"Sana cidden inanamıyorum!""Yapacak başka neyim vardı hyung?!"
Evin içinde resmen terör rüzgarları esiyordu. Hayatımda ilk kez bu kadar şiddetli bir şekilde kavga ediyordum onlarla. Her şeyi en baştan anlatmıştım. Anlatmaz olaydım. Hayatımda böyle saçma tepki görmemiştim.
"Bak Jeon, seni düşünüyoruz ve..."
Yoongi hyung az önceki tepkisinden sonra kendini frenlemeye çalışsada çok başarılı olamıyordu. Ki verdiği tepki aşırı mantıksızdı.
Tamam bir suç işliyordum ve bunun yeterince farkındaydım ama öylece insanların ölümünü göze alamazdım. Ben bir şekilde kurtulurdum bu işten ama canı yanan anne babalar ne olacaktı?
"Benden çok hayranlarını, aileni düşünsene! Ya hayranlarımızdan biri öldürüldü dün! Hemde çığlıklar içinde! Siz ne kadar kolay sanıyorsunuz?! Tamam lanet olsun bir bok yedim! Ama keyfi mi yaptım tüm bunları?!"
Hepsi sıkıntıyla yerlerinde dururken Yoongi hyung oflamış, yüzünü sıvazlayarak koltuğa atmıştı bedenini.
"Üzgünüm hyung. Bu zamana kadar her zaman sizinde görüşlerinizi alarak sizi dinleyerek geldim buralara. Ama bu konuda kimseyi dinleyeceğimi sanmıyorum."
Yoongi hyungun bakışları beni bulurken derin bir nefes verdim. O da haklıydı. Ama ben bu konuda taviz veremezdim. Heleki o geceki Army'imden sonra, hiç veremezdim.
"Sesimi yükselttiğim için, özür dilerim hyung. Hepinize iyi geceler."
Hepsini geride bırakıp odama çıkmış kapımı kapatmıştım. Bedenimi sırt üstü yatağa bırakıp başımı bilgisayarlarımdan yana çevirmiştim. Sol ekranda beliren ismi görünce ise iç çekmiştim.
°Rena Rous çevrimiçi°
Aklımdan çıkmamıştı. Çıkmıyordu. O gün son söylediği şey ağır gelmişti belkide.
Ya da ben bir şeyleri kafaya takmak için yer arıyordum...
~
'Bts üyesi Jeon Jungkook'un diğer üyeler kadar aktif olmaması netizenler arasında dikkat çekti. Jeon Jungkook'un aktif olmayışını, en son on gün önce açtığı kırk dakikalık vlive' da netizenlerin grup üyesine ağır sözler sarf etmesine bağlayan Armyler Jungkook'un aktif olmasını bekliyorlar.'
Loveyourself: Jungkook yeterince linç yerken bir de şu aptal netizenlerin söylemlerine katlanamıyorum.
Lilbeatris: Jeon cidden aşırı değişti. Armylere değer verdiğini düşünmüyorum artık.
Firstlovekorea: Jungkook grup üyeleri arasında en şımarık olan kişi galiba~
K-army13: Jungkook çok değişti.
Netizen1: Cidden bu şımarık bebenin neyini seviyorsunuz?
Netizen2: Gerçekten...T-army: Çok güzel, peki bundan size ne? Çocuğun hazır bir tatili var onda da salın bari...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪ̇ɴsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ | JJK
Fanfiction"Oyun mu? Sen oyunun başladığını mı sandın? Oyun daha yeni başlıyor?"