Cuphead's pov.
Éppen szolgáltam ki az egyik iszákos vevőmet aki már vagy nyolcszor jött vissza mikor Mugman úgy ki nyitotta az ajtót hogy betört rajta az üveg.
Cuphead: Jézusom Mugman mi van vele..-mondom idegesen majd megláttam csupa véresen. Oké mi történt veled?
Mugman: Egyre..nehezebben tudom vissza tartani csak játszottunk minden olyan jól ment, aztán elkezdett beszélni hozzám. És arra eszméltem föl, hogy elvágtam a nyakát. C-Cuphead én nem akarok rossz bögre lenni ez nem én vagyok -mondja könnyes szemekkel.
Cuphead: Tesó nincs semmi baj előfordult már többször is nem lesz baj.
Kingdice: Mi ez a nagy felfordulás? Miért nem dolgoztok?
Cuphead: Mugmannek megint rohama van.
Kingdice: Vidd be gyengélkedőbe adj neki nyugtatót aztán gyertek vissza dolgozni, nagyon sokan vannak. Te meg Mugman fürödj le csupa vér vagy.
Cuphead: Rendben. -megfogom kezét Mugmannek és elsegítem őt a gyengélkedőbe. Betéve lábamat realizálom hogy Y/N nincs a gyengélkedőben. Y/N? Hol lehet? Le ültetem Mugmant majd hozok neki egy pohár vizet nyugtatóval együtt.
Mugman: Hol van.. Hol van Y/N?
Cuphead: Biztos vissza ment a szobájába mindjárt jövök addig maradj itt.Megyek át szobájába és kopogok ajtaján. -Y/N itt vagy? Y/N nyisd ki az ajtót!-Mondtam hogy ne hagyja el a szobáját.
Be megyek szobájába és keresem mindenhol de nem találtam. Hol a fenében vagy?? Megyek vissza kaszinóba de arra felé menet meghallok egy roppanást a lábam alatt. Leveszem a lábamat róla. Ez a jelző. Az enyém lenne? Zsebembe nyúlva ki veszem a jelzőt. Nem ez Y/N-é. A büdös francba mi történt vele? Hova a fenébe tűnt el? Ezernyi kérdés forgott a fejemben. De nem kaptam rájuk választ. Ezt a napot le húzom Mugmannel aztán a keresésére fogunk elindulni. Be állok a pultba Mugman vissza tért le nyugodva és tisztán.
Mugman: Y/N? Merre van?
Cuphead: Nem tudom Mugman. Nincs a szobájában annyit tudok hogy valami történt vele. -Nyújtom felé a csipogót.
Mugman: Basszus...Youre's pov.
Zúgásra és dörömbölésekre keltem föl. Ki nyitottam szememet de ugyanúgy sötétséget láttam. Nyúltam volna fejemhez de nem tudtam megmozdítani. Nagyon félek nemlátok semmit és nem tudtam mozogni. Próbaltam kiabálni de valamivel a szám is bevolt tömve. Majd abba maradt a zúgás. Kattanást halottam meg aztán megragadtak vittek egy darabig nem mertem meg moccanni se megszólalni, mert nem akartam bajt. Aztán le tettek úgy éreztem egy székre de nem vagyok benne biztos. és újra láttam. Egy nagy teremben voltam, mellettem két emberrel. Akik egy nagy ajtóra figyeltek. Majd be toppant rajta egy szakács volt az, akinek üvegből volt a feje és egy sószóróra hasonlított.
?: Lám lám, lám! Megérkezett a titkos hozzávalóm-nézett rám vörösen izzó szemekkel, repdesve az örömtől. Had beszéljen. -le vették a ragtapaszt a számról, a tömést meg ki vették a számból.
Y/N: H-hol vagyok? T-te meg ki vagy? És milyen titkos hozzávaló?
?Á-á-á egy nap csak egy kérdés.
Y/N: E-egy nap? -nyelek O-oké k-ki vagy te?
Saltbaker: A nevem Saltbaker egy chef vagyok. fiúk vigyétek be a szobába. A léleknek nyugisan kel élnie biztonságban.
Y/N: H-hogy mi?
Őr: Jól van jöjjön velünk. -felkapnak és elkezdenek be vinni
Y/N: M-mi? H-hova visznek? Hé! -Be vittek egy szobába elvágtak a kötelet majd be zártak kulcsra.
