Zihálva mondom térdemen támaszkodva. Elnézést a késésért tudom, hogy nem jár nekem ilyenkor reggeli igyekeztem ahogy csak tudtam. Felnézve viszont csak Mugmant látom az étkezőben. Mugman Néz, mint borjú az új kapura.
Mugman: Veled meg mi történt?
Y/N: El-Elaludtam -zihálva még mindig.
Mugman: Vizes hajjal?
Y/N: N-nem számít itt vagyok -mondom le ülve székre mellé.
Mugman: De igen is számít nem dolgozhatsz vizes hajjal. Mondja rám nézve.
Y/N: Rendben majd megszárítom. Várjunk. Hol van Cuphead?
Mugman: Elment mert megkérte a főnök hogy valakinek a lelkét vegye el. Elvileg holnap délutánra ér vissza, ha végez a feladattal időben.
Y/N: Akkor megmenekültem. -megkönnyebbülve sóhalytok majd Mugman elém tol egy adag muffint.
Mugman: Egyél muszáj hogy legyen benned valami éhes hassal nem tudsz talpon maradni -kicsit elmosolyodik.
Y/N: D-De nem ehetek mert késtem.
Mugman: Nyugi azt csak azért mondta, hogy időben itt legyél. De attól még nem kel késni oké? Egyél közben megszárítom a hajad. -ki megy az étkezőből.
Y/N: R-rendben. -Eszem a muffint majd vissza jön egy hajszárítóval meg fésűvel és elkezdi szárítani a hajam.
Mugman: Ma velem leszel a pultban ugyanis nagyon sokan lesznek van egy fesztívál a közelben. -Le kapcsolja a szárítót és ki fésüli a hajamat.
Mugman: Meg is vagyunk mindjárt jövök csak vissza teszem a helyére a hajszárítot.
Y/N: Rendben. -Mire vissza ér végzem a reggelivel és megint elteszem későbbre a bonbont.
Mugman: Na menjünk idő van -mondja vissza érve Mugman elrámoljuk a tányérokat és elindulunk a pulthoz.
Legjobb napom lesz érzem nem kel félnem Cupheadtől.
Mugmannel fogok dolgozni akivel én úgy mond, jóban vagyok.
Be érve a pultba segítek Mugmannek elő rámolni a dolgokat majd még maradt hátra 10 perc nyitásig így le ültünk egy darabig csöndben ültünk majd Mugman szakította mega csendet.Mugman: Elárulod most már miért volt csuromvíz a hajad?
Y/N: S-semmi érdekes igazából.. csak elaludtam...
Mugman: A Kádban? -kiakadva szakított félbe Mugman rám nézve.
Y/N: I-Igen...
Mugman: Ezt hogy csináltad?
Y/N: Nem tudom csak feküdtem a meleg kádban. Majd egyszer csak az ágyban feküdtem. És utána.. eléggé homályosan emlékszem rá. De Cuphead elkezdett engem fojtogatni.
Mugman: Hogy mi?
Y/N: N-nem a valóságban dehogy nem. Csak álmodtam. És valójában azért nem kaptam levegőt mert bele merültem a vízbe.
Mugman: Ugye tudod hogy meg is halhattál volna?
Y/N: Tudom de annyira valóságosnak tűnt hogy nem is tudtam hogy álmodom az egészet. És utána keltem föl és láttam hogy késésben vagyok így csak össze szedtem magam és mentem az étkezőbe.
Mugman: Így most már mindent értek. Azért légyszíves legyél óvatos.
Y/N: Tudom bocsánat. Majd Mugman felül a székből.
Mugman: Itt az első vevő pihizz csak megcsinálom én.
Mint mindig nagyon precízen megcsinálja a koktélt majd vissza ül mellém.
Mugman: És mond csak valamit csinált veled Cuphead tegnap? -Meglepődve nézek Mugmannre.
Mugman: Úgy értem ha ezt álmodtad akkor valamitől félsz amit nem tudsz elmondani. Ezért kisért téged álmodban, és egyre erősebbek lesznek.
-Hallgattam egy ideig csak néztem magam elé majd nagy levegőt véve megszólaltam.
Y/N: Cuphead eléggé... szexuális kérdéseket tett föl gondolom irigyelte hogy ilyen gyorsan megtanultam a trükkjét és zavarta hogy jobb vagyok nála.
