●Vágy●

87 5 0
                                    

Mugman's pov.

Y/N: I-igen bízom benned.
Mugman: Rendben. - mondom neki mosolyogva aztán lassan lehajolva hozzá, éppen hogy nem ér össze ajkunk, amitől ijedtében be csukta szemét, majd kinyitva csak a szemembe néz. Kezemet lassan oldalánál húzom végig. Jobb lenne ruha nélkül mert többet érezne belőle. De nem lehet nem akarom elsietni vagy talán még is? Ruha végére érve, be nyúlok pólója alá és föl fele haladok kezemmel ezzel a ruháját is jobban felhúzva. Y/N elfordítva fejét szaporábban veszi a levegőt. Mire elérnék dekoltázsáig látom hogy Y/N egyre jobban el pirul és megállok.

Mugman: Nyugi nem fogok semmi olyant tenni amit nem szeretnél. -súgva fülébe hogy megnyugodjon.
Vissza térve munkámra elkezdem csókolgatni kínzó lassúsággal a hasát egyre jobban fölfelé haladva megint dekoltázsánál megállva, amit Y/N végig nézett. Majd fölé hajolva vonakodva közelítve hozzá Y/N le hajtja szemét és megcsókolom. Majd kis idő után elhajolok tőle elengedve kezét, mosolyogva nézve rá

Mugman: Na? Bántottalak?
Y/N: N-nem. -Közbe fel ül rendesen.
Mugman: Bennem bízhatsz nyugodj meg nem ke....
Y/N: M-Mugman....é-én szeretnék még tőled...
Meglepődve nézek Y/N-ra majd elmosolyodva.
Mugman: akarsz még csókot?
Y/N: I-igen..
Megfogom állánál és magamhoz húzva először puszit adok szájára ezután rendesen megcsókolom. Kis idő után én diktálva tempót csókolom gyengéden és szenvedélyesen.

Azután egyszer csak megérzek valami nedveset a számban. Nyelves csókot akar?

Vissza csókolva én is át adom nyelvemet tüzesen amitől Y/N bele nyöszörgött. Majd egyszer csak egy húzást érzek a fölsőmben amitől még közelebb kerülök hozzá nyelvét táncba hívva az enyémmel amit én természetesen elfogadok.

Mugman: Y-Y/N ezt nem kéne nem lesz jó vége.

Y/n C-csakh még egy kicsith

Ennyire be indította volna egy csók? Fenébe..nem bírok magammal. Nyakánál fogva le terítem az ágyra úgy hogy a testem a két lába között van gyengéden csókolva tovább. Mivel csak sima pizsama ruha van rajta egy sima bugyival így láttam azt hogy -nyel- nedves. De nagyon. NEM nem szabad bírj magaddal. Majd megérzek egy kezet a hasamon. Mikor nyúlt a fölsőm alá??

Föl felé halad kezével ezzel végig simítja izmos altestemet majd vissza halad lefelé míg el nem ér nadrágomig ahova be szeretett volna nyúlni de nem szabad még nem. Elhajolok tőle és lihegve szemébe nézek. Tele van vággyal.... Elvettem az ártatlan énjét.

Youre's pov

Lélekszakadva néztem szemébe.
Mugman: S-szeretnéd?
N-nem é-én csak csókot szerettem volna.

Szeretném de nem fogom engedni, hogy egy démon vagy bármi is legyen ő nem fog engem elcsábítani arra, hogy le feküdjek vele.

Y/N: i-inkább aludjunk oké? Holnap kéne menni dolgozni.
Mugman: Igazad van -el enged, és le mászik rólam.

Fel ülök meg igazítom magam aztán ki mászok hogy igyak egy hűsítő pohár vizet, majd vissza fekszem az ágyba Mugman mellé.

Y/N: Jó éjt Mugman.
Mugman: Jó éjt Y/N.

Nem féltem tőle és nem is voltam ideges. Megnyugtatott hogy itt van mellettem, mert tudtam hogy így senki nem bánthat. Nagyon álmos lettem alig bírtam nyitva tartani a szemem majd a szemeim megadták magukat és be csuktam szemeimet.

