Bilinmeyen diyarın göğünde çaresizce düşerken portaldan gelen ışık uzaklaşıyordu. Kara bulutlar görüşümü zorlaştırıyor ve sadece dakikalar sonra hızla yaklaşan zemini ortaya çıkarıyordu. Etki için kendimi hazırladım. Hayatımın böyle, en güvendiğim kişi tarafından yaralanmış ve ihanete uğrayarak son bulacağını düşünmek.
Hayır. Bunun olmasına izin vermeyeceğim. Burada ölemem. Cevaplara ve kapanışa ihtiyacım var. Jimin yalanlarının bedelini ödeyene kadar son nefesimi vermeyeceğim.
Vücudumun yere çarpmasına sadece saniyeler kala yaralı kanadımı açmaya zorladım ve kanatlarımı çırparak darbeyi hafifletmeyi başardım. Bacaklarım en kötü darbeyi aldı ve güç beni çatlak ve engebeli arazide yuvarlanmaya gönderdi. Sonunda ölü bir çimen parçasının yanında yüzüstü uzanıyordum. Her yerim acıyor ve ağrıyordu. Düşünmek bir seçenek değil, bu yüzden tek odak noktam nefes almaya devam etmek, şu anda dayanılmaz derecede zor olan bir görev. Vücudumun neredeyse tüm görünen kısımlarını kesmenin yanı sıra birkaç kaburgamı kırmış olmalıyım.
Ne kadar böyle kaldığımı bilmiyorum ama sonunda çevreme bir göz atmak için dirseklerimin üzerinde doğrulmayı başardım. Şaşırtıcı bir şekilde... hiçbir şey yok. Kesinlikle hiçbir şey. Yattığım yerden başka, görebildiğim tek şey, çok yükseklerde, cennete açılan portaldan gelen zayıf ışık, gerisi sadece kurumuş toprak. Daha yaşlı meleklerin bu yer hakkında konuştuğunu ve keşif gezilerinden döndükten sonra buraya kimsenin ülkesi olmadığını söylediğini hatırlıyorum. Şimdi nedenini anlıyorum. Burada hiçbir canlı yaşayamaz.Gri bulutlar tüm gökyüzünü dolduruyor, tek bir güneş ışınının geçmesine izin vermiyordu ve hatta havanın kendisi bile kuru. Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim.Burada kalırsam sonum dirseğimin altındaki çimen parçası gibi olacak - Ölü. Buradan çıkmak zorundayım.
Portal sonsuza kadar açık kalmayacak. Sanırım ortadan kaybolmasına yaklaşık beş saat kaldı. O zamana kadar oraya yetişemezsem, tekrar açılana kadar beklemekten başka çarem kalmayacak. Yemeksiz ve susuz bir hafta kulağa pek hoş gelmiyor, bu yüzden bir an önce dışarı çıkmaya kararlıyım.
Neyse ki bacaklarım kırılmadı, bu yüzden biraz çaba sarf ederek ayağa kalkmayı başardım, ciğerlerimi dehşete düşürerek şiddetle öksürmeme neden oldu. Alışkanlık gereği ağzımı elimle kapattım, ancak her tarafına kan sıçradığını hissedince şok içinde geri çektim.Gözlerimi kapatarak acıyı bastırmak için kanatlarımı açtım ve kendimi kalkışa hazırladım.
"3...2...1..." Ayaklarımı yerden kaldırmadan ve gökyüzüne yükselmeden önce saydım. Yerden kalktığımı fark ettiğimde sevinmiştim, ama kanadımdaki acı dayanılmaz hale geldiğinde ve tekrar yere düştüğümde mutluluğum kısa sürüyor.
Büyük bir gürültüyle kalçamın üstüne düştüm. Acının beni ele geçirmesine izin vermemek için hızla ayağa kalktım ve tekrar denedim. Ayaklarım zar zor havaya kalkıyor ama aynı sonucu elde etmek için tekrar tekrar deniyordum.
Son bir denemede tüm irademi topladım ve kanadımdaki keskin acıyı görmezden gelmeye çalışarak ayağa kalktım, ama çok geçmeden tekrar düştüm. Zaten incinmiş kanatlarım üzerine düştüğümde çatlamıştı ve onu da kırık kemikler listesine kuşkusuz ekleyebilirim.
Ben yerde hareketsiz yatarken, portaldan gelen ışığın her saat başı solmasını izlerken zaman bulanık geçiyordu. Anladım ki geri dönemeyeceğim. Kapanmadan önce portala bir şekilde çıkabilsem bile, Cennet'e kadar tek başıma uçamazdım. Jimin, Hoseok'a iddia edilen şeyi çoktan anlatmış olacak ve her kelimesine inanacak. Neden olmasın? Melekler yalan söylemezler ve kesinlikle en iyi arkadaşlarını bıçaklayıp bilinmeyen bir yerde ölüme terk etmezler. Hoseok başından beri kötü bir şey olduğu konusunda haklıydı. Keşke rüyası biraz daha net olabilseydi de bu önlenebilseydi.
YOU ARE READING
SEE YOU IN HELL
FanficKİTAP BANA AİT DEĞİL. BEN SADECE ÇEVİRDİM!! +18,AÇIK DİLLE YAZILMIŞ SMUT,ZORLA ALIKOYMA +18!!!!RAHATSIZ OLACAKSANIZ KİTAPTAN OKUMADAN ÇIKIN!! Cennetten düşmek çok acıttı. Şeytanlar tarafından Cehenneme sürüklenmek de acıtır ama hiçbir şey özgürlüğü...