Mugman’s pov.
Felkaptam Y/N-t a kezembe és elindultam vele kifelé a pincéből.
Cuphead: M-Mugman! Most hova...hova viszed?!
Mugman: Haza! Megfogom menteni az életét még nem veszíthetjük el nem hagyhat itt minket -feldúltan szorítottam magamhoz könnyeimmel harcolva. Nem akartam már sírni...meg miért is? Tudom hogy még él, tudom hogy még itt van velünk, még nem hagyott itt minket. Cuphead kezében szorítva Y/N lelkét futott utánam vele együtt Bee is. Ki érve a Pincéből az egész helyet felrobbantottam. Eltüntettem a földszinéről hogy még véletlenül se lássam újra azt a rohadékot. Cuphead ilyedten nézett rám tágra nyílt szemeivel.
Cuphead: Mugman..
Mugman: Hallgass Cuphead! Ha akkor... amikor jelzett az a hülye kütyü, és be mentünk volna hozzá, akkor mindez nem történt volna meg! M-minden az én hibám...
Cuphead: Mugman ne mondj hülyeségeket -nyúlt volna hozzám de ellöktem magamtól.
Mugman: NE ÉRJ HOZZÁM!!! -teli torokból rá kiabáltam Cupheadre.
Cuphead: M-Mugman.. a... a szemed! I-izzanak ...
Mugman: Megfogom menteni! HA AZ ÉLETEMBE KERÜL AKKOR IS!!!Cuphead’s pov.
Nagyon megrémisztett Mugman azthiszem elvesztette az irányítást a démonja felett. De még nem késő.. még vissza lehet hozni. Vagyis nagyon remélem.. Mugman az egyetlen aki vissza tudja még hozni az emlékeimet. Ő miatta tudom hogy ki is voltam, vagyok valójában. Ha ő is elveszíti az irányítást, akkor végleg elvesznek az emlékeink.
Bee: Sajnálom hogy ezt történt önökkel illetve Y/N-al...
Cuphead: Nem kel sajnálnod nem a te hibád te mindent megtettél.
Bee: Vigyázzatok magatokra haza felé menet.
Cuphead: Viszont -megérkezett a hajó amibe egyből be is szálltunk. Boatman ilyedten nézte Y/N élettelen testét. Csak annyit mondott „Sajnálom”
Mugman: CSAK EVEZZEN! -erre ő csak kapkodva elkezdett evezni amilyen gyorsan csak tudott. Mugman egész végig magához szorította és mondogatta.
Nem lesz semmi baj.
Minden rendben lesz.
Sajnálom.
Túl fogod élni.
Maradj velem.
Szótlanul ültem és néztem őket. – nulla alvással megérkeztünk a szigetünkre. Mugmant mintha ágyúból lőtték volna ki úgy megindult.
Boatman: még egyszer sajnálom ami a lánnyal történt.
Cuphead: köszönjük. Vigyázzon magára.
Ki másztam a csónakból, majd indultam meg utánuk. Mi lesz ha tényleg meghal Y/N? Bele se merek gondolni. Mugman bekattan. Végleg az ördög jobb kezei leszünk. A halvány reményünket is feladhatjuk ami volt. Hogy kiszabadulunk ebből a pokolból és vissza kapjuk a régi életünket. Bízzunk benne hogy vissza tudjuk hozni hozzánk.
Mire utolértem Mugmant addigra már az ördög próbálta rendbe hozni Y/N élettelen testét.
Ördög: Megvan még a lelke? -Nézett rám idegesen
Cuphead: Itt van nálam.
You’re pov.Olyan békés ez a hely mindenhol a nyugalom aromáját lehet érezni a nyugtató kellemes fények, a puha bolyhos felhők, és a tiszta levegő.
?: Gyere velem-szólalt meg kedves hangon.
Egy nagy épülethez kisért ami úgyszintén arannyal volt díszítve. Amint közelebb tettük lépteinket az épülethez, az ajtók kitárultak, és egy óriási nagy szoba fogadott engem. Egy templomhoz tudtam hasonlítani de biztosra mértem vélni hogy ez nem az.
?: Látom nagyon érdekel hogy pontosan hova vihettelek. Halottak oltárának neveztük el. Az az óriási könyv vezeti hogy kik vannak a mennyországban.
Y/N?: Bele kel írnom a nevemet?
?: Ahhoz hogy az örök nyugalmat és békét megleld igen. Mellette van egy toll a békeség tintájával csak mársd bele és írd bele a nevedet.
Lassan oda sétáltam a könyvhöz. Majd megfogtam a tollat és bele merítettem a tintába. Gyönyörű arany színben fénylett. majd betűről betűre húztam a toll végét a papíron mire elértem volna a nevem végére..
?: Y/N! - felkaptam fejemet és körbe néztem.
?: Minden rendben?
Y/N: Igen csak.. mintha a nevemet halottam volna.
?: Y/N KÉRLEK GYERE VISSZA
Y/N: Megint hallottam...Mug..man?
?: Y/N KÉRLEK NE MENJ A FÉNY FELÉ .
?: HA ALÁ ÍROD A KÖNYVET SOHA TÖBBET NEM JÖHETSZ VISSZA.
Y/N: M-mi? Van még... esélyem vissza menni?
? Úgy látszik még nem akarsz nyugovóra térni. Igazam van?
Y/N: Ha van még egy esélyem akkor vissza szeretnék menni az élők közé. Kérem engedjen vissza.
?:Tovább szeretnél szenvedni? Újabb fájdalmakat átélni?
Y/N: Cuphead és Mugman jók voltak hozzám sose bántanának igazán.- vissza tettem a tintát a helyére.
Y/N: Vissza megyek.
?: Ahogy akarod de neked kel vissza találnod.
Y/N: Rendben köszönöm szépen a segítségét minden jót. -Meghajolva búcsúztam el tőle, majd amilyen gyorsan csak tudtam, szaladtam is ki a városból. Megtalálva kaput elhagytam a mennyországot, de hogy fogok vissza találni? És hova kel eljutnom hogy vissza térhessek?
YOU ARE READING
Feláldozva
RomanceBarátaimmal elmentem egy különleges kaszinóba de azt nem tudtuk hogy így fog vegződni egy ártatlan kis kikapcsolódás. Ha tudni szeretnéd hogy fog folytatodni tarts velem. (A borító csak illusztráció a főszereplő te vagy❤️)