Reggel az ébresztőm hangjára keltem föl. És észre vettem hogy csak én vagyok az ágyban. -Biztos már a reggelizőbe van. Ki nyitom székrényem ajtaját hogy fel vegyem a ruhámat de nem volt a helyén.

-Biztos vagyok benne hogy ide tettem. Fürkésztem mindenhol de nem találtam. -MOST MIT CSINÁLJAK?
Már mindent szét rámoltam kész csata tér lett a szobámból. Kopogást hallok rá nézek az időre. Nagyon jó elkéstem MEGINT. Ki nyitom az ajtót és Cuphead állt az ajtóban.

Y/N: J-Jó reggelt Cuphead.
Cuphead: Jó reggelt -mosolyogva és beljebb lép.
Cuphead: Mi történt itt? Tiszta kupleráj az egész szoba.
Y/N: T-Tudom a ruhámat keresem de nem találom sehol se.
Cuphead: Szóval nem szólt róla. Ki lettek mosva a ruháid.
Y/N: O-Oh és akkor mit vegyek fel ma? Mert már elkéstem.
Cuphead: Tudom azért is jöttem másrészt meg, nekem is ki ment a fejemből hogy ma ki lettek mosva a ruháid. Így elhoztam őket. -Szépen össze hajtogatva át adja nekem a ruhákat.
Y/N: köszönöm szépen. -mosolyogva.
Cuphead: De hogy hogy nem tudsz róla? Hiszen azért hogy elkérje a ruháidat meg kelet volna kérnie rá, vagy bejönnie a szobádba.
Bakker ebben igaza és mi meg tegnap este..
Y/N: Öhm biztos azért mert már aludtam.
Cuphead: Valami történt köztetek igaz?
Nem hazudhatok neki mert akkor nagyon pipa lesz rám.
Y/N: H-Hát t-történt köztünk egy-két dolog. -Cuphead ettől kicsit mérgesebben tekint rám.
Cuphead: Pontosabban?
Y/N: C-csókolóztunk.
Cuphead: Szóval ki használtátok hogy nem voltam itt.
Y/N: M-Mi? N-Nem nem erről van szó.
Cuphead: Hanem?
Y/N: Mugman nem tudott aludni mert a bácsikájáról álmodott, ezért átjött hozzám de én nagyon kíváncsi lettem milyen..csókolózni.
És Mugman is szerette volna így... ki próbáltuk. -Cuphead erre egy kicsit felhúzza a szemöldökét.
Y/N: De arról meg tényleg nem szólt hogy elvitte a ruháimat már úgy keltem hogy nem volt itt.
Cuphead: Értem. És? Milyen volt? Mert Tudtommal már csókolóztál. -Elvigyorodik.
Y/N: N-nem én még nem.
Cuphead: Akkor az amit adtam a pultban mi volt? -Mosolyog én meg Elvörösödőm attól amit mondott.
Y/N: A-Az csak egy átlagospuszi volt.
Cuphead: átlagos puszi? - Közelebb lép hozzám én meg hátrébb.
Cuphead: Szeretnéd hogy több legyen? -szemlél szemeivel.
Y/N: E-elfogok késni.
Cuphead: Velem vagy nem számít. -Elvigyorodik és hírtelen megfogja a csuklómat és magához húz.

Y/N: D-De Mugman..

Halgass -Derekamnál fogva jobban magához húz úgy hogy a testünk simul egymáshoz. Váratlanul megérzem az ajkát az enyémen. Egyből türelmetlenül többet akart így táncba hívta a nyelvemet egy darabig haboztam vele de utána elfogadtam a felkérését. Amilyen durva, olyan szenvedélyes, de meglepő módon tapintatos volt.

Annyira bele mélyültem a csókba hogy észre se vettem hogy Cuphead a fölsőm alá nyúlva megfogta a FENEKEMET. Levegő hiány miatt elváltunk.

Bakker nagyon jól csókol és többet akartam belőle de nem szabad hagynom magam.

Na mi az csak nem élvezted?
T-Talán..I-Igen jól esett..
Cuphead: Majd kapsz többet de menni kéne doglozni most nem rabollak el majd késöbb.
Y/N: E-Elrabolni?
Cuphead: Majd meglátod :eelhagyja a szobámat jokedvűen.
H-hogy? HOGY MI??!!!

FeláldozvaWhere stories live. Discover now