●ördög kérte●

60 4 1
                                    

Youre's pov.

Ki mászva kádból meglátom a tükörben a nyakamat.
Ahj Cuphead nagyon ki szívtad. -Hideg vízzel kicsit le borogattam. Megtörülköztem majd felvettem ruháimat.

Y/N: Te még nem mentél vissza?
Mugman: Nem most Cupheaden a sor hogy egyedül vigye a boltot. Én addig meg pihenek.
Y/N: Oh értem. Én akkor viszont vissza megyek.
Mugman: Neeem nem te is végeztél mára.
Y/N: De nekem még hátra van négy óra.
Mugman: Le dolgoztad volna ha Cuphead nem zavar meg ez az ő sara.
Le fekszik az ágyra, magához vesz egy könyvet és elkezd olvasni.
Y/N: Akkor vissza mentem a szobámba.
Mugman: Rendben jó pihenést.
Mintha..Mugman megváltozott volna
Nem tudom hogy fogalmazzam meg de mintha már nem nagyon érdekelném őt. De lehet hogy csak én gondolom túl mert most haragszik a testvérére. És őt még nem láttam idegesen.
Be értem szobámba és meglepetésemre bent volt a szobámban az ördög az ágyon ülve keresztbe tett lábbal.

Ördög: Szia Y/N. -mosolyogva.
Y/N: Ö-ördög? -kikerekedett szemekkel
Ördög: Hogy érzed magad? Milyen eddig itt lenni? -mondja nagy vigyorral az arcán.
Y/N: Eddig egé..
Ördög: Mindegy nem is nagyon érdekel. Van számodra egy feladatom.-felül az ágyból ujja végéit össze érintve.
Y/N: M-milyen feladat?
Ördög: Sajnos Cuphead meg Mugman szabadságon vannak ezért most neked kel elmenned egy lélekért.
Y/N: H-hogy mi? De én még soha nem öltem embert azt se tudom hogyan kel.
Ördög: Akkor kártyázol velük.
Y/N: D-de én jászani se tudok.
Ördög: Akkor megkel ölned.-elkezd körbe járni engem hátra tett kézzel.
Ördög: Nem nagyon érdekel hogy fogod megoldani de vissza kel jönnöd azzal a lélekkel. Megkedveltelek. Ember létedre egészen jól bírod itt lent. Viszont. -Meg áll előttem hátat fordítva.
Ördög: Nem bírom, ha csalódnom kell. Megfordulva szemembe néz iszonyatosan dühös arccal.
További szép álmokat. -mosolyogva eltűnik helyén füstöt hagyva amitől elkezdek köhögni. Majd ahogy eltűnik egy papírt látok meg a földön. Ez mi?

A célpont Appleboy valahol a tisztáson kerítésen ülve fogod megtalálni. 25 éves. Holnap után nap keltéig szerezd meg a lelket
A térkép a segítségedre lesz majd.
Itt írd alá. Megjelent a semmiből egy toll amivel ala tudtam írni aztán eltűntek.

Oh a francba én ezt nem fogom tudni megtenni nem tudok embert ölni sőt nem is akarok ölni embert. Mit fogok csinálni??
Mindegy megfogod oldani nem lesz semmi baj most elmész aludni és holnap megszerzed azt a lelket. átöltem a pizsimbe majd le feküdtem az ágyba. Nagyon sokáig húzva sikerül álomra hunyni szemem.

Reggel 10kor keltem föl kinyitva szekrényemet nem csak a munkás ruhám volt benne hanem egy teljesen fekete ruha is. Szóval álcáznom is kel magam.. Sima mezei fekete nadrág és egy fekete hosszú ujjú kapucnis kardigán volt benne. Föl vettem. Pont jó volt rám. Zsebében, egy késsel..
Nem akarom megölni ha tehetem elnyerem a lelkét játékkal. De milyennel? Felvettem ruhát és egyből indultam is utamra a tisztásra. Egész úton azon gondolkodtam hogy tudnám majd elvenni a lelkét.
Nem akarom megölni. A gond az akkor is megölöm ha elveszem a lelkét egy játékkal. Egy lelketlen test lesz belőle. De nem tudok mit tenni vele. Muszáj megtennem
KI értem a tisztásra de sehol nem látom. Megnéztem újra a papírt és jó helyen vagyok. Akkor merre van?
Majd megtaláltam egy fa alatt ücsörgött. Megvan!
Már csak ki kel találnom hogy vegyem el. Mert a papírt is alá kel írnia.
Azt hiszem ez volt az. Nagyon apró betűkkel rá van írva ha veszít enyém a lelke. Régebben nagyon sokat speedeztem póker kártyával kel játszani mindig le kel tenni a játék elején le kel tenni az első négy kártyát a kézben lévő pakliból. Mindig egyel nagyobbat, vagy kisebb kártyát kel tenni az adott számra. Ha hármas van lent akkor vagy kettest vagy négyest lehet tenni és így tovább ha mindkét oldalon egyforma kártya van akkor azt kel mondani hogy speed aki később mondja ki a szót annak az összes lent lévő kártyát a kezébe kel vennie. Akinek hamarabb elfogy a kártya a kezében az nyer. Ezzel szerintem nyerni fogok.

FeláldozvaWhere stories live. Discover now