Sziasztoook🥺Ahogyan a Forma1, én is visszatértem🤭 A 2024-es évem nem éppen indult jól, ezért egész januárban meg sem nyitottam a wattpadet😕Múlthéten kapott el az az érzés, hogy jövőhéten kezdődik a szezon, nekem pedig van egy könyvem, amihez még rengeteg ötletem van, szóval ideje lenne újra kiírni magamból🥰Remélem, hogy tetszeni fog ez az átlagnál hosszabb rész is, ami az első 2 hónapomat jellemzi inkább az évből: dráma és sok veszekedés🥺
A tegnapi versenyről akit érdekel, lentebb kifejtem a véleményem. Jó olvasást😚😚Örülnék, ha azt mondhatnám, hogy ez a bő egy hónap gördülékenyen és tökéletesen telt. De legyünk pozitívak, a srácokkal sikerült megnyerni a bl-t.
Az az este egyszerűen varázslatos volt. Meg is örökítettük rengeteg fotóval és videóval.
2 hét telt el a döntő óta, de mai napig a fülemben és a fejemben egyaránt csengenek Kylian szavai."-Ha te nem vagy, ez nem lenne itt a kezemben-mutatta fel a trófeát és magához ölelt
-Dehogynem, ti dolgoztatok meg érte. Ti küzdöttetek emberfeletti erővel ebben a közel 100 percben, nem én-ráztam a fejem könnyeimmel küszködve
-Amina, a te hatalmas tudásod, alázatosságod és edzésterved segített minket hozzá. El sem tudod képzelni, hogy fejben mennyit segítettél nekünk. 22 éves létedre annyi tudás birtokában vagy, mint egy olyasvalaki, aki már 20 éve a szakmában van. Szóval nyugodtan csillogj csak azzal az éremmel a nyakadban és legyél büszke magadra is. Túlságosan megszerettünk, szóval nagyon remélem, hogy következő szezonban is velünk maradsz, mert szükségünk van rád. Főleg nekem-ölelt magához még szorosabban és párat pörgött is velem, nekem meg megállás nélkül folytak a könnyeim"Rengeteg mindent kellett elintézni így a szezon végeztével, szóval ismét csak szombat délután érek oda a nagydíjra, most Ausztriába. Ha nem késne a járatom, az időmérőre már ott lennék.
Sajnos a júniusi 2 futam is így telt, emiatt volt pár nézeteltérésünk Lekivel. Egyébként sem voltunk sülve-főve együtt, ami most mégjobban leredukálódott erre az 1 hónapra. Nekem is baromira hiányzik, de dolgozunk mindketten, hisz ez az élet rendje.
Még nem döntöttem el, hogy július végén hova tovább. Eli és Blandi tárt karokkal vár Los Angelesben.
A szülinapom óta nem találkoztunk, viszont Silverstone után lesz egy hét szünet. Már megvettem a repjegyet, de még nem tudja senki, hogy megyek. Meglepi lesz, ami sajnos valakinek negatívan fog lecsapódni...Charles Leclerc szemszöge:
Az elmúlt futamok nem éppen úgy sikerültek, ahogyan szerettük volna a csapattal. Nem sikerült jól teljesítenem az időmérőkön, amivel másnap nem nagyon tudtam mit kezdeni. És hogy ennek mi az oka? Fogalmam sincs. Egyedül amit várok minden egyes nap, az Ami. Egész júniusban 2 napot töltöttünk együtt, aminek nagy részét a futam el is vitte.
Én megértem, hogy dolgozik meg minden, csak baromira hiányzik.
Lewisnak nem tudom, hogyan megy ilyen könnyen. Igaz, 21 évig nem lehetett a húgával.. Áhh, nem értem...Amina Hamilton szemszöge:
Sajnos az időmérő előtt nem tudtam beszélni a srácokkal. A q3-ra értem be, amit Hami meg is nyert. Őt Max, Ruszika, Lando és Leki követi.
Bementem a Ferrarisokhoz és tárt karokkal vártam, hogy végre újra találkozzunk. Elég csalódott arcot vágott, amikor levette a sisakját.
-Fel a fejjel
-Jó lesz ez
-Jót mentél Charles
-Igazuk van-szóltam közbe1 pillanatra rámnézett, majd idegesen elviharzott hátra. Remek...
.
.
.
-Na hát itt az én bajnok szépségem-ölelt magához a szokásos módon
-Nagyon hiányoztál bátyus-temettem arcom nyakhajlatába
-Te is nekem Amika. Átöltözök, aztán mehetünk. A hercegednél már voltál?
-Voltam, de nem nagyon volt vevő a társaságomra. Mindegy, kint várlak-intettem körbeHotelhez érve a srácokat hatalmas tömeg fogadta. Páran engem is hívtak oda magukhoz, de most semmi kedvem nem volt jópofizni. Körbeintettem és mentem is be elkérni a szoba kulcsát.
Hétfőn ebéd után én is megyek vissza Párizsba, szóval nem hoztam sok cuccot magammal. Éppen felsőt cseréltem, amikor nyílt az ajtó.
Elvett egy törölközőt, amivel bevonult a fürdőbe. Tanácstalanul leültem az ágy végébe és vártam, hogy kijöjjön.
YOU ARE READING
Egyetlen Titok Miatt~Lewis Hamilton, Charles Leclerc, George Russell
FanfictionAmina egy átlagos egyetemista, aki a lakótársa hatására nagyon megszerette a forma1-et. Azonban egy titok fényre derülésével minden felborul. Vajon hogyan fogja ez alakítani az életét? Hogyha érdekel, akkor tarts velem!