11.rész

276 7 0
                                    

Amina Hamilton szemszöge:
Péntek hajnali öt óra van. Negyed órája keltem fel, hogy még egyszer utoljára átfussam a vizsgára az anyagokat. Kilenc órakor kezdődik majd az egész. Mondanom sem kell hogy mennyire izgulok.

Szerencsére a múltheti dolgok rendeződtek. Lewisra és Georgera gondolok. Anyáék többször is kerestek a héten, viszont nem reagáltam sem a hívásaikra, sem az üzeneteikre. Ennyi.

Gondoltam hogy meglepem egy reggelivel Elit és Blandit. Hétnél előbb úgysem kelnek fel. Néha azért irigylem ezt a fajta lazaságot, ami nekik van. Egyáltalán nem paráznak rá a vizsgára, pedig ezen múlik igazából minden.
Az a lényeg, hogy sikerüljön mindhármunknak és kész. Utána pedig végre jöhet majd egy kis kikapcsolódás. Az egyetemen 3 karnak is ma van a nagy nap, szóval velük fogunk együtt bulizni.

Lewis Hamilton szemszöge:
Ma fog vizsgázni az én kis hugicám. Biztosan sikerülni fog neki.
Tegnap beszéltem Elenával, hogy mikor végeznek körülbelül.
Úgy gondoltam, hogy meglepem Amit.
Este kell már majd visszajönnöm, viszont már nagyon hiányzik és azért a pár óráért abszolút megéri.
Szívem szerint autóval jöttem volna, de majdnem 9 óra lenne az út, úgyhogy maradtam a repülőnél.
A főbérlővel megbeszélték hogy nekem odaadhatja a pótkulcsot. Majd ott várom őket.
.
.
.
Dél után pár perccel jött az üzenet, hogy úgy érzik, sikerült. Tudtam én hogy megcsinálják.
Már egy órája itt vagyok körülbelül. A bácsika tök aranyos volt.
Nagyon kis otthonos albérletben laknak amúgy. Kulturált, és állati menő.
Nemigen szerettem volna turkálni, viszont úgy gondoltam hogy valamit főzhetnék, vagy inkább rendeljek? Lehet nem kéne felgyújtanom a konyhát. Szoktam főzni nyilván, mert egyedül élek, de na. Nem vagyok egy mesterszakács.
Végül a rendelés mellett tettem le a voksom. Pizzát rendeltem, meg ilyen fullos fánkokat. Mire hazaérnek meg is érkezik.

Amina Hamilton szemszöge:
És végre vége. Az a megkönnyebbült,fekszabadult érzés amikor kijöttem azon a rohadt ajtón.
-Megcsináltuk-siettem oda Eliékhez egy hármas ölelésért, amihez aztán a többi barátunk is csatlakozott.
Reméljük, hogy mindenkinek sikerült.
Majd jövőhéten pénteken kell bejönnünk, és mindenkinek elmondják az eredményt. Aztán rá két hétre lesz a diplomaosztó. Olyan izgalmas mostmár minden.

Egy fagyizás után hazafelé vettük az irányt. A főbérlővel találkoztunk, éppen jött ki a boltból. Legaranyosabb bácsika egyébként.
Az ajtó előtt mindenki megállt. Mindig Blandi szokott először bemenni.
-Na mivan? Nem mész?
-Menjél most te, megengedem-adta oda a kulcsot, és kinyitottam az ajtót
-Na most ennek sok értelme volt. Agyadra ment a sok kérdés mi?-mentem be a konyhába, ahol Lewis állt a pultnál

-Meglepii-ujjongott Eli
-Bátyus-ugrottam a nyakába szabályosan
-Nagyon nagyon büszke vagyok rád Ami. Úgy tudtam, hogy megcsinálod-suttogta a fülembe
-Tényleg?-tűrtem ki a hajam az arcomból
-Hát persze. És rátok is az vagyok ám-vitt ki a nappaliba Eliékhez
.
.
.
A nap további részében Eliék elmentek moziba, mi meg csak beszélgettünk. Na meg csináltunk egy közös képet, ami ki is posztoltunk mindketten.
Anyáéknak annyit írtam hogy szerintem sikerült, és ennyi. Lewisnak is napi szinten írnak. Hirtelen őt is megszerették vagy mivan? Undorító.
Viszont azért remélem eljönnek a diplomaosztómra. Igaz, hogy azt mondtam nekik hogy ne jöjjenek, de akkor nagyon ideges voltam és csalódott. Mégiscsak a szüleim. Ha ők nem hisznek bennem, akkor nem jutottam volna ide ki. Majd talán felhívom őket holnap.

