Sziasztok az én nevem Y/N.
Az én kis történetemet szeretném elmesélni hogy ne keveredj bele abba a hibába amibe én kerültem.
Két jó barátom van Jessica és Dante.
Elhatároztuk hogy a híres nevezetes Para kaszinóba amiről már óly régóta halottunk sikeresen megszerveztük hogy mindannyian rá érjünk és eltudjunk menni. De sajnos ez a kaland katasztrófába fulladt. Hogy miért azt kérdezed? Mindjárt megtudod.
Kezdem a legelejéről.A reggelem szokásosan kezdődött ébresztőm idegesítő hangja a szokásos szomszédom reggeli veszekedése a TV-vel meg miegymás nagy nehezen ki másztam a puha, csábító, meleg, ágyikómból. Felkapva ruhámat mentem kávét főzni közben rendbe téve hajamat meghalottam a kávé csodálatos hangját. -Na végre.
Kortyolgatva kávémat meglepő módon Jessica hívott fel. -Ez meg mit akar korán reggel?Y/N:Hallo? Valami baj van hogy ilyen korá- jessica közbe szól.
Jessica: Nem fogod elhinni végre ki tudtam venni szabadnapot és Dante is
Y/N:Ooké oké és mit szeretnél oké ki vettél szabadnapot de-Ismét közbe szól.
Jessica: Szereztem VIP jegyet a para kaszinóba!
Y/N:Várj arról a helyről beszélsz ami "állítólag" elvan átkozva?
Azonnal mondj idő pontot és kapom össze magam! *-*
Jessica: körülbelül 1 óra múlva találkozzunk nálad és akkor indulhatunk is.
Y/N: Rendben akkor 1 óra múlva!Úristen már alig várom!
Kedvenc ruházatomat vettem fel hiszen még is egy drága és exkluzív helyről van szó így a legkedvencebb és egyben az elegáns ruhámat vettem föl.
Kicsit ki sminkelve magamat és egy jobb hajfrizurát össze rakva elkészültem, és már csengettek is az ajtón.
Föl kaptam fontos dolgaimat az irataimat, telefonomat és egy kis zsebpénzt, és már szaladtam is ki barátaimhoz.
Azonnal el is indultunk közbe elmesélve nekik miket olvastam régebben erről a helyről pl
Olyan átok ül ezen a helyen:
Ha veszítesz azzal a lelkedet is elveszíted.
Vagy pl
Ez a hely az ördög kaszinója.
Bla bla bla.
Pfff na persze
Hosszas beszélgetés után megérkeztünk a helyre. Tátott szájjal néztük egy darabig a helyet majd átadva a VIP jegyeket be tetük a lábunkat az épületbe. Tele volt emberekkel de eszméletlenül jól nézett ki.
Barátaim egyből rohantak pókerezni amit én nem szeretek így a koktélokhoz vettem az irányt. Kértem egy táguló univerzum névű koktélt, és tényleg úgy nézett ki mint egy univerzum. Imádtam! *-*
Egyszer csak valaki meg szolit a hátam mögül.
?: Mi szél hozta egy olyan szépséget mint maga ebbe a para kaszinóba?Majdnem ki köptem a koktélomat az ilyedtségtöl.
Ami nem lett volna jó mert irtó finom ez a koktél!
Megköszörülve torkomat hátra fordultam és nem hittem a szememnek.
Tényleg igaz amit olvastam erről a helyről.
"Ennek a helynek a démon jobb keze két csésze az egyik piros akit csésze fejnek hívnak. A másik meg kék őt meg bögrearcnak hívják.
Y/N J-jó napot a barátaimmal jöttem erre a helyre. N-Nagyon sokat hallottunk erről a helyről így, el jöttünk.
Mugman: Akik játszanak pókert?
Y/N:I-Igen miért?
Mugman kuncogva egy gonosz vigyorral az arcán elsétált.
Jobb is mert igy is alig tudtam beszélni vele az ilyedtségtöl..
Dee mintha valami ezzel a kuncogással mondani vagy jelezni akarna..
"Ha veszitesz azzal a lelkedet is elveszíted."
Jajj ne!!
Gyorsan fölkelve a székből keresve őket hallom hogy elkezdenek veszekedniDante: Basszus Jessica mondtam hogy ne tedd fel az összes zsetonodat.
Most vesztettünk!
Jessica: jajj nyugi már a következőben már nyerünk.Basszus ne ne ne ne!
Mire oda érek a lelkük már éppen szál ki a testükből és az ördög felé szálnakÚristen, úr isten, úr isten! Várj!
Lihegve oda állok a barátaim hideg testeihez.
Biztos... egy fél pillanat ki fújom magam.
Kezeimet térdre helyezve ki fújom magam.
Biztos van valami megoldás.
Kérlek e-engedd őket szabadon.
?: Nem lehet ha veszítenek azzal a lelkük onnantól az ördögé
Nagy vigyorral az arcán elzárja az üvegbe.
