!!!!!+18. ÇOK AÇIK OLMASA DA SMUT VAR. RAHATSIZ OLACAKLARIN BÖLÜMÜ OKUMASINI TAVSİYE ETMEM!!!
VE HİÇBİR ŞEY KARŞILIKLI DEĞIL ZORLA!!Şeytan önümde yavaşça soyunurken sadece dehşet içinde izleyebiliyordum. Yere atılan her kıyafetle birlikte daha da tiksinti, endişe ve korku duymaya başlıyordum. Bunu en ufak bir şekilde istemiyorum. Şeytan masumiyetimi elimden alırsa Cennete dönme şansım yok.
"Bunu bana yapamazsın," dedim sıkılı dişlerimin arasından. "Kafanı uçuracağım! Ben senin gibi kötü yaratıkları öldürmek için eğitilmiş bir askerim!"
Şeytan sadece güldü ve gömleğini çıkarmaya devam etti. Altındaki gergin, yaralı kasları ortaya çıkardı. Akla gelebilecek her bıçak ve pençeden gelen yanık izleri ve yaralarla dolu.
"Hangi kafa?" şakacı bir sırıtışla sordu. "Her iki şekilde de denediğini görmek isterim küçük çocuk. İkimiz de senin olabileceğinden çok daha güçlü olduğumu biliyoruz. Artık benim insafımdasın."
Alaycı cevaba kaşlarımı çattım ve sağlıklı bacağımı kullanarak Şeytan'ın karnını tekmeledim, ama ayağım kolayca sıkıştı ve o şansını bacaklarımın arasına sokmak için kullandı. İçimde yükselen paniği hissediyorum ve kesinlikle fark ediyor.
"Korktun mu Jin?" alaylı bir ses tonuyla sordu. "İyiysen, sana yumuşak davranmaya çalışabilirim."
"Sana teslim olmadan önce beni öldürmen gerekecek!"
"Gerçekten mi?"
Şeytan kanlı parmaklarını bacağımdaki yaraya sokmaktan çekinmiyor ve bana verdiği acıdan gülümsüyor. Cennette yaptığım tüm eğitimlerden dolayı acı çekmeye alışkınım ama bu başka bir seviyede. Onu durdurmak için çırpınıyorum ama saçlarım yatağa bağlı ve vücudu etrafımdayken, gidebileceğim hiçbir yer yok.
"Jin sevgilim, işkence ustasıyım. Seni irademe boyun eğdireceğim. Çok masummuşsun gibi davranıyorsun ve yine de burada transparan giysiler içinde beni cezbetmeye çalışıyorsun. Seninle birlikte olmam için adeta bana yalvarıyor. Uslu bir çocuk ol ve bu senin için zevkli bile olabilir."
Bana verdiği acıdan gözlerimin dolhissettim ama kendimi ona teslim edemiyorum. Bir gün eve dönebilmeliyim ya da en azından gururum bozulmadan ölmek istiyorum. Şeytan yaramı kazıyor ve o kadar çok acıyor ki kendimden geçemiyordum bile. Çığlık atmamak için dilimi ısırıyordum ama inanılmaz derecede zor.
"Hadi Jin, bana bir şey vermediğin sürece hiç eğlenceli değil," diye sızlandı Şeytan. "En azından çığlığını duymama izin ver. Duymazsam senin için daha da kötü olurum. Belki bir iki uzvunu keserim?"
"Hayır! Hayır, lütfen yapma!" Yalvarırım.
Şeytan gülümsüyor ve bir an elini bacağımdan çekiyor.
"Yani bana teslim mi olacaksın?"
Kelimeleri kaybediyordum çünkü kazanmasına izin vermek ya da vücudunun herhangi bir parçasını kaybetmek istemiyorum. Bu durumdan çıkamayacağımı biliyorum. Gerçekten onun insafına kaldım. Sadece benimle oynuyor ve beni henüz öldürmemiş olması bir mucize. Soru şu: Hangi seçenek daha kötü? Cennete geri dönememek için bir uzvumu kaybetmek mi, yoksa cennete geri dönememek için bekaretimi kaybetmek mi? Sonuç her iki şekilde de aynı. Ben de ölebilirim.
Başımı şaşırtıcı derecede yumuşak yastıklarından birine yasladım ve yatağa bağlı olan saçıma verdiği baskıyı görmezden gelmeye çalıştım.
"Öldür beni" dedim ona. "Senin oyuncağın olmayı reddediyorum."
Şeytan alay ederek ona bakmam için beni sertçe çenemden tuttu.
YOU ARE READING
SEE YOU IN HELL
Fiksi PenggemarKİTAP BANA AİT DEĞİL. BEN SADECE ÇEVİRDİM!! +18,AÇIK DİLLE YAZILMIŞ SMUT,ZORLA ALIKOYMA +18!!!!RAHATSIZ OLACAKSANIZ KİTAPTAN OKUMADAN ÇIKIN!! Cennetten düşmek çok acıttı. Şeytanlar tarafından Cehenneme sürüklenmek de acıtır ama hiçbir şey özgürlüğü...