Yatakta Jungkook'un yanına kıvrılmış olarak uyandım ve kolunu üzerime attı. Renkli pencerelerden içeri sızan gün ışığına rağmen derin bir uykuda. Onu ilk defa uyurken görüyordum ve bu kadar masum ve savunmasız görünmesi biraz komik. Yanağı yastığa bastırılmış ve biraz salyaları akıyor. Onun gibi iblislerin uyumaya ihtiyacı olup olmadığından emin değildim ama bu bunun kanıtı.Dün gece uyuyakaldığımı hatırlamıyorum, o yüzden yerde bayıldığımı ve beni buraya taşıdığını varsayıyorum. Hala hayatta olmama şaşırıyordum. Belki de aşkı bana bir gün daha vermeyi başardı. Dün oldukça mutlu hissettim. Bir geceliğine insan olmak özgürleştiriciydi. Kısıtlama yok, sadece kendim olmak ve anı yaşamak zorundaydım. Benimle sevişmesi bu hayattaki son günlerimde asla unutamayacağım bir şey.
Gözlerim uzun bir süre yüzüne yapıştı ve o kadar huzurlu uyuyor ki neredeyse gülünç. Ne kadar zayıf olsam da isteseydim onu şu anda öldürebilirdim. Güçlü bir büyücü olsa bile sihrini uykusunda kullanamaz. Boynunda hızlı bir kesim yapması gereken tek şey. Ama yapmak istemiyorum. Her iki şekilde de şu anda bıçak yanımda değil. Beni seven birini şeytan bile olsa neden öldüreyim? Ondan kurtulmak artık hiçbir amaca hizmet etmez, sadece bana acı verirdi.
Jungkook'u uyurken sessizce izledikten sonra sonunda gözlerini açtı ve beni gördüğünde otomatik olarak gülümsüyordu. Yastığa yaslanıp elini çıplak tarafımda gezdirmeden önce biraz gerindi.
“Hala hayattasın” dedi.
"Zar zor." Yorumum yüzündeki gülümsemeyi anında sildi ve ciddileşti.
"İyileşmedin mi?"
"Hayır. Nefes alıyorum ve hareket edebiliyorum ama bunu daha ne kadar sürdürebileceğimi bilmiyorum."
İçini çekti ve sırtına döndü. Saniyeler geçiyordu ve düşünürken dudağını ısırıyordu.
"Aşk hakkında eski bir deyiş duydum," dedi aniden.
"Hangisi?"
"Birini seviyorsan gitmesine izin vermelisin. Bu senin için en iyi seçenek olabilir mi diye düşünüyorum. Seni iyileştiremezsem, o zaman sadece kötüleşecek ve sonunda öleceksin, bu yüzden ne yaparsam yapayım. Çok geç olmadan seni mutlu edebilirim.Seni kurtaracağım."
"Beni öldüreceğini mi söylüyorsun?"
"Hayır, seni öldürmeye cesaret edemediğimi sana zaten söyledim. Merak etme Jin. Bunu düzelteceğim."
Yataktan kalktı ve giyindikten sonra odadan çıkmadan önce bana uzun uzun baktı. Kapıyı arkasından kilitlediğini bile duymuyordum. Her iki şekilde de önemli değil. Kaçacak durumda değilim. Tek yapabileceğim, o dönene kadar her zamanki gibi beklemek.
Bütün gün sessizce geçiyordu ve gece yarısı bile V hala bana yemek vermeye gelmedi. Beni unuttu mu? Zayıf olduğumu bildiği için kasten beni açlıktan öldürmeye mi çalışıyor?
Sonunda kapı açıldığında eminim ki geri dönecekti ama onun yerine V'nin kızgın yüzüyle karşılaştım. Şaşkınlıkla bakıyordum çünkü onu ilk defa bu kadar etkileyici görüyordum. Neden bana böyle kaşlarını çatıyordu?
V kapıyı arkasından kapattı ve yüzüme fırlatmadan önce bir şeyi tuttuğunu anlayacak zamanım bile yoktu. Bu bir çeşit kumaş ve ona daha iyi baktığımda hemen eski üniformam olduğunu anladım. Jungkook onu parçalara ayırdığından beri yamalı ama biraz giyilebilir görünüyor. V'ye bunu neden bana verdiğine dair kaşlarımı kaldırdım ve o da aynı kaşlarını çattı.
"Kral çıldırdı," dedi çenesini sıkarak ve duygudan titriyorken sesini zar zor tanıyabiliyordum. "Seni cennete geri getirme emrini verdi."
Dilim tutuldu ve V bana dik dik bakmaya devam etti. Jungkook bunu gerçekten söyledi mi? Beni geri mi gönderiyor?
YOU ARE READING
SEE YOU IN HELL
FanficKİTAP BANA AİT DEĞİL. BEN SADECE ÇEVİRDİM!! +18,AÇIK DİLLE YAZILMIŞ SMUT,ZORLA ALIKOYMA +18!!!!RAHATSIZ OLACAKSANIZ KİTAPTAN OKUMADAN ÇIKIN!! Cennetten düşmek çok acıttı. Şeytanlar tarafından Cehenneme sürüklenmek de acıtır ama hiçbir şey özgürlüğü...