Y/N: T-Te lennél Cuphead igaz?
Cuphead: Úgy van én lennék de most nincs idő a csevegésre ha megbocsátasz. Ül föl a székből.
Y/N: Kérlek! Engedd el őket!Cuphead: Sajnos nem lehet.
Ujjával csettintve egy papír jelenik meg ami leírja a szabályt.
10000 zseton egy lélek ára.
Szóval neked kell 20000 zseton.
El tűnik a lap mire a szabály végére ér.
Vagy ha bármilyen kérdése van, azt a kaszinó vezetőjével tudja megbeszélni.
Az ördöggel. -Nagy mosollyal az arcán mondja végig.
Nem tudom miért de ettől a mosolytól ki rázott a hideg. Nagyot nyelve végül megszólalok.
Y/N: akkor beszélek az ördöggel.
-Amennyire próbaltam bátran mondani de ennyire még életemben nem féltem mint akkor.
Cuphead: Ám legyen. -Nagy vigyorral az arcán.- Kérem kövessen.
-Egy nagy lifthez indultunk meg aminek korom fekete színe volt rácsozott ajtóval. Őszintén megvallva nem tetszett nekem eza lift. De sem a hely se semmise már csak a barátaimat akarom vissza szerezni és haza menni együtt úgy mintha mi se történt volna.
Megérkeztünk a lifthez.
Cuphead: hölgyeké az elsőbbség.
-Nagyot sóhajtva be teszem a lábam a lifthez majd Cuphead is bejön mellém.
Cuphead megnyomja a legalsó gombot amivel a lift ajtó be záródik és megindulunk lefelé egészen a pokolig.
Cuphead:Itt is vagyunk.
Ki nyílik az ajtó és a terem végében ott ül az ÖRDÖG.
Ki tágult szemekkel nézve előre nyelve egyet.
S-szóval ez tényleg az ördög kaszinója m-más néven.
Cuphead oda kísér az ördöghöz.Cuphead: Uram a hölgy beszélni kíván önnel
Y/N j-jónapot,öhm. Őfelsége?
Meghajolva közben az ördögnek.
Ördög: Hagyjuk már ezt a formaságot. Mit akarsz?
De gyorsan mond mert éppen fürdőt akartam volna venni.
Dühösen nézve rám közben egy.. Rózsaszín? Törülközőt adott át neki az egyik szolgája.
Y/N Két barátomnak a lelkét fogva tartja éés szeretném ha az én, l-lelkemet venné el az övek helyett.
Ördög: Nem lehet, játék során kell elveszítenie a lelkét. De lehet hogy a jobb kezem említette hogy vissza tudja szerezni őket.
Y/N: Igen dee én nem tudok szerencse játékot játszani.
Ördög: Akkor így járt a barátai lelkei maradnak, maga meg megy. Mondata végén int nekem a lift felé.
Most menjen elkészült a fürdőm.
Cuphead: Ki kisérem.
Én annyira mérges lettem hogy éreztem hogy a fejem felforosodik.
Vissza fordultam az ördöghöz.
Y/N: Uram!
Az ördög rám nézve látva rajta hogy fel idegesítettem.
Vagy ha az kel akkor önnek dolgozom.Tudom mire gondolsz. Te idióta miért mondtál ilyet.
Hát igen akkor én is ezt mondtam magamba, de nagyon megvoltam ilyedve . Még is a barátaim életeiről volt szó. De térjünk vissza a történetre.Erre a mondatra föl csillant a szeme.
Cuphead meglepődött szemekkel nézett rám.
Ördög: Mit mondott?
Önnek. Dolgozom. Csak vegye el. A lelkemet. És önnek dolgozom.
Lassan újra elismételve amit mondtam.Ördög: Legyen hát. Nagy vigyorral az arcán, nem veszem el lelkét.
-Le csapva vasvilláját megjelenik Mugman.
Ők az én jobb kezeim. Mugman és Cuphead. Nekik fog dolgozni. Azt csinálja amit mondanak.
Meg persze amit én is de ez mellékes.
Érthető?
Y/N I-Igen. De kérem engedje vissza a barátaim lelkét itt előttem.
-Csettint kétszer az ördög oda hozza neki a szolgája a palackba zárt 2 lelket le csavarja tetejét és a lelkek elszálnak.
Ördög: Parancsoljon.Mögém áll a két csésze jobb oldalamra Cuphead, bal oldalamra meg Mugman. Majd átkarolva karomat mellém állnak.
Nagy levegőt veszek és megkönnyebbülve megszólalok.
Új élet itt jövök.
YOU ARE READING
Feláldozva
RomanceBarátaimmal elmentem egy különleges kaszinóba de azt nem tudtuk hogy így fog vegződni egy ártatlan kis kikapcsolódás. Ha tudni szeretnéd hogy fog folytatodni tarts velem. (A borító csak illusztráció a főszereplő te vagy❤️)