Mugman:miket kérdezett?
Y/N: Szűz vagyok-e még... meg hogy kényeztettek már akár hogy is...
Mugman: Cuphead ilyen de nyugi soha nem bántana.
Y/N: Pedig... felkent a falra a nyakamnál fogva. -Mugman sóhalyt egyet.
Mugman: Beszélek vele ilyent nem kéne csinálnia mennyire szorította meg a nyakad? Megmaradt a nyoma?
Y/N: Nem tudom nem néztem.
Mugman: Had nézzem fordulj felém. -Mugman felé fordulva a hajamat elhúzva megnézi.
Mugman: Egy kicsit be van lilulva de nem vészes. -meg simítja a helyet egy picit amire felszisszenek a fájdalomtól, erre Mugman fölkapja a fejét.
Mugman: oké kapsz rá egy borogatást attól jobban leszel. -Ki vesz pár jégkockát a fagyóból, és összemorzsolja kisebb darabokra. Majd beleszórja egy zacskóba elhúzva megint hajamat, és rá teszi a nyakamra.
Mugman: Jobb?
Y/N: I-igen köszönöm. -Fog egy fáslit és rá fáslizza a nyakamra hogy ne keljen tartania.
Kezdenek jönni az emberek így már én is be száltam a koktél készítésbe. Nagyon jó volt Mugmannel dolgozni nem féltem tőle nem is éreztem magamat kellemetlenül mellette. Annak ellenére se, amit történt köztünk a fürdőben. Még versenyeztünk is ki készíti el gyorsabban a koktélt vagy hogy ki nyűgözi le a vevőt.
Végül vége lett a napnak segítettem Mugmannek elrámolni a dolgokat, aztán mentünk a szobánkba.
Elmentem egy jó lazító meleg fürdőre, aztán meg feküdtem be ágyba. Épp aludtam volna el mikor kopogást halottam az ajtón.
Y/N: Hát ez meg ki lehet ilyenkor?
Ki mászok az ágyból majd ki nyitva az ajtót látom hogy Mugman áll az ajtóban.Y/N: Hát te? Valami baj van?
Mugman: Tudunk beszélni?
Y/N: Persze gyere csak be. -Be tessékelem majd le ülünk az ágyvégébe.
Y/N: Valami baj van? A keleténél sápadtabb vagy.
Mugman: Nem tudok aludni akárhányszor vissza alszom folytatódik a rémálom..
Y/N: Miről álmodsz?
Elder...Kettleről...a bácsikámról...
Ő Vigyázott ránk már kisbaba korunk óta.
Nem tudom hogy emlékszem most minderre mert aki ide kerül annak az emlékei kitörlődnek az ördög által hogy ne akarjunk vissza menni. De emlékszem arra mikor még a bácsikánkkal laktunk ahogy a közös képet próbáltuk megcsinálni. Ahogy az egeret űzte ki a lakásból.
Meg úgy..mindenre. és azt álmodtam hogy...ahogy meghal magányosan nélkülünk vár minket egész nap...és
-Mugman megcsuklik és bekönnyezve eltakarja szemét a karjával.
Y/N: Hé hé hé nincs semmi baj add ki magadból. -simogatom Mugman hátát.
Mugman: N-Ne haragudj. Ha rosszat álmodom akkor o-oda tudok bújni Cuphead mellé de ő most...most nincs itt. -Mondja szipogvaY/N: V-Várj azt szeretnéd mondani hogy..hogy velem szeretnél aludni? Ö-öhm.. elpirulva elnézek.
Mugman: N-Nem tennék veled semmi rosszat. Néz rám közbe megfogja a lábamat amivel rá szegezem tekintetemet.
Y/N: A-az igazat megvallva félek egy kicsit ettől mert még soha senkivel nem aludtam..együtt
Mugman: Y/N.. az ördögre esküszöm nem fogok veled semmit se tenni. Csak ha szeretnéd.
Y/N: N-Nem szeretnék semmi olyasmit. -elvörösödve egy darabig hallgatok majd megszólalok.
Y/N: L-legyen aludj...mellettem.
Mugman: Rendben-elmosllyodva
Mugman: Elmegyek fürdeni még egyszer előtte. -fel ül ágyból és Mugman ki megy a szobából.Úristen...Mugmannel...aludni. Nem félek tőle mert rendes meg ő soha nem bántana vagy erőszakoskodna de...
