Yatağımda yattığım bu süre boyunca hayatı sorgulamakla yükümlü kılmıştım kendimi. Zaman geçse içimde hissettiklerim geçmiyordu. Herkes ne kadar konuşmaya çalışsada istemiyordum.
Rena o gün büyük bir olayı bitirmişti.
Yaklaşık bir hafta önce...O gün Rena'nın ciddiyeti anlaşıldığı için geri çekilmek adına birkaç şey söylenmişti ama Rena'nın deli damarı tutmuştu ki kızın açtığı bu kaosun bedeli olarak omuzundan vurmuştu.
Hepsi yakalandı. Rena sayesinde. Ve bir anda üzerime yapılan yorumlar, atılan iftiralar. Bütün hepsi bitmişti.
Yine onun sayesindeydi.
O günden beri yoktu. Tekrardan işinin başına dönmek üzere emniyet güçlerinin himayesine alınmıştı. Yazsamda cevap alamıyordum ancak YongSan oyun içerisinde kurduğum düzeni öğrenmiş olduğundan birçok kez benden yardım istemişti.
Oyunu oynayan kişilerden birçoğunun suçlu oluşu ve emniyet tarafından arandığı gerçeği beni belli başlı bir endişeye soksada bir yararım olduğu için mutluydum. O gece benim için hepsi tehlikeye girmişti ne de olsa.
Uzun süre tüm sektörde faaliyetlere ara verilsede idoller yeniden aktif olmaya başlamıştı. Açılan davaları kazandığımız bu süreçte tekrar Army'nin yalan olup olmadığından şüphe ettiğim sevgisine boğulmaya başlamıştım. Bu da benim eskisi gibi aktifleşmeme neden olmuştu.
Telefonumu elime almış tekrar Rena'nın sohbetine girmiştim.
JeonJk
Unutuldum.
Resmen sildin beni.
Neredesin sevgili korumam?Cevap almayacağımı bilsemde yazmış ardından yataktan kalkıp odadan çıkarak aşağı inmiştim. Herkes toplanmaya başlarken inmem iyi olmuştu. Sosyalleşmek istiyordum artık.
"Oo, maknaemiz aramıza katıldı."
Jimin hyunga dil çıkarıp koltuğa atlamıştım. Yanımdaki Namjoon hyungun kollarına sokulduğumda bana göz devirmişti.
Maknae geri mi dönmüştü?
Evet.
.
.Sonunda cevap almanın sevincini yaşasamda inat olsun diye beş dakikadır bakmıyordum yazdığına.
Ve şuan aklıma tekrar çevrimdışı olabileceği geldiği için tam olarak yaptığım şey telefonu açıp yazdıklarına bakmamdı.
Rena
Senden kurtuluş yok mu?
Eve yeni girdim ve sadece istediğim biraz huzurdu velet.JeonJk
Koskoca Jeon Jungkook sana yazmış.
Daha ne gibi bir huzur arıyorsun fıstığım?Rena
Fıstığım?
Hayırdır?
Kim olduğunu sanıyorsun şuan?JeonJk
Sana fıstığım demem niye bu kadar garibine gitti, fıstığım?Rena
Fıstığın olabilecek bir sıfat mı taşıyorum?JeonJk
Sen söyle.
Taşımıyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪ̇ɴsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ | JJK
Fanfic"Oyun mu? Sen oyunun başladığını mı sandın? Oyun daha yeni başlıyor?"