Y/N: D-de hé most mit akarnak velem!? Engedjenek ki!- sóhajtva megfordulva, egy nagyon puccos szobába jó magas és ki párnázott ízléses ággyal. Nem úgy nézett ki mint egy cella. De akkor is a tudat hogy elraboltak és valamihez felakarnak használni mint titkos hozzávalókent nagyon megrémisztett. Nem tudtam mit tehetnék így le dőltem ágyba de nem jött álom szememre.Mugman's pov.
Idegeskedéssel de végig vittük ezt a napot egész nap azon gondolkodtunk hogy tudnánk megtalálni.
Cuphead: Semmi nyomunk nincs hogy találjuk ki hova vitték? Bárki is volt az esküszöm hogy a belénél fogva fogom megfojtani.- Mondta idegesen izzó szemeivel.
Mugman: Cuphead a legfontosabb hogy megkel nyugodnunk anélkül nem fog menni.
Cuphead: oké volt mostanság olyan aki nagyon nyomult rá? Az a pasas aki nem akarta elengedni mondtál valami ilyesmit.
Mugman: Nem hiszem hogy ő tette volna ahhoz ő túl gyenge. Meg 0-24-ben részeg. Mi lenne, ha kérnénk segítséget?
Cuphead: És kitől? Csak mi foglalkozunk vele. Nézünk egymásra reménytelenül. Ó a picsá-
~Time skip~
Mugman: Segíts nekünk nem tudjuk mi lehet vele csak úgy eltűnt egyedül ezt találta meg Cuphead. Nyújtjuk neki a jelzőt.
Ördög: Oké és hogy segítsek nektek?
Cuphead: Nem tudom bárhogyan is nézzük semmi nyomunk nincs. Nem tudsz utána teleportálni vagy bármi? Mint hozzánk?
Ördög: Csak akkor tudom használni ha tudom hol van. Anélkül nem.
Kingdice: Mi ez a hangzavar cukorfalat? -Jön ki kómásan Kingdice egy szál törülközővel. Szótlanul állunk mind a ketten nézve Kingdicera. Míg az ördög zavarba jönve eltakarja arcát.
Cuphead: Ti ketten? -mutat ördögre és a kockára.
Ördög: Egy, szót se. Khm. Talán Kingdice tud segíteni nektek
Kingdice: Miben kéne?
Cuphead: Y/N eltűnt. Nem tudjuk hol van. Egyedül csak ezt a jelzőt találtuk meg utána. Tudjuk hogy bajban van. Nem tűnné el csak úgy.
Kingdice: az a gond nincs olyan kártyám, ami ebben tudna segíteni.
Mugman: De hát csak van bármi olya- -nagy ajtó csapódás megzavarta a beszélgetésünket oda néztünk mindnyájan az ördög csatlósa jött be házi asszony ruhában felhúzott szemöldökkel néztünk rá.
Ördög: Miért vagy ilyen ruhában?
Csatlós: Én takarítok főnök.
Cuphead: De a kaszinó már készen van. -néz rá értetlenül.
Csatlós: jaj nem azt a részt-rázza kezeit. Kint valaki elhagyta a benzinét szerencsétlennek egész úton folyhatott a kocsijából. -mondja sajnálkozva.
Cuphead/Mugman: Hogy mi? Milyen kocsi?
Csatlós: Nem tudom de valamelyikből biztos folyhatott.
Mugman: Mutasd hol van. -elvezetett minket csatlós a helyre.
Csatlós: Ez az a hely de miért olyan fontos ez nektek?
Mugman: Szerinted ez az a kocsijé? -nézek Cupheadre.
Cuphead: Nem tudom. Ha valakit el a akarnak rabolni akkor kapkod és előfordulhat hogy nem nézi meg a kocsiját.
Mugman: Igazad van próbáljuk meg. Köszönjük a segítséget csatlós. -elindulunk Cupheaddel Y/N után reménykedve hogy nem történt vele semmi baj és még nem késő.Youre's pov.
Felébredtem az ajtó kopogására aztán komásan ki másztam az ágyból.
Y/N: I-igen? -ki nyitották az ajtót és az egyik őr volt az.
Őr: A reggelije hölgyem. -nyújtja az ételt felém amit én elveszek.
Y/N: K-Köszönöm. M-Meddig kel itt lennem?
Őr: ameddig a chef el nem készül.
Y/N: D-De mivel kel elkészülnie?
