4.🍷🥀 Yeni Öğrenci

375 32 87
                                    

Sınıfa doğru adımlamaya başladım. Elimde 3 kahve ile. Cidden niye yalnız benim başıma bunlar gelmek zorundaydı ki ?!

Aman neyseliyip sınıfa girdim. Elimdeki kahveleri onların sırasının üzerine koydum. Bana ters ters bakmaya başladılar.

Allah'ım cidden insanın sinirleriyle oynuyordular ! Şimdi niye bakıyor ne istiyecekler !

"Ya ama güzelim adam en azından 'buyrun yakışıklılar' falan der"

Dedi Minho. Ciddi mi bu ? Sürtükleri söylesin onlara bu lafları.

"Siz benden sadece kahve almamı istediniz ve bende aldım. Ve bencede artık başka bir şey olmadığını düşünüyorum."

"Ya belki varsa ?"

Dedi Felix kalın ses tonuyla. Off ne olucaktı ki ?! Yine her zaman ki zorbalığınız işte !

"Ne ?"

"Hiç şimdilik özgürsün."

Dedi. Şimdilik özgür müyüm ? Ben özgürmüydüm ? Hiç sanmıyorum.

Onlara göz devirip sırama geçtim. Ön sıranın 1 sıra arkasında oturuyordum. 3. Sırada yani.

Zil çalmıştı. Hoca sınıfa girdi. Yanında kırmızı saçlı, uzun boylu ve yakışıklı bir erkek de vardı. Sanırım bu sınıfımıza yeni gelicek olan çocuktu.

Aman bana ne ?! Çokta umrumda sanki.

Önümdeki kitapa kafamı saldım. Matamatikti. En çok sevdiyim ders ola bilirdi. Matamatik hocamız bir de sınıfımızın baş hocasıydı.

❗Not~Arkadaşlar ben Azerbaycanlıyım bizde 'sinif rəhbəri' diyiliyor. Sizde nasıl diyiliyor kusura bakmayın bilmiyorum. O yüzden öyle yazdım yanlış yazdıysam sorry❗

Hoca bize Selam verdi. Tabii bizde ona. Sonra yanındaki kırmızı saçlı çocuğa döndü.

"Bu bizim sınıfımızda yeni öğrenci. Lütfen kendini tanıtır mısın ?"

Dedi. Kırmızı saçlı çocuk ilk önce hocaya döndü sonra sınıfımıza dönüp.

"Selam. Ben yeni öğrenci Hwang Hyuncin umarım iyi anlaşırız."

Dedi soğuk ses tonuyla. Cidden dıştan çok soğuk birine benziyordu. Ama yüzü gibi seside güzeldi.

Ya ne diyorum ben bana ne ?!

Biranda bakışları beni buldu. Bana taraf bakıyordu. Bana baktığında sanki çok tedirgin ve korkmuş hiss etdim.

Nedense kafasının benim tarafıma dönmüş olması bana bir şeyi hatırlattı... Dün gece karanlıkta yolda gördüğüm maskeli adamı.

Biran da kalbime büyük bir korku girdi. Yutkundum. Neden bu kadar tedirgin olmuştum ki ? Onun o maskeli adam olmasının ihtimali varmıydı ? Bence yoktu hiç.

Kafamı hemen yine de kitapa eğdim. Kendimi yatıştırmaya kalksamda kalbim cidden korkmuş gibi sürekli atıyordu.

Neden bu kadar çok korkuyorum Allah'ım delirecem ! Bir kez daha yutkundum ve belli olunmayacak şekilde derin bir nefes aldım.

Bu beni biraz yatıştırmıştı. Önüme düşmüş saçlarımı kulağımın arkasına itip kalemimi elime alıp bir işlem çözmeye başladım.

En azından bu beni mutlu ediyordu. Nedensizce matamatik sorusu çözdüğümde mutlu oluyordum. Yüzümde çiçekler açıyordu sanki.

İsmi Hyunjin olan kırmızı saçlı çocuk en arka sırada oturmuştu.
~
~
~
~
Zil çalmıştı. Hoca 'hoşçakalın ve yarın ki sınava hazır olun' deyip sınıftan çıkmıştı.

Masamdaki kitapları toparlayıp çantama koydum. Önümde sadece bana lazım olan matamatik kitabı ve defteri kalmıştı.

Sınava düşücek olan konuları açıp göz gezdirmeye başladım. Benim için hangileri zorduysa onlara daha çok bakıyordum.

Biranda Felix benim yanıma geldi. Ama bu sefer yalnızdı. Neden noldu ki ? Aman neyse yine zorbalık etmeye geldi işte.

"Benimle gel seninle bir şey konuşacağım."

"Ha ne ?"

"Ya sağır mısın ?! Aman neyse burada konuşsamda bir şey olmaz."

Dedi ve yanımdaki boş sandalyeye oturdu. Yine ne gevezeliyecekti ki bu ?!

Evet Queenlerim buraya kadardı umarım beğenirsiniz !💕

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın !

Sonraki bölümde görüşmek üzere !

Siyahlandınız Queenlerim 🖤🍷

Hoşçakalın 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

-͟͟͞͞𖣘ölüm gününü kutlarım༒ •Hwang Hyunjin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin