15.🍷🥀 Hyunjin'in sırrı

281 24 63
                                    

Hyunjin'den

Elena hala da anlamamıştı Felix'in neden böyle davrandığını. Bu kız cidden saf.

Elenanın güvenini kazanmak için onunla çok yakınlık kurmaya çalışıyorum ve sanırım başarıyorum.

Aslında tek nedenim onun hayatına girip onun ailesini mahv etmek. Sonra da kendisini.

Neden mi ? Ben çok küçükken ailem sırf onun ailesi yüzünden ölmüştü. Benim ailemin büyük bir şirketi vardı. Elenanın ailesi bu şirketle ortak olmak istiyordu. Ama benim ailem buna karşı oldu.

Elenanın ailesi de benim ailemden intikam almak istedi o yüzden haince bir plan yapmış. Planında da başarılı olmuştu. Onları hatırladığım zaman nefretim iki katına çıkıyor hemen onları kendi elimle boğub öldürmek istiyorum. Ama her şey zamanla.

Küçük kardeşim de bu hain planın içinde gitti o daha beşikteydi. Yenice gözlerini açmıştı...

Doğru o zamanlar Elena daha dünya da yoktu. Ama küçük kardeşimin intikamını onların kızından yani Elena'dan da çıkıcam.

Ailem öldükten sonra tüm viras bana kaldı. Büyüdükten sonra şirkete ben geçtim. Peki bunlardan nasıl mı haberim oldu ?

Ailem öldükten hemen 3, 4 gün sonra polisler olayı çözmüştüler. Ama onları tutuklamadılar. Aksine büyük miktarda para alıp serbest bıraktılar. Bu olanları gizlince öğrenmiştim ve çocukluk saflığın diye kimseye söylememiştim.

Büyüdükçe anlıyorum keşke o zaman söylerdim belki hem o polisler hem de ailemin katili parmaklıkta olurdular. Ama nereden bile bilirdim ki...

Ama zaman geçtikce Elenanın babası kumara başlamıştı. Eline büyük miktarda para geçti derken bir gün kumar oynarken tüm varlığını kaybetti. Evet o zamanlar ben 16 falan yaşımdaydım.

Şu anda benim gerçek yaşım 25 ama sahte kimliklerle 18 gösterdim. Çünkü Elenanın sınıfında olup onunla yakınlık kurmalıydım.

Küçük olduğum zamanlar ailemin katilinin kim olduğunu öğrendikten sonra içimde hiç belirlenmeyen öfke ve intikam duygusu yaranmıştı. 1, 2 yıldan sonra artık Elenanın ailesini gizli gizli takip etmeye başlamıştım. Onlar hakkında bir bir her şeyi öğrenmiştim.

Ne yapıyorlar, hangi adamları var, ne işliyorlar, hangi pisliklere bulaşıyorlar ve b.

O kumar oynunuda benim sayemde kaybetmişti. Oyunu ayarlayan bendim. Ama bundan Elenanın babasının haberi yoktu çünkü kendim oturmamıştım o masaya başka birini otuzdurmuştum.

İşte kumarda yenildikten sonra evini, paralarını, şirketini elinde ne kadar mal varlık varsa hepsini ben elde etmiştim. Ama Elenanın bu olanlardan hiç birinden haberi yoktu çünkü çok küçüktü üstelik ailesi tarafından da zorbalığa maruz kalıyordu.

Bu her ne kadar hoşuma gitmese de umrumda değildi ben sadece intikam için yanıp tutuşuyordum. Aslında her şey çok farklı ola bilirdi. Bir şirkete ortak olmadılar diye ailemi öldürmeseydiler, ben intikam için yanıp tutuşmasaydım, kumarda Elenanın babasını yenmeseydim ve diğerleri.

Aslında çok mutlu ola bilirdik. Ama her şeyi Elenanın ailesi yani ailemin katili yapmasaydı...

 Ama her şeyi Elenanın ailesi yani ailemin katili yapmasaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evlen benle serro

Evet Queenlerim buraya kadardı umarım beğenirsiniz 💕

Siyahlandınız Queenlerim 🖤🍷

Hoşçakalın 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

-͟͟͞͞𖣘ölüm gününü kutlarım༒ •Hwang Hyunjin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin