8

98 13 0
                                    



Korkunç bir şekilde, Şeytan'ın seçtiği giysiler gerçekten bana mükemmel uyuyordu. Gömleğin arkasında kanatlarım için bir delik bile var. Daha önce çok iyi davrandığım için bana bazı ayakkabılar bulma sözünü tuttu ve hatta bunlar mükemmel uyuyor.

"Gördün mü? Sana uyacağını söylemiştim," dedi Şeytan zaferle.

"Evet, sanırım öyle," diye cevap verdim aynada kendimi kontrol ederken. Saçım alışılmadık şekilde parlak ve pürüzsüz ve temizlendikten sonra çok daha iyi görünüyorum. Giysiler benim tarzım değil çünkü Şeytan'ın karısı gibi görünmek istemiyorum, ama yapmak zorundayım. En azından paçavralardan iyidir.

"Tamam, gidelim," diye ısrar etti Şeytan. "Bütün günüm yok, biliyorsun. Ben meşgul bir insanım."

"Meşgul olduğun için kesinlikle bir köleyle çok zaman geçiriyorsun."

Gülümsedi ve aynanın önünde arkamdan bana sarıldı.

"Jin, sana özel bir köle türü olduğunu söylemiştim. Sana eğlenmek ve rahatlamak için geldim."

Elimi tuttu ve beni yatak odasından dışarı çıkarmaya başladı ama ancak birkaç adım sonra banyoda yaptığımızın acısını hissetmeye başladım. Şeytan sızlandığımı fark etti ve bana sinirli bir bakış attı.

"Her şeyden şikayet etmek zorunda mısın? Bu aptal tura çıkmak isteyen sendin."

"Evet, ama kıçımın ikiye bölünmüş gibi hissetirmesi benim suçum değil."

Bana dilini şaklattı ve ne yapacağını düşünürken kaşlarını çattı. Aniden beni kendine çekti ve elini kalçama koydu. Ona bağırmak üzereydim ama sonra onun iyileştirici güçlerinin üzerimde sihir yapmasının sıcak hissini hissediyordum. Gitmeme izin verdi ve acı tamamen gitti.

"İşte. Artık şikayet etmesen iyi olur," dedi ve beni kendisiyle birlikte koridora çıkardı.

Hareketlerinden dolayı şok oldum ama beni iyileştirmesinden kesinlikle şikayet etmeyeceğim. İyi durumdaysam, uygun bir silah bulduğumda onu öldürmem daha kolay olur.

~t~

Şeytan beni hemen hemen her yere götürüyordu. Zindanlarla dolu bodrum katından, gerçek kölelerin kaldığı, taht odası, balo salonu ve hatta cehennemin geniş bir görüntüsünü veren en yüksek kuleye kadar uzanan yol. Arada bir odalar hakkında kısa açıklamalar yapıyor ve bunu saklamaya çalışsa da bana etrafı gezdireceği için ne kadar heyecanlı olduğunu kesinlikle fark ediyordum. Belki de tüm lükslerini sergilemekten mutludur. Kalenin aslında ne kadar güzel olduğuna şaşırdım. Her yerde küçük süslemeler var ve tek bir köşe bile kirli değil.

Birinci kata çıkmadan önce Şeytan beni büyük bir balkona çıkardı. Cilalı taştan yapılmış ve süslemeler bana biraz Cennet'i hatırlatıyordu. Hafif bir rüzgar esiyordu ama buna rağmen en ufak bir soğuk bile yoktu. Şeytan korkuluğa doğru yürüyordu ve ben de manzaraya bakmak için yanına gidiyordum.

Bu çok hoş değil. Birkaç yerde yanan evler var ve bu mesafeden bile sokaklarda savaşan iblisleri görebiliyordum. Bazı yerlerde daha açık şeyler yaptıklarını görüyorum ve bakmamaya çalışıyordum. Açıkta böyle yapmaya istekli olduklarına inanamıyorum ama sanırım buradaki insanlar umursamıyor.

Şeytan'a bir bakış attım çünkü diğer yerlerin aksine bu yer hakkında hiçbir şey söylemedi. Krallığına bakmakla meşgul, ama sonunda ona baktığımı fark etti.

"Bu benim en sevdiğim yer," dedi gülümseyerek. "Manzara kulelerdeki kadar iyi olmayabilir ama nedense burayı daha çok seviyorum. Düşünmek için zamana ihtiyacım olduğunda ya da yalnız kalmak istediğimde bu balkona geliyorum."

SEE YOU IN HELLWhere stories live. Discover now