6

104 18 1
                                    

V'nin gözleri o kadar soğuk bakıyordu ki  tamamen giyinmiş olsam bile, ki bu tamamen çıplak olduğumdan beri değilim, muhtemelen ruhuma bakıyormuş gibi hissetmeme engel olamıyordum . Beni korkutuyor. Kapıda öylece durmuş beni izliyordu. Çıplak olmak kesinlikle beni daha savunmasız hissettiriyordu ve Şeytan'ın önceden beri söylediği sözler hala aklımda.

Benden başkası seni ele geçirmiş olsaydı, küçük güzel kıçın paramparça olurdu.

Bu gerçekten V'yi de içeriyor mu? Şeytan'ın bahsettiği diğer beyinsiz iblislere benzemiyor. Belli ki bir çeşit zekası var ama yine de o bir iblis. Ona güvenemem. Burada kimseye güvenemem. Bir melek olmasına rağmen sözde en iyi arkadaşıma bile güvenemedim. Kendi başımayım.

Yatağın üzerindeki battaniyeyle kendimi örtmeye karar verdim ve V hareketlerimden biraz kaşlarını çatsa da yapmama izin verdi. Tamamen bakışlarına maruz kalmadığımda kendimi biraz daha iyi hissediyordum ama bakışları hala beni rahatsız ediyor. Yine de ondan durmasını isteyemem. Beni öldürmenin en iyisi olacağını düşünen oydu, bu yüzden onu üzecek bir şey söylersem Şeytan burada olmadığına göre şansını deneyebilir.

~~~~~~

Ne kadar zaman geçtiğini söyleyemem ama birkaç saatten fazla zaman geçmiş olmalı ve yine de V hala tamamen kapının yanında duruyordu. En azından bana saldırmaya çalışmadığına sevindim. Bir santim bile kıpırdamadı ve açıkça benimle konuşmak da istemiyor gibi.

İlk önce yatak odasının kapısı açıldığında V hareket etti, ama yalnızca Şeytan'ın girmesine olanak sağlayacak kadar yol açtı. Şeytan gülümseyerek içeri girdi ve V'nin omzuna hafifçe vurdu

"Sanırım en iyi davranışını sergiledi?" O sordu.

V, "Özellikle hiçbir şey yapmadı," diye yanıtladı.

"Gerçekten mi? Hiçbir şey mi?"

"Sadece üstünü örttü ama ondan sonra hiçbir şey söylemeden öylece oturdu."

Şeytan biraz sersemlemiş görünüyordu, ama omuz silkti ve sırıtarak yatağa doğru yürüdü. Benim hoşuma gitmeyecek kadar yakın oturuyordu ve yataktaki ani hareket kalçamı  acıtıyor.

"Jin, sokaklarda nasıl bir kaosa neden olduğunu bir bilsen," dedi Şeytan memnun bir bakışla. "Herkes birlikte geçirdiğimiz tatlı küçük anımızı gördü ve şimdi kendi aralarında her zamankinden daha fazla kavga ediyorlar. İnsanların yarısı seni kendileri için istiyor, diğer yarısı ise bana ait olduğunu bildikleri için ilk yarıya kızgın. bu eğlenceli mi? Bir ünlü gibisin!"

Ona bakmadan önce kaşlarımı çattım. Gözümün ucuyla ona bakmamı sağlamak için daha da yaklaştığını görüyordum ama inatla başımı daha da fazla çevirdim.

"Oh, hadi Jin. Bu kadar moralini bozma. Buralarda tanınmak zor, biliyorsun. Yaptığım şey için mutlu olmalısın."

Ona tükürdüm ve kollarımı kavuşturdum.

"V, neden böyle davranıyor?" Şeytan sordu.

"Bilmiyorum efendim. Melekler hakkında neredeyse hiçbir şey bilmiyorum, ama belki de acıkmıştır? Gidip ona yiyecek bir şeyler getirmemi ister misiniz?"

"Evet, tabii, her neyse."

V sessizce odadan çıkmadan önce kısa bir selam verdi ve yine sadece ben ve Şeytan baş başayız. Bana baktığını hissedebiliyorum ama elimden geldiğince onu görmezden geliyordum. Sinir bozucu bir çocuk gibi yan tarafımı dürtmeye başladığında bunu yapmak biraz zorlaştı.

"Hey, bir şey söyle. Bana soğuk davranman hiç eğlenceli değil."

Duvara bakmaya devam ederken elini tokatladım ve görünüşe göre Şeytan öfkelenmişti. Yüzümü tuttu ve kaşlarını çattığında çok korkutucu göründüğü için beni dehşete düşürecek şekilde ona bakmaya zorladı.

SEE YOU IN HELLWhere stories live. Discover now