Hyunjin'den
Kızı korumamın daha farklı nedenleri vardı. Kızın güvenini kazanmalıyım. (Bunu yaraken Back Door dinliyorum hikayeye odaklanamıyorum skzkskzkskzkskz)
Kendisini bana karşı çok yakın hiss ettirmeliyim. Sanki onu her zaman koruyacakmışım gibi...
Elena'dan
Acaba Eun nasıldı onu aşırı derece merak ediyordum. Zil vurulunca direk onların sınıfa gidicektim. Sanırım So Jin ile aynı sınıfta.
~
~
~
~Zil çalmıştı. Çabucak ayağa kalkıp dışarı çıktım. Eun'un sınıfa doğru yol aldım.
Kapıyı açıp içeri girdim. Sınıfta yoktu. Sıraların birinde oturan bir çocuktan sormaya başladım.
"Hey ! Selam. Şey Eun nerede biliyor musun ?" Dedim. Bana baktı sonra "Sanırım izin aldı ve gitti." Dedi.
"Off !" Dedim ve sınıftan çıktım. Cidden Felixi tebrik ediyorum. Bir kızı nasıl böyle kalbini saymadan kıra bildi ?! Aman neyse.
Kendi sınıfıma doğru çıktım. Hyunjin isimli çocuk kendi sırasında oturuyordu. Acaba gidip ona teşekkür etsem mi ?
Bilemedim şimdi. Neden böyle şeylerde utangaçlığım tutuyordu. Derin bir nefes aldım ve ona doğru yakınlaşmaya başladım.
"Şey. Selam !" Dedim. Bana baktı "Selam." Dedi. "Yanına otura bilir miyim ?" Dedim. "Tabii." Dedi.
Yanına oturdum ve konuşmaya devam ettim. "Şey... Teşekkür ederim." Dedim. Bana 'Ne ?' anlamında bakış attı.
"Neden teşekkür ediyorsun ?" Dedi. Cidden bilmedi mi yoksa bilmemezlik numarası mı yapıyor ?
"Yani ben koruduğun için." Dedim. "Hee. Önemli değil. Eğer bir sorunun olursa her zaman yanıma geke bilirsin." Dedi.
"Nasıl ?" Dedim. "Yani arkadaşça bir sorunun olursa ben sana her zaman yardım ede bilirim." Dedi. "He tamam. Teşekkürler." Deyip güldüm.
O da "Rica ederim." Dedi. İlk başlarda nedensizce korksamda aslında çok iyi biri oldunu öğrendim. Sıcak biriymiş gibi geldi.
Ayağa kalktım ve sırama doğru gidicekken kapıdan Felix'in bana ters ters baktığını gördüm. Derdi neydi bunun ?!
Başımı ve bakışlarımı 'Ne var ?' anlamında yaptım. O 'sabır dilercesine' yaptı. Cidden anlamadım.
Neyseleyip sırama oturdum. Aklıma Eun geliyordu. Numarasını bile kayıt etmemiştim lanet olsun. Şimdi acaba nasıldır ?
Eun'dan
Odamda ayna karşısında oturmuş kendime bakıyordu. Aynı zaman histerik bir gülüşte atıyordum. Cidden her şey aklımdaki gibi gidiyordu.
Sanırım Elenanın güvenini fazlasıyla kazanmıştım. Tabii ne de olsa ilk arkadaşıyım. Ama arkadaş kelimesi tırnak arasında olucak.
O kendisini benim arkadaşım sanıyor cidden komik bir durum.
Deyip ayna karşısında psikopat gibi gülmeye başladım. Asıl amacımı bilmiyordu ve ne yazık ki kendisini ciddi ciddi benim arkadaşım sanıyordu.
Elime her zaman kullandığım keskin bıçağımı aldım. Asıl olacakların hiç birinden haberi yoktu yazık.
Korkma Elena kimsenin senin doğum gününü kutlamadığını biliyorum. Ama ben farklılık yapıcam. Senin ölüm gününü kutlayacam.
Söylememe gerek yok hepimiz biliyoruz 😌✌🏻
Bunuda söylememe gerek yok 😌✌🏻
Elena👆🏻
Eun👆🏻
Neden karakteri şimdi gösteriyorum bilmiyorum o yüzden sorgulamayın skzkskzkskzkskzskzk.
Neyse Siyahlandınız Queenlerim 🖤🍷
Hoşçakalın 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-͟͟͞͞𖣘ölüm gününü kutlarım༒ •Hwang Hyunjin•
RomanceKorkma Elena kimsenin senin doğum gününü kutlamadığını biliyorum. Ama ben farklılık yapıcam. Senin ölüm gününü kutlayacam.