Őr : Egy nap egy kérdés. -megfogja az ajtót és becsukja.
Y/N: D-De...remek. -vissza mászok ágyamba és neki látok a reggelinek. Lekváros kenyér volt pár szem kaláccsal mellé amihez kakaó is járt. Életem legjobb reggelijét ettem meg bárkik is raboltak el, a főzéshez be kel ismerjem értenek. Kaja kómám volt nagyon jól laktam.Démon: Ügye tudod hogy ha segítek ki tudsz innen jutni.
Y/N: Már megint te vagy? -mondom kómásan.
Démon: Segítek neked ki jutni csak engedd hogy segítsek. Te ki szabadulsz én meg egy jót szórakozom áll az alku?-nyújtja kezét.
Y/N: Kösz de nem. Megoldom egyedül.Becsuktam szemeimet. A kaszinóban voltam egy asztalnál körbe ülve a többiekkel. Cupheaddel, Mugmannel, kingdice-al, ördöggel és a csatlóssal. Kártyáztunk, iszogattunk koktélokat. Nem tudtam játszani hagytak engem nyerni. minden olyan békés volt. Felkeltem arra hogy befogja a számat az őr. Elengedte a számat és mondta hogy menjek vele. Ki vezetett a szobából át egy másikba egy szék volt ott a másik őrrel együtt. Le ült a társa mellé.
Y/N: V-valami rosszat tettem?
Őr: jöjjön ide. -mondja keresztbe tett kézzel parancsló hangon.
Y/N:T-Tessék? Mondtam megszeppenve.
Őr: Mondom jöjjön ide -mondja hangosabban, én meg elé mentem bizonytalanul.
Őr: A chef azt mondta 3 napon belül készen lesz a főztjével. Az alatt a napok alatt bármit tehetünk veled. térdeljen le.
Y/N: É-én nem- mondtam reszketve.
Őr: Mondom térdeljen le! -mondta idegesen. Szem pillantás alatt egy nyugodt emberből egy ilyesztő oroszlánná vált aki ki mutatja éles fogait és ilyesztő hangját. megtettem amire kért le térdeltem elé. Tudtam mit kel tennem. Ki gomboltam nadrágját, és le húztam zipzárját. Alsónadrágjából ki bújtattam férfiasságát. Soha nem csináltam még ilyent de gyorsan túl akarok lenni rajta. Rá néztem és megnyaltam végét és elkezdtem körkörösen kényeztetni őt. Türelmetlenkedve megfogta a fejemet és bele nyomott nem mélyen így kapog levegőt. De kellemetlen volt. Egész idő alatt ő mozgatta. végén már gyorsítva mozgatta fejemet és elélvezett a számba befogta orromat és a számat.
Őr: Nyeld le szépen. -mondta szemembe nézve.
Nagy nehezen le nyeltem ami undoritó volt. Elengedett és levegőért kapkodtam. Ki ment a szobából a másik őrre néztem szomorú volt úgy érzem hogy ő megsajnált engem. Szótlanul föl ült és vissza kisért a szobámba míg a másik már a székében ülve aludt.
Le ültem ágyamra és az őrre néztem.Őr: sajnálom hogy ezt kel átélnie asszonyom nem akarok magával semmi rosszat tenni higgyen nekem. -mondta sajnálkozva míg én csak erre elmosolyodtam és bólintottam egyet.
Y/N: hogy hívják? -mondom mosolyogva
Bee: Nevezzen csak Bee-nek.
Y/N: Rendben Bee -mosolyogva
Bee: Holnap is fog magával tenni valamit. Jobb ha.. felkészül rá lelkileg. -én erre csak bólintottam aztán be csukta az ajtót. Számról le konyult a mosoly fogtam a polcon lévő dolgokat és lesöpörtem mérgemben miközben, kiabáltam torkom szakadtából. Elakarok innen menni. Haza akarok menni ha a barátaimhoz nem is tudok menni, de valahova ahol vigyáznak rám. Sírásom addig tartott míg szemeim el nem fáradtak és álomba nem vittek.
YOU ARE READING
Feláldozva
RomanceBarátaimmal elmentem egy különleges kaszinóba de azt nem tudtuk hogy így fog vegződni egy ártatlan kis kikapcsolódás. Ha tudni szeretnéd hogy fog folytatodni tarts velem. (A borító csak illusztráció a főszereplő te vagy❤️)