Nagyon jól esett hogy a legtöbb forma1-es pilóta is gratulált, vagy privátban vagy a posztok alatt. Nem azért, mert híresek meg minden, hanem mert szimplán jól esik tőlük.
Szerintem Lekit és Georgeot majd elhívom a diplomaosztóra. Egyértelműen velük találtam meg legjobban a közös hangot és néha beszélünk is pár szót chatben, vagy akár hívásban.

Kár hogy már most haza kell mennie Lewisnak. Szívem szerint vele lennék egész este. Bulizástól is elment a kedvem, de Eliék hazaértek aztán felvázolták a helyzetet. Nekik nem tudnék nemet mondani.

Charles Leclerc szemszöge:
Olyan fura hogy a saját ágyamban keltem fel egy pénteki reggelen. Ilyenkor már nagydíjas hétvége szokott lenni.
Kicsit összeszedtem magam, aztán elindultam a kondiba edzeni a tesóimmal. Előtte dobtam egy üzit Aminának, hogy sok sikert a vizsgához. Lewissal beszéltem tegnap és említette hogy meglepi. Milyen rendes tőle.

Másfél órás edzés után beugrottam az irodába megbeszélni a jövőheti dolgokat. Mikor indulunk Kanadába, meg amiket ilyenkor meg kell tárgyalni. Foglaltattam Charlottenak is jegyet, de gyanítom hogy most sem fog eljönni. Pedig múlthéten megígérte. Na majd otthon kíváncsi leszek hogy mit mond.
.
.
.
-Szia élet, megjöttem-dőltem le a kanapéra
-Kérsz valamit? Itt vagyok a konyhában?
-Téged. Azon kívül egy kis hideg víz jól esne
-Rendelése megérkezett-ült az ölembe
-Ilyen gyors a kiszolgálás errefelé? Lehetséges hogy többször is igénybe fogom venni-csókoltam meg
Egyébként voltam bennt az irodában-tértem a lényegre
-Naa, hogy hogy?
-A jövőheti utazást beszéltük meg. Neked is foglaltam jegyet, mert azt mondtad hogy most elfogsz jönni
-Figyelj szerelmem, tegnap hívott Rebeca hogy lenne egy tök jó munkánk szombaton
-De az szombat. A lényeg vasárnap lesz úgyis
-De szívem, ez egész napos program. A repülőút meg van vagy egy fél nap. Nem hiszem hogy odaérnék
-Hiszen megígérted hogy eljössz-szomorodtam el
-Tudom, és ne haragudj, de ez egy nagyon jó meló. Egyik álmom de komolyan-bújt hozzám, de felálltam
-És megint a munka fontosabb mint én? Ezt most komolyan mondod Charlotte?
-Charles kérlek ne legyél ilyen önző-nyúlt a kezem után, de elhúztam onnan
-Én vagyok az önző? Mert azt szeretném hogy a barátnőm legyen ott a futamon? Tudod mit? Nem is érdekel. Akkor csak dolgozzál-vettem fel a kocsikulcsot
-Kérlek beszéljük meg. Ebédelned is kell, most készültem el vele
-Hívd át a barátnőid és csevegj velük a munkáról. Majd jövök valamikor-hagytam el a lakást

Most erre mit kellett volna mondanom? Szerintem jogosan akadtam ki. Olyan munkája van, amit bármikor és bárhol megtud csinálni majdnem, és mégsem "tud" eljönni. Érdekes, Amina egyetemista, vizsgára készült és mégis eddig az összes versenyen ott volt. Azért szerintem egyértelmű, hogy kinek nehezebb megoldani, mégis Ami jött és nézte a futamot.
Nekem is szükségem lenne arra, hogy valaki a rajt előtt, a boxban bíztasson. Nyilván ott vannak a stábtagok, mindenki, de tudjátok hogyan értem. Nagyon szeretem Charlotteot, viszont őt ezek szerint csak a munka érdekli. Tavaly azért többször eljárt a versenyekre és olyan jó volt a hangulat is mindig...
.
.
.
Sziasztok!😇Hamarosan ismét péntek és jön a Japán nagydíj!🥳🤩
Remélem hogy tetszik a folytatás és hogy a továbbiakban is várjátok a részeket!🥰☺️
További szép napot és hetet Mindenkinek!💖
Puszii😘

Harmatcsepp_16

Egyetlen Titok Miatt~Lewis Hamilton, Charles Leclerc, George RussellWhere stories live. Discover now