So Jin'den
Demek yeni gelen bu kızın ismi Eunmuş. Ah canım sen benim Felixime nasıl göz koya bilirsin ?
Bunları şimdi Felixe söylesem acaba ne yapar ? Ah bir tahmin sunayım. Kızı rezil eder.
Hahh acıdım sana.
Deyip yürümeye başladım. Çabucak Felixi aramaya başladım. Kantinde arkadaşlarıyla oturmuş sohbet ediyordu. Çabucak ona yakınlaştım.
"Şey... Selam Felix !" Dedim. Bana 'ne var ?!" Bakışlarını sundu. Cidden benim gibi bir kızı nasıl dışlıya biliyordu. Oysaki tüm erkekler bana yakıyor.
"Seninle Bir dakika özel konuşa bilir miyim ?" Dedim tatlı sesimle. Bana "Hayır." Dedi soğuk ve kalın ses tonuyla. Ah cidden mi ?!
"Lütfen önemli bir konu ! Sadece bir dakika !" Dedim. 'off'layıp ayağa kalktı.
"Hadi okulun bahçesine çıkalım." Dedim. "Ne sözün varsa burada söyle uğraşamam." Dedi. Ben yine inkar etmeye başladım.
"Hadi ama lütfen ! Çok önemli bir konu işte gel lütfen !" Dedim. Göz devirip yürümeye başladı önden. Bende sevinip arkasından yürümeye başladım.
Okulun bahçesine çıktığımda Elena ve Eunu gördüm onlar hala oturmuş konuşuyordular.
"Ne var ne söyleyeceksinse çabuk söyle vaktimi boşa harcama !" Dedi. Ben de konuşmaya başladım.
"Bak orada oturan kızlar var ya ? Biri Elena biri de Eun. Eun lan okulumuza yeni geldi. Bak o kız varya Eun dediğim o kız Elenayla arkadaş oldu."
Dedim. Ardından bana 'cidden mi ?' Bakışları yolladı. "Ciddi misin ?! Bir tane bunun için mi benim vaktimi boşa harcıyorsun ?!" Diye bağırdı.
Yüz asıp yeniden konuşmaya başladım.
"Hayır tabii ki de ! Elenayla konuşurken duydum. Bu kız yani Eun sana aşıkmış ! Üstelik yalnızca seni seveceğini ve seninde yalnızca onu seveceğini söyledi.
Kız resmen sana takmış bir manyak ! Güya sen onun olucakmışsın da falan filan !"
Dedim. Aslında bunlar söylememişti. Ama ben bunları söylesem onun sinirleneceğini biliyordum. Ve ben bunu kaçıramazdım.
Yüzünden sinirli olduğu belli oluyordu. Cidden sanırım bu gün çok eğlenceli olucak. Ahh Eun resmen Felix'e aşık olduğun için kendini sövüceksin.
Elena'dan
Eun resmen benimle çok iyi arkadaşlık kurmuştu. Ben de onunla. Bu kısa zaman içerisinde bu kadar yakın olacağımı bilmezdim.
Onunla daha fazla konuşmak isterdim ama zil çalmıştı artık. Heremiz kendi sınıfmıza gitmek zorundaydık.
"Zil çaldı. Neyse artık gidelim. Diğer teneffüste kantinde oluruz." Dedi Eun. Bende ona bakıp 'onaylarcasına' kafamı salladım.
"Hoşçakal" dedim. O da bana "hoşçakal" dedikten sonra her ikimizde kendi sınıfınıza gitmeye başladık.
Cidden çok mutlu olmuştum.
Felix'den
So Jin'in bu dediklerinden sonra fena sinirlendim. Aşık ola bilirde bana sahiplenmek mi ?!
So Jin'e "bu kız hangi sınıfta okuyor ?" Dediğimde bana "Benimle bir sınıfta. Noldu ki ?" Dedi.
Bende ona "Bana onun sırasını göstersene." Dedim. O da bana "tabii ki !" Dedi.
So Jin'in sınıfına gittik. Sınıfta hiç kimse yoktu. So Jin bana onun sırasını gösterdi. Onun çantasını eline aldım.
"Ne yapıcaksın ?" Diye sordu So Jin. Bende 'sana ne ?!" Bakışlarını attım. Ve "Sende çıkar mısın ?" Dedim. İlk itiraz etmek istedi ama ona daha sert bir tepki vereceğimi anladığında çıktı.
Bende Eun denilen kızın çantasını karıştırmaya başladım. Ve işte. Elime bir güzel günlük geçti. İlk normal bir defter olur diye düşündüm. Ama içine baktığımda bunun bir günlük olduğunu bildim.
Evet Queenlerim buraya kadardı umarım beğenirsiniz 💕
Siyahlandınız Queenlerim 🖤🍷
Hoşçakalın 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-͟͟͞͞𖣘ölüm gününü kutlarım༒ •Hwang Hyunjin•
Lãng mạnKorkma Elena kimsenin senin doğum gününü kutlamadığını biliyorum. Ama ben farklılık yapıcam. Senin ölüm gününü kutlayacam.