Kisebb infók♡
Y/H/C: Te hajszíned
Y/H/L: Te hajhosszod
Y/E/C: Te szemed színe
Y/S/: Te bőröd
Mugman's pov.
Követtük az olajat egész úton nem szóltunk egymáshoz valahova nagyon messzire vihették el, mert már fél napja lehetünk úton. Útunk egy partszakazhoz ér, ahol egy fekete kocsi áll, de nincs benne senki. Csomag tartóban sincs benne senki. Teljesen össze zavarodtunk. Elfáradtunk, így le ültünk a partra.
Cuphead: Mugman...mi van ha.. Y/N-ra úgy fogunk rá találni, hogy nincs életben? -Néz rám búsan.
Mugman: Ne mondj ilyent nem le-
Cuphead: A-az én hibám érted?! Ha ott maradtam volna vele és nem megyek vissza dolgozni, akkor még most is itt lenne. M-minden az én hibám m-m-minden! -Könnybe lábadtak szemei nem bírta ki és elkezdett sírni.-Kanna bácsi halála is az én hibám. Ha hallgatok rád aznap a karneválon nem kerültünk volna bele ebbe az egész helyzetbe. H-hiányzik Kanna bá- mondata megcsuklott, arcát kézbe temetve zokogni kezdett.
Mugman: Cuphead ne mondj hülyeségeket-fogom meg a kezét és magamhoz húzva megöleltem őt.
Mugman: Nem a te hibád, senkinek se a hibája. Simogatom hátát de ettől még jobban elkezdett zokogni. Nagyon régen láttám már így sírni. Utoljára bácsikánk temetésén sírt ennyire. Én is bekönnyeztem ettől.
Mugman: Nekem is hiányzik Kanna bácsi de hidd el, ugyanúgy szeretett minket. Tudod jól hogy akármilyen dologba, vagy problémába ütöttük bele orrunkat, ugyanúgy megbocsájtott és szeretett minket ezzel is így van. Gyerekek voltunk és nem csak mi lelkeinket vették el nagyon sok másét is. Megfogjuk találni oké? Minden rendben lesz. Rendben? -mosolyodom el Cuphead lenyugodva elhajol tőlem megtörölje könnyes szemeit.
Cuphead: Rendben-mondja elmosolyodva És leporolva felül. De hogyan tovább?
Mugman: Nem tudom de ki ta-
Cuphead: Az nem egy csónak? -Néz a tenger felé.
Cuphead: Ez az! Csónakkal mentek tovább. Egy másik szigetre vitték el őt. Szerinted ő vitte el őket is?
Mugman: Kérdezzük meg.-Megvártuk míg partra szált a csónakos. Kék ruhában volt, akinek a feje egy órához hasonlított.
Boatman: jó napot tudok segíteni?
Mugman: Igen nemrég elvitt egy lányt? És ha igen, hogy nézett ki volt-e valakivel? Vagy bármilyen információt tud-e mondani róla.
Boatman: Igen de nem csak egyet. -mászik ki a csónakból. Én meg meglepődve nézek rá.
Mugman: Hogy érti hogy nem csak egyet? Többen voltak?
Boatman: jajj nem félre érti többször vittem ma már lányt.
Cuphead: Volt olyan lány akinek Y/H/C színű haja van, Y/H/L hosszú haja van. A szeme Y/E/C, és a bőre meg Y/S.
Boatman: Nem nem ismerős.
Mugman: Ahj. Akkor hogyan tovább Cuphead? Cuphead? -Cuphead Boatmant szugerálja.
Cuphead: Te most hazudsz nekünk? -mondja mérgelődve miközben megy felé.
Boatman: Tessék? Miért hazudnék? - mondja kicsit idegesen miközben, lép hátra egyet.
Cuphead:Megérzem ha valaki hazudik, és ha valaki hazudik, annak nem lesz szép napja fogalmazzunk szépen.
Boatman: Figyeljen, nekem nagyon jó a memóriám, és nem járt ma erre ilyen lány ha megbocsájtanak, nekem vissza kel indulnom. -mondta hadarva idegesen. Cuphead nem bírt magával és a fölsőjénél fogva felemelte egy kézzel.
Cuphead: Ide figyeljen! A lapátodat a seggedbe dugom és a szádon keresztül húzóm ki a beleiddel együtt, utána le nyeletem veled megint hogy ki szarhasd ha nem árulod el AMIT TUDNI AKARUNK! - Kezemet a számhoz téve figyeltem végig őt. Cuphead már a végén remegett az idegességtől.
Boatman: RENDBEN RENDBEN ELÁRULOM CSAK ENGEDJEN EL KÉREEEEM! -mondja könnyes szemmel Cuphead kezét elengedve le esik a csónakos.
Boatman: I-Igen volt ilyen lány. Azért nem árulhatom el, mert meglettem fenyegetve, hogy ha elárulom, akkor megölnek.
Cuphead: Nem érde-
Mugman: Cuphead innentől átveszem. Oké? Nyugodj meg. -Cuphead morogva arrébb sétál.
Mugman: Nyugodjon meg nem fogjuk bántani. Csak a barátunkat keressük, és aggódunk miatta. Nem fogják bántani ha megmondja,megfogjuk védeni.
Boatman: R-Rendben. Elviszlek titeket a szigetre. Közben elmondom mi történt. -mindannyian beszállunk a csónakba és elindultunk a szigetre.
YOU ARE READING
Feláldozva
RomanceBarátaimmal elmentem egy különleges kaszinóba de azt nem tudtuk hogy így fog vegződni egy ártatlan kis kikapcsolódás. Ha tudni szeretnéd hogy fog folytatodni tarts velem. (A borító csak illusztráció a főszereplő te vagy❤️)