V gitmemi engellemek için kolumu tutmaya çalıştı ama kurtuldum ve zayıf dengeme ve ağrıyan bacaklarıma rağmen Jungkook'a doğru koştum. Göğsüm zaten yorgun olan bedenime verdiği baskıdan yanıyordu ama bunu yapmaya kararlıydım. Yaklaştıkça endişeli yüzünü daha çok görüyordum."Koşma!" bana bağırdı ama ben onu hemen görmezden geldim ve koşmaya devam ettim. Benimle tartışmanın bir anlamı olmadığını anladı ve benimle yarı yolda buluşmak için koşmaya başladı. Pelerini rüzgarda uçuşuyor ve bana doğru koşarken kesinlikle ilahi görünüyordu. Kanatları yok ve yine de bir şekilde uçabiliyor gibi görünüyordu.
Kolların arasına girene kadar durmadım ve o beni daha önce hiç olmadığı kadar sıkı tuttu. Az önce çektiğim acıdan başım dönüyordu ama güçlü vücudu düşmeme engel oluyordu. Nefesimi düzene sokmaya çalıştığımda yanıyormuş gibi hissederken aynı anda üşüyordum.
"Geleceğini düşünmemiştim. Neden birdenbire beni geri göndermeye karar verdin? Bunun yerine beni öldürebilecekken neden tüm bunlara katlanıyorsun? Sonuç aynı olurdu."
"Hayır olmazdı. Bu şekilde normale dönebilirsin. Cennette her gün güneşi göreceksin ve tüm arkadaşlarının sevgisiyle duş alacaksın. Biraz zaman alabilir ama sen eninde sonunda iyileşeceksin."
"Ama işe yarasa bile, seni bir daha görmeyeceğim."
Jungkook geri çekildi ve ciddi bir ifadeyle yüzümü ellerinin arasına aldı. Gözleri bana onun gerçekten ne kadar üzgün olduğunu söylüyordu ama bunu saklamaya çalışıyordu.
"Bu en iyisi Jin. Kötü kararlar verdim ve sana kötü davrandım. Hiçbir koşulda buraya dönmene izin yok. Sana yaptığım şey bir daha asla olmayabilir. Muhtemelen burada olmayacağım. Tekrar ortaya çıksan bile. Kaçtığın zaman dikkatleri senden çekmeye çalıştım, ama hala birinin ayrıldığını gördüğüne dair raporlar vardı. Seni geri göndereceğimi bil ve yakında kaleye saldıracaklar."
"Çok aptalsın, biliyor musun? Beni çoktan öldürmeliydin."
"Bunu yapamayacağımı biliyorsun. Senin yaşamanı istiyorum. Benim yüzümden olmasa bile mutlu olmanı istiyorum."
"Ama kendini kurtarabilirdin! Her iki şekilde de başaramayacak kadar ileri gittim!"
Ben bu kadar sinirliyken bana gülümsemeye cüret ediyordu ve bir şekilde bunu görmek içimi daha çok üzüyordu.
"Başaracaksın," diye bana güvence veriyordu. "İhtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarımdan üstün tutuyorum. Sana hislerimin gerçek olduğunu kanıtlayacağım. Benim gibi bir iblisin bile kalbi olabilir. Bunu bana sen öğrettin."
"Bana hiçbir şey kanıtlamak zorunda değilsin Jungkook. Ya kendine benden daha çok değer vermeni istersem?"
"Bunun için çok geç. Bunu sonuna kadar görmeliyim. Yapacağım şey için üzgünüm."
Birden iki kanadımı da köklerinden tutup yuvalarından çıkarmadan önce ne demek istediğini merak ediyorum. Sanki o an hiçbir şeyi işleyemediğim için zaman tamamen durmuştu. Acıdan mı çığlık atıyordum yoksa çığlık mı atıyorum emin değilim.Beynim kapanıyor ve sırtımdan aşağı akan kanları hissettiğimde ve yere inen ölü kanatlarımın sesini duyduğumda, bunun gerçekten olduğunu tam olarak anlıyordum. Kanatlarımı benden aldı. Ölmek üzereyken beni daha da zayıflatmaya karar verdi.
Acının etkisini göstermesine zaman bulamadan, Jungkook beni göğsüne bastırdı ve ellerini sırtımdaki deliklerin üzerine koydu. Tanıdık beyaz ışık parlamaya başlıyordu ve o kadar parlak ki her tarafımı sarıyormuş gibi görünüyordu. Gözlerimi kapatıyordum ama o zaman bile güneşe bakmaktan daha parlak. Sırtımda dayanılmaz bir acı hissettiğimde kör edici ışık tamamen unutuluyor. Kaburgalarımın yerine oturmasından daha kötü ve bacağımdaki kasların bir araya gelmesinden bile daha kötü. Hayatım boyunca yaşadığım en kötü şey. Omurgamdan yeni kemikler çıkıyordu ve işkence sonsuza kadar devam ediyormuş gibi geliyordu. Çığlık atamam ya da kaçamam. Tamamen felç oldum ve yine de bir şekilde gücümü geri kazanıyor gibiyim.
YOU ARE READING
SEE YOU IN HELL
Fiksi PenggemarKİTAP BANA AİT DEĞİL. BEN SADECE ÇEVİRDİM!! +18,AÇIK DİLLE YAZILMIŞ SMUT,ZORLA ALIKOYMA +18!!!!RAHATSIZ OLACAKSANIZ KİTAPTAN OKUMADAN ÇIKIN!! Cennetten düşmek çok acıttı. Şeytanlar tarafından Cehenneme sürüklenmek de acıtır ama hiçbir şey özgürlüğü...