Ma fogok dolgozni először a csészékkel. hát biztos akárhányszor rá nézek Mugmanra eszembe fog jutni a tegnap történtek. Cupheadet még annyira nem ismerem. De az biztos, hogy ő szigorúbb.
Ahogyan cuphead mondta 8kor keltem rendbe szedtem magam fürdést hagytam mert még mindig NINCS TÖRÜLKÖZÖM. Szóval csak megfésülködtem, megmosakodtam, felkaptam ruhámat és már indultam a reggelizőbe.

(Saját stílusomban rajzoltam meg a ruhát.🤗 hajszin a szemed színe azok a tieid :3.)
HA TUDNÁM MERRE VAN. Oh arra megy egy pincér hála az égnek. Követtem a pincért és sikeresen el jutottam a reggelizőbe, és ott ültek már a csészékCuphead mosolyogva nézett rám gonosz vigyorral az arcán Mugman meg elvörösödve nézett oldalra.
Cuphead: jó reggelt sikerült felkelni és ide találni?
Y/N: Nincs olyan korán szóval igen sikerült.
Finom reggeli volt úgy látszik, hogy itt az emberekre is gondolnak. Ma ördögi bonbon volt kaláccsal és kakaóval.
Teljesen jól laktam, a desszertet pedig elraktam későbbre.
Cuphead: Most hogy már hivatalosan is nálunk dolgozol. Közben fel ül székéből és meghajol előttem. Engem csészefejnek hívnak vagy más néven Cupheadnek.
Mugman: Engem bögre arcnak hívnak, de hívj csak Mugmannek. Mosolyogva meghajolva.
Y/N: Engem Y/N hívnak. Örvendek.
Cuphead: Röviden a feladatod a vevőket üdvözölni vagy elkísérni, ha valamit nem találnak. Pultban is fogsz dolgozni italokat gyártani. Ami az én feladatom szokott lenni úgy hogy ma velem leszel, hogy megtanuld a recepteket -nagy mosollyal az arcán. Na idő van úgy, hogy tesó ma cserélünk, te leszel a lélek gyűjtő. Át ad neki egy listát, amin nevek szerepelnek.
Már most félek dolgozni Cupheaddel. Le mászok a székről és Cupheadet követve bemegyünk a Kaszinó termébe, majd be ülünk a pultba. Mugman meg az ajtó elé állva köszönti a vevőket.
Y/N Hűha. Már most sokan vannak.
Cuphead: Persze itt mindig sokan vannak. Miért ideges fajta vagy?
Y/N: Egy kicsit. Nem szeretem mikor nagy sor van, és várnak türelmetlenül vagy ilyesmi.
Cuphead: Előfordulnak bunkók de én nem izgatom magam ezen, csak csinálom a feladatomat tovább. De ha valaki piszkál szólj és én megoldom.
Y/N: O-Oké Köszi.
Cuphead: Na jól van kezdjünk el tanulni.
Cupheaddel elkezdtük tanulni a koktélokat nehezen, de kezdtem már érteni mit hogyan kel. Ha valamit nem értettem többször elmondta ameddig meg nem értettem. Ha valamit nem tudtam megcsinálni, akkor mögém jött és csuklómat megfogva irányította, hogy hogyan kell bele önteni a hozzá való folyadékot. Olyankor egy picit elpirultam, amit ő észre is vett. Akkor még közelebb bújt hozzám olyan szinten, hogy már éreztem a légvételét.
Majd megjött az első vevő.
Cuphead: Csinálom én az elsőt, hogy lásd hogyan kel utána te jössz. -erre bolíntottam.
Cuphead nagyon precízen és ügyesen csinálta a koktélt még dobos trükköket is bele tett, ami be kell valljam nagyon menő volt. Majd át adta a koktélt.
Y/N: Ugye nekem nem kel csinálni trükköket?
Cuphead: Dehogy azt csak azért csinálom, hogy lenyűgözzem a vevőt. Majd ha neked is jól fog menni akkor majd te is fogsz csinálni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feláldozva
RomantizmBarátaimmal elmentem egy különleges kaszinóba de azt nem tudtuk hogy így fog vegződni egy ártatlan kis kikapcsolódás. Ha tudni szeretnéd hogy fog folytatodni tarts velem. (A borító csak illusztráció a főszereplő te vagy❤️)