Jungkook'dan
Seokjin. Onun düşüncesi, kaleme hücum eden iblislerle savaşırken beni güçlü tutuyordu. Kafamda o olmasaydı, portaldan döner dönmez düşerdim. Onu terk edeli tam bir gün oldu ve umarım ait olduğu yere geri döner. Kesin olarak bilmem imkansız ama onun başardığına inanmak istiyorum.
Kalenin önü adeta kan gölüne çevrildi. Sokaklar kırmızı ve insanlarımın cesetleri üst üste yığılmış. Haber yayıldıktan sonra Cehennem'deki neredeyse tüm iblisler beni öldürmeye çalıştı gibi görünüyor. Yoongi yine de yüzünü göstermeye cesaret edemedi. Muhtemelen tacı alan kişi olmak için son dakikaya kadar bekliyordu.
Ben kaleye giden merdivenlerin başında dururken başka bir silahlı iblis grubu bana doğru koşuyordu. İçimde korku uyandırmak için çığlık atıyorlardı ama ben sadece titreyen elimi kaldırıp daha önce sayısız kez yaptığım gibi enerjimi sihire yönlendiriyordum. Başları patladığında bir anda düşüyorlardı.
Çok yorgunum. Keşke Yoongi işi yapmak için ortaya çıksa. En azından vaktime layık biri için ölmek istiyorum. Bu diğer zayıfların hiçbiri Şeytan olmanın baskısını kaldıramazdı.
Ölümden korkmuyorum, hiç korkmadım. Aslında bu noktada onu kucaklamak istiyorum. Seokjin bana insan olacağıma söz verdi ve sözüne inanıyorum. Özgür olmak ve hayatta kalmak için savaşmak zorunda olmadığım açık bir gökyüzü altında yaşamak istiyorum. Zayıf olabilmek ve Seokjin ile mutlu bir hayat geçirmek istiyorum. İstersek yılın her günü her gece gökyüzünü izleyeceğiz ve ona çiçek hediye edeceğim. Tüm bunları dört gözle bekleyecekken ölüm beni korkutamaz.
Bitmek bilmeyen kavga devam ediyordu ve artık dik durmam zar zor mümkün. Aynı anda her yönden üzerime geliyorlardı ve ani bir duruşa geldiklerinde kaderime razı olmak üzereyim. Hiçbir şey yapmamama rağmen diğerlerini öldürdüğüm gibi onların ölmesini izliyordum. Kafa karışıklığı içinde etrafa bakınıyordum ve V'nin merdivenlerin dibinde durduğunu görüyordum. Genelde soğuk gözleri bana bakarken yumuşacıktı.
"Bir ele ihtiyacın olduğunu düşündüm" dedi.
"Sen... ne yaptığın hakkında bir fikrin var mı? Öldürmen gereken benim, onlar değil."
"Ne yaptığımı çok iyi biliyorum. Bir arkadaşıma yardım ediyorum."
Arkadaş mı? Sözlerinin içeri girmesine izin verdim ve şaşırtıcı bir şekilde bana mantıklı geldi. Tabii ki. Biz arkadaşız. Nasıl olmayız? Bana yardım etmek aynı kaderi paylaşmamızı sağlayacak ama görünüşe göre o bunu çoktan kabul etmiş. Şikayet edecek durumda değilim. Onun burada olması güzel.
"Melek ne olacak?" Sordum.
"Portaldan geri dönüşünü izledim. Ondan sonra ona ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok."
"Anladım."
Seokjin'in dönebildiğini bilmek içimi sıcak bir duyguyla doldurdu. Umarım ihanet edeninden intikam alabilir ve isterse iyi bir hayat yaşayabilir. Sonunda onu göreceğim.
V ve ben karanlık çökene kadar yan yana savaşıyorduk. Çoğu şeyi o taşıyor ve onsuz devam edemezdim. Saldırganlar hiç durmadan geliyorlardı ve sonunda aralarında tanıdık bir yüz gördüm. Yoongi sakince gülümseyerek yaklaştı ve diğer iblisler onu fark ettiklerinde geri çekildiler. Hiç şansları olmadığını biliyorlar. V tereddüt etmeden ona doğru yürümeye başladı ama kalmasını sağlamak için kolundan tuttum. Bu benim savaşım, kaybetsem bile.
"Seni bekliyordum" dedim.
"Oh, gerçekten mi? Ne kadar kibar," diye yanıtladı Yoongi. "O zaman neden burada olduğumu biliyorsun sanırım? Şeytan olmak için senin kafana ihtiyacım var."
YOU ARE READING
SEE YOU IN HELL
FanfictionKİTAP BANA AİT DEĞİL. BEN SADECE ÇEVİRDİM!! +18,AÇIK DİLLE YAZILMIŞ SMUT,ZORLA ALIKOYMA +18!!!!RAHATSIZ OLACAKSANIZ KİTAPTAN OKUMADAN ÇIKIN!! Cennetten düşmek çok acıttı. Şeytanlar tarafından Cehenneme sürüklenmek de acıtır ama hiçbir şey özgürlüğü...