Sonum, başta düşündüğümden daha yakın olabilir. Burada kapana kısıldığım bir buçuk aydır kanadım hiç iyileşmedi. Aslında, asla iyileşmeyeceğini düşünüyorum. Her gün çarşaflarda tüylerle uyanıyorum ve zaman geçtikçe tüyler daha çok dökülüyor. Sadece gitgide zayıflıyorum. Bazı günler yataktan çıkmak bile yorucu. Ağır hissediyorum, sanki bir şey beni fiziksel olarak ağırlaştırıyor.Hoseok ve diğer üstlerim, meleklerin yaşamak için neredeyse bir çiçek gibi sürekli sevgiye ve güneş ışığına nasıl ihtiyaç duyduğuna dair hikayeler anlatırlardı. İlk başta saçmalık sandım ama şu an içinde bulunduğum durumla gerçeklerden başka bir şey olamaz. Haftalardır gerçek güneşi görmedim. Cehennemde dışarısı ya aydınlıktır ya da karanlık. Burada güneş yok. Aşka ve şefkate aç olduğumdan bahsetmiyorum bile. Şeytan'ın ara sıra beni tahrik etmeye çalıştığı küçük anların dışında, bana göre mutlak bir çöp gibi muamele görüyorum. Sonuçta ben bir tutsağım, bu yüzden beklenebilir şeyler, ama bu beni kötü hissetmekten alamıyorum."
Şeytan'la seanslar bugünlerde beni sürekli yormak istediğinde daha da perişan. Beni becerip gittiğinde hayatım daha kolaydı, ama şimdi onun tatmin olması için her türlü şeyi yapmamı istiyor. Onu öpmek, sarılmak, her yerine dokunmak zorundayım ve en kötüsü de sevmesem de beni inlemeye zorlaması.
İşleri daha da kafa karıştırıcı hale getirmek için bazı günler beni becermek bile istemiyor. Odama giriyor ve ya beni öpüyor ya da bana Cennet ve oradaki hayatım hakkında sorular soruyor. Benim aptal benliğim, konuşacak birini özlediğimden beri ona her şeyi anlatıyorum. Söyleyeceklerimi gerçekten merak ettiği için daha da kötü. Artık Hoseok'u, Jimin'le olan çocukluğumu, evimin neye benzediğini, en sevdiğim aktiviteleri ve güneş ile ay arasındaki diğer her şeyi biliyor. Ona bilinmesi gereken hemen hemen her şeyi anlattım ama yine de soracak yeni şeyler bulmayı başarıyor. Şimdi isteseydi Cenneti ele geçirmesi çok kolay olurdu, tüm sırlarımızı döktüğüme göre, ama yine de istediğinin bu olduğunu sanmıyorum. Bir parçam benimle sırf zevk aldığı için konuştuğuna inanmak istiyor.
Bana Cehennem ve kendi hayatı hakkında da hikayeler anlatıyordu. Görünüşe göre o ve V birlikte büyümüşlerdi ama bundan daha fazlasını söylemek istemiyordu. Şeytan'ın buradaki herkesten çok daha nazik olduğunu söylediğinde doğruyu söylediğini anladım. Diğer iblisler hakkında gelişigüzel ağzından çıkan şeylerden, onların her şeyden daha fazla canavar olduklarını öğrendim. Kendilerinden başka hiçbir şeyi umursamıyorlar ve Şeytan'dan başka biri beni ele geçirmiş olsaydı, şimdiye kadar ölmüş ya da canlı canlı yenmiş olacağımdan hiç şüphem yok. Beni kilitlemenin ve ara sıra beni becermesine izin vermeye zorlamanın dışında, Şeytan o kadar da kötü değil.
Yine de bu yerde işim bitti. Eğer hemen dışarı çıkmazsam gerçekten öleceğim. Cennetteki herkes çoktan öldüğümü düşünüyor olmalı çünkü çok uzun zamandır yokum ama bu bende daha çok geri dönmek istememe neden oluyor. İntikamımı daha da tatmin edici yapacak. Bu kadar uzun süre burada aynı odada oturmak, hayatımı mahvettiği ve beni ölüme terk ettiği için Jimin'e nasıl geri döneceğimi düşünmek için bana bolca zaman bıraktı. İlk planım, benden nefret etmesi için ona neyi yanlış yaptığımı sormaktı, ama bu noktada bunu daha az umursuyordum. Tek yapmak istediğim göğsüne bir bıçak gömmek ve kan kaybından ölmesini izlemek. Bu yaptığının makul bir karşılığı. Akıl sağlığım yavaş yavaş azalıyor ve yüzünü her hayal ettiğimde ona daha kötü şeyler yapmak istiyorum. Ben çok kötü bir meleğim, ama şimdi ne önemi var ki? ben zaten kirlendim. Fırsat bulursam, bundan en iyi şekilde faydalanabilirim.
Kapı aniden açıldı ve şaşkınlıkla biraz sıçradım. İç sesim bana yemek zamanının olmadığını ve Şeytan'ın ziyaret etmesi için alışılmadık bir şekilde erken olduğunu söylüyor. Bakıyorum ve Yoongi memnun bir gülümsemeyle kapıda duruyordu. Benim kafa karışıklığım onu eğlendiriyor olmalı.
YOU ARE READING
SEE YOU IN HELL
أدب الهواةKİTAP BANA AİT DEĞİL. BEN SADECE ÇEVİRDİM!! +18,AÇIK DİLLE YAZILMIŞ SMUT,ZORLA ALIKOYMA +18!!!!RAHATSIZ OLACAKSANIZ KİTAPTAN OKUMADAN ÇIKIN!! Cennetten düşmek çok acıttı. Şeytanlar tarafından Cehenneme sürüklenmek de acıtır ama hiçbir şey özgürlüğü...