Portal kapalıyken, cennet adalarına geri dönmekten başka seçeneğim yok. Uçmak biraz zaman alacak ama Jungkook sayesinde ihtiyacım olandan daha fazla enerjim var. Şaşırtıcı bir şekilde, portalı çevreleyen kalın bulut bariyeri, ona yaklaştığımda dağılmıyor. Ne garip. Bütün amacı, sadece meleklere kapılarını açarken, diğer canlıların yollarını kendi başlarına bulmasına izin vermektir. Benim için neden açılmıyor? Artık beni melek olarak tanımıyor mu?
Soru beni düşündürüyordu. Bir meleği gerçekte ne tanımlar? Cevabım muhtemelen bir meleğin kanatları ve saf bir kalbi olduğu olurdu. Kanatlarım var ama teknik olarak benim değiller ve kesinlikle artık ne temiz bir kalbim ne de bedenim var. Yine de önemli değil. Eve dönüş yolunu kendi başıma bulacağım. Buraya kadar geldiğime göre başarısızlık bir seçenek değil.
Biraz hız kazanıyordum ve önce bariyere daldım. Hemen görüşüm bulanıklaşıyordu ve etrafımdaki her şey griye dönüyordu. Bulutlar ilk başta düşündüğümden daha kalın ve nefes almayı bile zorlaştırıyor. Neyse ki daha kötü şeyler yaşadım, yani bu sadece küçük bir aksilik.
Sonunda diğer tarafa çıktığımda, tanıdık mavi gökyüzünün manzarasını görmeden önce çok ihtiyacım olan bir nefes aldım. Güneş ışıl ışıl parlıyor ve beni hemen ısıtıyordu, ama güzel havanın beni kandırmasına izin vermeyeceğim. İlgilenmem gereken bitmemiş bir işim var.
Buradaki gardiyanlardan ne beklediğimden tam olarak emin değilim, ama hepsi ya uyuyor ya da işlerini düzgün yapmıyor olmalı, çünkü sürüye kapılmadan birçok atlama platformundan birine kolayca inebilirim. Görünüşe göre ben ortadan kaybolduğundan beri tembelleştiler. Şehre gelişigüzel yürüdüğümde ilk kez, kılıçlarını bana doğrultmuş yeni eğitilmiş bazı melekler tarafından karşılandım. Bana baktıklarında açıkça korktular ve sanırım her zamanki melek gibi görünmediğim için olmalı. Cehennemden gelen siyah kanatlar ve giysilerle bir düşman gibi görünmeliyim.
"İ-işinizi belirtin!" dedi küçük askerlerden biri. Benim için çok komik. Onlardan korkmam mı gerekiyor? Acınası. Benim alıştığıma kıyasla cennette gerçekten topal gardiyanlar var.
"Üstünle bu şekilde konuşulmaz," diye soğuk bir sesle cevap verdim.
"Üst?"
Birbirlerine kafa karışıklığı içinde bakıyorlardı ve ben onlarla zamanımı bile boşa harcamamaya karar verdim. Yolumu zorladım ve ne yapacaklarını şaşırdıkları için arkamdan paniklediler.
"Hey, buraya izinsiz giremezsiniz!" Arkamdan bağırıyorlardı ama ben onları görmezden geliyordum.
"Hoseok nerede?" Sordum.
Gardiyanlar bana cevap vermediler, daha doğrusu, aniden neye baktığımı fark ettiğimde cevap vermek zorunda değiller. Meydanın ortasında, çabalarını onurlandırmak için eski liderlerin heykelleriyle çevrili büyük bir çeşme var. Tam önümde Hoseok'un büyük, mermer bir versiyonu duruyordu, elindeki bir kuşa bakarken her zamanki gibi mutlu bir şekilde gülümsüyordu. Bu onun doğru bir tasviri ama yine de parlak enerjisine dair bir işaret yok. Sonuçta sadece bir heykel. Yanındaki diğerleri gibi düşmüş bir kahramanın heykeli.
Yavaşça heykele doğru yürürken ciğerlerimdeki hava dışarı fırlıyormuş gibiydi. Kendime bunun gerçekten olduğunu hatırlatıyorum. Bu bir kabus değil. Yüreğimde bir boşluk hissi ile kardeşimin görüntüsünün önünde dizlerimin üzerine çöküyordum. O gitti. Ben yokken bir şekilde Hoseok öldü.
"Ona ne oldu?" Beni takip eden gardiyanlara sordum.
"Uhm, bir generalin aniden ortadan kaybolmasından sonra harap oldu ve her gece korkunç kabuslar gördü. Yaklaşık bir ay önce tahtında ölü bulundu ve doktorlar bunun zehir sonucu olduğuna inanıyor. Kendini öldürdüğünden beri O burada, Cennette bir daha ortaya çıkmadı. İntihar ne de olsa günah. Ama bayım... Sen kimsin? Çok tuhaf görünüyorsun."
YOU ARE READING
SEE YOU IN HELL
FanfictionKİTAP BANA AİT DEĞİL. BEN SADECE ÇEVİRDİM!! +18,AÇIK DİLLE YAZILMIŞ SMUT,ZORLA ALIKOYMA +18!!!!RAHATSIZ OLACAKSANIZ KİTAPTAN OKUMADAN ÇIKIN!! Cennetten düşmek çok acıttı. Şeytanlar tarafından Cehenneme sürüklenmek de acıtır ama hiçbir şey özgürlüğü...