Ha tegyük fel... JÉZUS nem nem nem. -Fejemet bele rakom a párnába. Nem! C-csak azért gondolsz ilyenre mert ő egy...démon. Vagyis...nem tudom...mik ők. Ááá mit is gondoltam jesszusom...de úgy megsajnáltam. Túl kedves vagyok..
Majd meghallom hogy kopognak, és felülök az agyból.
Y/N: G-gyere.
Mugman ki nyitja az ajtót.
Mugman: Itt vagyok -mosolyogva be jön, majd rám néz.
Mugman: Öhm minden rendben?
Y/N: P-Persze m-miért?
Mugman: Mert piros az arcod. Félsz velem aludni?
Y/N: N-Nem s-szó sincs erről.
Mugman: Akkor? -Közel hajolva a szemembe néz elmosolyodva.
Y/N: A-azt mondtad n-nem fogsz semmi olyant tenni.
Mugman: Nem nyúltam hozzád. -mosolyogva Mondja majd még közelebb hajol ami miatt hátra mászok jobban.
Y/N: M-mit szeretnél?
Mugman: Kérdés hogy te mit szeretnél.
Y/N: É-én semmit.
Mugman: Akkor miert vörösödtél el mikor közelebb hajoltam hozzád?
Y/N: M-mert..
Mugman: Hmm? -Kicsit gonoszan vigyorogva közbe még közelebb mászik felém míg már az ágynak fejtámlájához nem ütköztem.
Mugman: Megkérdezem újra szeretnél valamit? Megtapasztalni valami ujjat?
Y/N: É-én. -elvörösödve.
Mugman: Nem fogok tolakodni csak akkor érek hozzád ha te is szeretnéd illetve én olyan fajta vagyok aki vágyakat teljesít.
Y/N: T-tessék?!
Na jó nem csak vicceltem tetszik ahogy zavarba jössz -kuncog.
Mugman: De abban nem hogy ha szeretnél valamit ki próbálni. És őszintén válaszolj.
Cupheadel mi abban hasonlítunk hogy nem szeretjük ha valaki hazudik.
Y/N: T-te is fel kensz a falra a nyakamnál fogva?
Mugman: Mi? Nem dehogy nem vagyok erőszakos ki kérem magamnak -Lábára ülve elhajol tőlem és keresztbe rakott karral néz rám.
Mugman: Szóval?
Y/N: N-nem tudom...-elnézve elpirulva.
Mugman: Szeretnéd csak félsz igaz?
Y/N: L-lehet..
Mugman: Csak mondj egy igent és akkor kezdem.
Y/N: M-mire?
Mugman: Akarsz csókot?Mugman's pov
Y/N Még jobban elvörösödik és eltakarja arcát.
Nyugi nem olyan amit fürdésnél adtam. -kuncogok
De nyugi nem fogom rád eröl.. nem tudtam befejezni a mondatomat mert
Y/N közbe szólt.
Y/N: Igen s-szeretném.
Meglepődve nézek Y/N-ra majd elmosolyodva.
Mugman: Akárhogyan adhatok? -kicsit gonoszan elvigyorodva amire Y/N bólintva ad nekem választ.Tényleg nem akartam volna semmit se vele tenni de az ahogyan elvörösödve találtam rá, tudtam hogy valami jár a fejében és úgy se tudna tőle aludni nyugodtan.
Mugman: Rendben elmosolyodok majd hirtelen a lábánál fogva közelebb húzom amitől elterül az ágyon majd kezeit összekulcsolva le fogom egy kézzel. Olyan ártatlanul feküdt ott előttem de nem akarok vele semmi rosszat tenni. Nem akarom hogy féljen tőlem ahogy Cupheadtől fél. Y/N csak ki tágult pupillákkal nézett rám és szaporán vette a levegőt majd közelebb hajolva mondtam neki.
Mugman: Ígérem nem foglak bántani csak azt teszem amit te is szeretnél. Bízol bennem?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Feláldozva
RomanceBarátaimmal elmentem egy különleges kaszinóba de azt nem tudtuk hogy így fog vegződni egy ártatlan kis kikapcsolódás. Ha tudni szeretnéd hogy fog folytatodni tarts velem. (A borító csak illusztráció a főszereplő te vagy❤️)