Minicik gibi geliyor hâlâ.
Dope erada tanıdığım minik Kook asla büyümedi gözümde.
İsterse 60 yaşına gelsin benim gözümde 18 yaşındaki hâlini yine unutmam.
Diğer üyeler için de olduğu gibi, onun da yeri bende bambaşka.
Belki en küçük üye olduğu için belki bana kattıkları için.
Her ne olursa olsun, iyi ki doğmuş.
İyi ki tanımışım.
Doğum günün kutlu olsun Jungkook...
✨💜💜✨
Madem öyle,
Hepinize iyi okumalar...
✨💜✨.
.
.
.
.Olanların üzerinden bir hafta geçmişti ve Kore'de olan hiçbir etkinlikte katılım göstermemiştim. Şirkette çok zorlamamıştı şaşırtıcı şekilde.
Rena ise en son yazdığımdan bu yana ne yazdıklarıma bakmıştı ne de aktif olmuştu. Endişelenip oyun üzerinden telefonuna ulaşmıştım. Ancak bir haftadır ne telefondan birini aramış ne de yazmıştı. Tek seçenek konumuna ulaşmak kalsa da gps'ine asla ulaşamıyordum. Endişelensem de bir yandan kızgındım ona işte.
O gün o tören için beni neden o kadar zorladığı konusunda hiçbir fikrim yoktu. Yine de tüm sinirimi ondan çıkarmış gibi olmuştu.
"Jeon, hadi hazırlan. Pd şirkete çağırıyor."
Jin hyungun seslenmesiyle ayağa kalkıp üşengeç adımlarla odama ilerlemiştim. Dolabımı açıp elime geçen siyah dar kotum ve siyah tişörtümü aynı yavaşlıkta giyinmiştim. Deri ceketimi ve şapkamı da alıp aşağı inmiştim.
"Hadi Jimin ya! Sabaha kadar seni mi bekleyeceğiz?!"
Yine ve yine Taehyung hyungun Jimin hyunga olan isyanlarını dinlemeye başlarken iş uzamasın diye merdivenlere doğru döndüm.
"JİMİN-SHİ!"
Diğerleri bana gülerken bıkkınca göz devirdim. Tam o sırada merdivenlerde beliren bedenle herkes derin bir oh çekmişti.
"Bağırma seni velet. Busan'da hâlâ ilk doğan benim."
Ona en görünüründen göz devirirken kafama vurmasıyla dışarı kaçmıştım. Ardından kapıya doğru dönüp onu en kızdıracak şeyi söylemiştim.
"Ama yine de cüce gibi ortada gezinen sensin!"
O bana doğru koşarken hızla merdivenlerden inmeye başlamıştım.
Tek eğlencem buydu belkide...
~
"Yurt dışı turneleriniz olduğu için size sağlam korumalar bulmaya çalışıyoruz. Özellikle Jungkook'a."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪ̇ɴsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ | JJK
أدب الهواة"Oyun mu? Sen oyunun başladığını mı sandın? Oyun daha yeni başlıyor?"