13

84 10 1
                                    

Bugün burada olduğum tam iki ayı işaret ediyor. Benim zamanım yakın.Aldığım her nefeste vücudum titriyor ve bir zamanlar yaralı kanadımda neredeyse hiç tüy kalmadı. Neredeyse sırtımda çürüyor. Son nefesimi vereceğim günü bekleyen solmuş bir çiçek gibiyim. Kaçma planları çoktan unutuldu. Zaten bu işe yaramaz kanatlarla asla portala uçamazdım. Nasıl yapacağımı hatırlayacağımdan bile şüpheliyim. Bütün gün burada pencerede oturuyorum, V sessizce bana yemek getirdiğinde yemek için bile zar zor enerjim oluyor. Yoongi ile olan olaydan beri benimle tek kelime konuşmadı.

Jungkook, şehirde bir şeyler yapmak için bir haftadan biraz daha uzun bir süre önce şatodan ayrıldı. Ne olduğunu bilmiyorum ve açıkçası umurumda da değil, tek bildiğim o kaybolduğundan beri daha hızlı kötüleşiyor olduğum. Değişiyor. Her gün bana daha çok eşitiz gibi davranıyor ve bu ikimizi de mahvediyor. Koridorlardaki uşakların kralın zayıfladığını düşündükleri için daha fazla isyan çıktığını konuştuklarını duydum. Bunu gözlerinde ve tüm varoluş biçiminde görebiliyorum. Bir zamanlar beni kaleye giden merdivenlerin dibinde karşılayan korkutucu iblis değil.

Ben de zayıfım Sadece fiziksel olarak değil, zihinsel olarak da. Birkaç hafta önce onu öldürecek gücüm olsaydı, belki de vücudum beni Cennete geri götürecek kadar iyi durumdaydı. Şimdi her şey çok geç. Bu bilgi, Jungkook'un yokluğuyla birlikte daha hızlı ölmemi sağlıyor. En azından ben ölmeden dönebilse iyi olurdu. Kulağa aptalca gelse de, sahip olduğum tek kişi o. Cehennemin Kralı benim tek arkadaşım ve bunu kabul etmek acı veriyor çünkü ondan nefret etmekten başka bir şey istemiyorum. Ama yapamam. Bana karşı biraz iyi olan tek kişi o olduğunda, ondan nefret etmeye cesaret edemiyorum. En azından onunla vedalaşmak istiyorum.

Her nasılsa pencerede uyuyakaldım ve biri omzuma dokunduğunda uyandım. Etrafıma baktım ve sonunda Jungkook'un iri, yuvarlak gözleriyle bana baktığını görebilecek kadar karanlığa alıştım.

"Ah. Geri döndün," dedim fısıltıdan daha fazla olmayan bir sesle.

"Uyandırdığım için üzgünüm ama neden pencerede uyuyorsun? Yatak çok daha rahat, biliyorsun."

Beni yatağa taşımak için kaldırmaya çalıştı ama onu hemen ittim.

"Bana dokunma."

"Neden? Eğer uykun varsa seni oraya götürebilirim, böylece yürümek zorunda kalmazsın."

Ona ne diyeceğimi bilmiyorum ve bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Beni bir haftadır görmedi, bu yüzden şu anda ne kadar kötü bir durumda olduğumu bilmiyor. Bunu yüksek sesle de söylemiş olabilirim.

"Ölüyorum."

Jungkook ciddi olup olmadığımı sorar gibi başını bana eğdi. Mümkünse, ona itiraf ettikten sonra daha da kötü hissediyordum. Ağlamak istiyorum ama hiç gözyaşı üretebilir miyim bilmiyorum. Onu ikna etmek amacıyla, görmesi için solmakta olan kanadımı açtım. Renkli pencereden gelen kasvetli ışık, kemikli silueti gösteriyordu ve Jungkook'un ağzı şok içinde açık kaldı. Daha iyi görebilmek için hemen beni biraz döndürdü ve sert ellerinin üzerimde olmasını özlediğimi fark ettim.

"Ne oldu?" O sordu. "Nasıl bu kadar kötü olabilir? Ben giderken böyle mi görünüyordu?"

"Sana zaten söyledim, ölüyorum. Meleklerin hayatta kalmak için sürekli güneş ışığına ve sevgiye ihtiyacı var ve söylemeye gerek yok, uzun zamandır bunların hiçbirine sahip olmadım. Bu beni yıkıyor. yaşamak için çok zamanım kalmadı."

Bir adım geri attı ve ne diyeceğini bilemiyor gibi duruyordu. Bana sadece göz kırpıyordu ve bu beni suçlu hissettiriyordu. Öldüğüm için kendimi suçlu hissetmemeliyim, özellikle de teknik olarak onun hatasıysa, ama elimde değil. Çok çaresiz görünüyor. Ben gittiğimde yoluna devam edebilecek mi? Eski günlerine geri dönecek mi? Bu durumda insan olarak yeniden doğacak mı?

SEE YOU IN HELLWhere stories live. Discover now