16

65 7 0
                                    

Jungkook ile vedalaşalı saatler oldu ve yolculuk sessiz geçti. Kalbim ağırlaşıyordu ve sırf bunun hatırına bir sohbet başlatacak havamda değilim. V, çoğunlukla gözlerini yerde tuttu ve ona ne olduğunu görmek için kontrol ettiğimde, sanki aklında çok şey varmış gibi, sıkıntılı görünüyordu.

Zaman geçtikçe gökyüzü aydınlandı ve yukarıdaki bulut duvarından dolayı portala ulaşıp ulaşmadığımızı gerçekten bilmemin hiçbir yolu olmadığının farkındayım. Rehberim olarak V'ye güvenmekten başka seçeneğim yok. Geçit açık olsaydı belki bir şekilde mavi ışığı görebilirdim ama bunun olasılığı çok yüksek değil. Muhtemelen söylediği gibi, bir şekilde açmak için sihrini kullanmak zorunda kalacak. Bu iblislerin güçlerini benim üzerimde kullanmalarına neden olduğum için kendimi kötü hissediyorum ama umarım portalı açmak o kadar zahmetli olmaz.

Ona gizlice bir bakış attım ve şaşkınlıkla yere bakmayı bitirdi. Gözlerinin köşesinde ona baktığımı görmüş olmalı.

"Sana bir hikaye anlatsam sorun olur mu?" O sordu. Uzun zamandır söylediği ilk şey bu ve sesindeki hafif gerginlik vardı. Belki konuşmak kafamı bazı şeylerden uzaklaştırır.

"Hadi başla."

"Cehennem sokaklarında büyüyen iki oğlanın hikayesi. Görünecek bir anne ya da baba yok, bu yüzden muhtemelen ikisi de önceki hayatlarının bir sonucu olarak oraya gitti. Cehennemin düşük standartlarına göre bile fakir bir mahalleydi. ve sürekli açlardı, diğer iblislerle ve bazen de yiyecek artıkları için birbirleriyle savaşmak zorunda kaldılar.Oğlanlar kötü koşullara rağmen her seferinde bir nedenden dolayı barıştılar ve birbirlerinin yanında kaldılar.

İkisi de fiziksel olarak zayıftı, ancak bir tanesi güçlü bir zihne sahipti. Bir gün ayağa kalktı ve diğer çocuğa güçlenmek için antrenmana başlayacağını söyledi. Daha zayıf olan çocuk onun deli olduğunu düşündü ve neden birdenbire bu kadar kararlı olduğunu merak etti. Zavallı komşularını yumruk yumruğa kavgada zar zor kazandıklarında hiçbirinin güçlenmesine imkan yoktu. İlk çocuk pazar yerinden çaldığı ve içinde sihirle ilgili bilgilerden başka hiçbir şey olmayan bir kitabı gururla gösterdi. İkisi de okumayı bilmiyordu, bu yüzden ilk adım bunu nasıl yapacağını bulmaktı.

Bazı mücadelelerden sonra, onlara okumayı öğretmesi karşılığında yaşlı bir iblise biraz yiyecek rüşvet vermeyi başardılar. ABC'lerini öğrendiler ve zamanlarını büyü kitabının onlara öğretmek zorunda olduğu şeyi deşifre etmeye çalışarak geçirdiler. Güçlü bir sihirbaz olmak için gereken tek şey yaşam güçlerini kullanmaktı. Zayıf olan çocuk isteksizdi. Kötü koşullardan dolayı soğuk algınlığından zar zor iyileşirken kendini yaralama riskini almak istemiyordu ama diğer çocuk güçlü olmaya kararlıydı. Güçle birlikte yiyecek ve lüks gelir, dedi. Artık aç kalmamak için sihri denemekten başka çareleri kalmayacaktı. Zaten kaybedecek pek bir şey de yoktu.

Girişimleri başarılı oldu ve mahallelerinde hızla korku uyandırdılar. Herkes bir şekilde sihir bilen iki iblis çocuğu biliyordu. Eşyalarını toplayıp, sahip oldukları yeni güçler sayesinde daha rahat yaşayabilecekleri başka bir yere geçtiler. Hatta biri kendi adını vermeyi başardı ve diğerine de aynısını yapmasını önerdi. O isteksizdi ve ilkinin ikisinin de adını vermesiyle sona erdi, ancak gücü olmadığı için diğer çocuğun adı umduğu gibi çıkmadı.

Daha zayıf olan çocuk o noktada işinin bittiğini düşündü ama güçlü olan aynı fikirde değildi. Hayatının nasıl olabileceğinin tadına varmıştı ve daha fazlasını istiyordu. Alabileceği her şeyi istiyordu. Bir isim ve beslenmiş bir bedenle daha fazla büyü kullanabilir ve karşılığında daha da güçlenebilirdi. Konuyla ilgili farklı görüşleri, birinin diğerine gerçekten de gelmiş geçmiş en büyük olabileceğini kanıtlamak için ayrılmasıyla sonuçlandı.

SEE YOU IN HELLWhere stories live. Discover now