Eltűntünk és egy szobába kerültünk.
Hol. Hol vagyunk?
Cuphead: Ez a hálószobád itt fogsz aludni. Vagy amit akarsz itt csinálni. A szabályok egyszerűek reggel 8kor kelsz fél9-kor az ebédlőben kel lenned reggelizni ha késel, nem reggelizel. 9-re a kaszinóban a helyed. Világos? -Bólogatok válasz jeléül.
Cuphead: Mondom világos?
Y/N: I-igen világos
Cuphead: Vissza megyek dolgozni, Mugman viszont körbe vezet a helyen.
Y/N: R-rendben
Cuphead elmegy majd Mugman rám néz mosollyal az arcán. I-igen?
Mugman: Ó semmi csak nem láttám még ilyen szépséget.
Túl sokat nem kel mutatnom a helyből itt a Wc, a fürdőszoba, a ruhás szekrényed, és még sorolhatnám.
Y/N: Rendben majd körbe nézek.
Mugman: Hozok neked ruhát valamiben dolgoznod is kéne ebben nem dolgozhatsz.
Y/N: Rendben köszönöm szépen. Kicsit el mosolyodva.
Azt hiszem vele nem lesz probléma kedvesnek tűnik. Mugman ki ment a szóbából én meg egyedül maradtam őszintén jól esett egyedül lenni de viszont nagyon hiányoztak a barátaim. Nem tudom fogom még őket látni egyáltalán. Le ültem az ágyra és csak rájuk tudtam gondolni. Nagyon elszomorodtam kicsit be is könnyeztem. Na jó. Sírtam. De csak egy kicsit. Jó okéé nagyon sírtam. kopognak az ajtón.Y/N: I-Igen?
Mugman: Szia meghoztam a ruháidat. Próbáld fel hogy jó-e rád. Várj. Te sírtál?
Nem csak. Csak bele ment valami a szemembe.
Mugman: Nem kell hazudni. Mond mi a baj? Le guggolt elém és a szemembe nézett.
Ki fogsz nevetni vagy le nézel hogy miért sírtam. Nem tudtam a szemébe nézni. Különben megint elsírtam volna magam.
Mugman: Nem foglak. Mond szépen el. Állam alá nyúlva vissza húzta tekintetemet a szemébe. Nem áll neked jól. Mondja elmosolyodva.Y/N: Csak. Hiányoznak a barátaim. Tudom hogy nem fogom őket már látni. Legjobb barátaim voltak és nem szeretném őket elveszíteni.
Mugman: kicsit elkuncogja magát. Butus attól még hogy nekünk dolgozol attól még láthatod a barátaidat. Csak nem hagyhatod el a helyet. Ha ide jönnek, és te is kint vagy dolgozni, akkor láthatjátok egymást.
Y/N: pont ez a probléma. Ezek után nem mernek ide vissza jönni.
Mugman: De miattad igen. Miattad vissza fognak jönni. Mondja elmosolyodva kicsit meg simizve arcomat majd fel áll. Pihenj holnap nagy napod lesz első napod. Fel a fejjel. Majd elhagyja a szobát.
Igaza van megtörölve szememet fel ülök és veszek egy jó meleg fürdőt. Fürdés közben gondolkoztam hogy ez annyira nem is borzasztó hely cuphead kicsit ilyesztő de Mugman nagyon kedves. Majd kiszállva kádból keresek egy törcsit. Ooké hol vannak a törülközők?
Mugman's pov.
Rendes ez az új lány jut eszembe hogy nem is tudom még a nevét én bunkó nem kérdeztem meg. Teljesen elkápráztatott a szépségével azok a ragyogó szemek a hibátlan selymes arca. Jézus Mugman nyugodj le. Nem zúghatsz bele. Megyek tovább pár lépest majd eszembe jut valami. BASSZUS ELFELEJTETTEM A TÖRÜLKÖZŐT! Elmegyek a törülközőkért majd haladok vissza a lány szabályához. Kopogok ajtaján. Halo elfelejtettem a törülközőt utána békén hagylak. Semmi válasz. Akkor kénytelen leszek be jönni az engedélyed nélkül. na jól van nem játszunk ilyent. Benyitok és nem látom sehol se a lányt. Hát ez meg hova lett? Keresem mindenhol de sehol nem találom. Fürdene? Kopogok ajtaján de szintén semmi. Be nyitok és teljesen le dermedtem a látványon. Éreztem ahogy a fejem elkezd vörösödni meggy pirosra. Ott állt előttem egyszál semmiben. Be kel valljam jó alakja volt. majd egyszer csak megszólalt a lány.
Y/N: A-AZONNAL MENJ KI INNEN!!!! Paradicsom vörös arccal mindent amit talált a fürdőszobában azt hozzám vágta közben a másik kezével próbalta eltakarni magát.
V-Várj megmagyarázom! Magam elé tartva a kezemet próbaltam lenyugtatni mutatva a törülközőt.
Y/N: NE MAGYARÁZZ SEMMIT SE AZONNAL MENJÉL KI!
Csak törülközőt akartam neked be hozni! 1-2 lépést közbe tettem felé.
Y/N: NEM ÉRDEKEL!
Nem akarok semmit se nyugodj meg! Még egy lépést tettem felé de rá léptem egy víz tócsára amitől előre estem és a lánnyal bele estünk a kádba. Igen. Estünk . Rajta voltam úgy hogy ő teljesen meztelen volt.
Youre's pov
Ott volt rajtam Mugman úgy hogy én teljesen meztelen voltam iszonyatosan cikin éreztem magam. De mit beszélek ez az ő hibája ő nem kopogott az ajtón és csak úgy be nyitott! Iszonyatosan szégyenlős vagyok az alakommal szemben.
Mugman: Één én én. Teljesen elvörösödött.
Y/N: S-szálj le rólam!
Miközben próbált le szálni rólam én toltam el magamtól de megcsúszott és rám esett megint és valami puhát éreztem ajkamon amitől a keleténél még jobban elvörösödtem. Megcsókolt! Ki tágult szemekkel néztünk egymásra egy darabig. Majd Mugman nagy nehezen le mászott rólam tiszta vörös fejjel majd elfordulva nyújtja kezét hogy ki segítsen a kádból. Miután ki segített a ruhámmal eltakarva magamat szoltam neki hogy most már ide nézhet.
Mugman : Esküszöm nem direkt volt.
Y/N: M-Mindegy felejtsük el.
Mugman: Viszont a. Törülköző is. Vizes lett.
Y/N: Aaaaaa. Akkor majd megszáradok.
Mugman: Dehogyis érzem hogy fázol. Megfog egy takarót a szobámból és oda hozza és be takar vele, amitől egy kicsit elpirultam. Majd egy másikat ki vesz a szekrényből és le teríti az ágyra.
Tessék csak hogy ne megfázva kezd az első napod. Vissza kell mennem most már holnap találkozunk. Elmosolyodva ki megy a fürdőből majd hallom hogy a szobámból is.
Hát. Kíváncsi leszek milyen lesz a holnap.
YOU ARE READING
Feláldozva
RomanceBarátaimmal elmentem egy különleges kaszinóba de azt nem tudtuk hogy így fog vegződni egy ártatlan kis kikapcsolódás. Ha tudni szeretnéd hogy fog folytatodni tarts velem. (A borító csak illusztráció a főszereplő te vagy❤️)