı.
'ya olm maç çok kötü gecti bir dahakine iyi iş çıkaralım "
Büyük ihtimalle futbol oyuncuları konuşuyordu.
Tae parmağını deliğime doğru soktu ve tam inletecektim ki ağzımı kapattı.
Diğer kişiler fazla ses çıkararak çıkmışlardı. Bu risk çok iyiydi.
"Hadi eve gidelim bebeğim"
Demiş ve dudağıma sert bir öpücük kondurmuştu.
....
Ayy arkadaşlar yazarken uyuya kalmışım, kusura bakmayın .
Umarım beğenirsinizzz
Ve devamı bugün yarın gelir.
Bol bol yorum ve oy veriniz
Naz
30.09.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two deltas / Taekook
Fanfictionyüzyılda bir denk gelen delta'lar , 21. yüzyılda iki tane olursa ne olur? ortalık savaş alanına mı döner yoksa huzur ve barışın bir arada olduğu bir ülke mi olur? Buna ise sadece iki kişi karar verebilirdi.