● Túl világon●

50 4 3
                                    

Cuphead's pov

Az az idióta órás fejű felébresztett minket mert megérkeztünk a szigetre. Tudom hogy megfenyegették, meg minden hülyeség, de nem érdekel hazudott. Innentől nem érdekel a feje. Felültünk Mugmannel és ki másztunk a csónakból.

Mugman: Mindent köszönünk csónakos bízzon bennünk megfogjuk védeni. Mi vagyunk az ördög jobb kezei. -mosolyogva mellkasához téve kezét meghajol neki. Majd rám néz idegesen megforgatom szemeim végül meghajolok.

Csónakos: Nem kel köszönni abba az irányba haladtak tovább vigyázzatok magatokra. -mutatja az irányt majd egy csinos hölgy megy a csónakhoz be segíti és haladnak vissza.

Elindulunk abba az irányba amerre mutatta nekünk.

Cuphead: Nagyon nagy ez a hely hogy fogjuk megtalálni őket?

Mugman: Valahogyan le kéne szűkíteni hogy kevesebb helyet keljen megnéznünk.

Cuphead: De ha meg is nézzük nem fogják be vallani ők voltak azok. Viszont megéheztem Mugman.

Mugman: Mondasz valamit keressünk valamit. -megindul.

Cuphead: Mugman mögötted -mutatok neki mögé majd hátra néz.

Mugman: Ohh. Akkor ide menjünk. Megindul befelé majd megyek utána.

Be megyünk egy nagyon szép, rendezett pékségbe. Minden a helyén van, minden be van árazva. Be kel ismernem, szép kis bolt.

Mugman: Te mit kérsz? Néz rám hátra nézve.

Cuphead: Egy szendvicset cappuccinóval, mindegy milyen szendvics. -nézelődők körbe de a szemem megakad valamibe. Egy csapóajtóba. Miért van egy pékségben csapóajtó? Ott lenne a raktár rész? Nem hiszem. Rossz előérzetem van ezzel a fickóval szemben. Mugman vette ugyanazt amit én majd, segítettem neki vinni a kávékat, es elhagytuk a boltot.

Cuphead: Te észre vettél valamit? Nézek rá miközben oda adom a kávéját ö meg oda adja a szendvicset.

Mugman: A csapó ajtóra gondolsz? Igen észre vettem.

Cuphead: Szerintem ő lesz az.

Mugman: Egy csapó ajtó miatt nem kel egyből a rosszra gondolni ott van biztos a raktár rész. Ha lenne titkolni valója akkor letakarta volna.

Cuphead: És ha direkt nem takarta le? Hogy az emberek azt gondolják amit pontosan te és erre hagyatkozik. Akkor mivan?

Mugman: Nem értelek. Néz rám felhúzott szemöldökkel.

Cuphead: Fordított logikát használ.

Mugman: Jó rendben még ha igazad is van hogy jutunk le oda?

Cuphead: Hát este. -mondom mosolyogva.

Mugman: Te megőrültél nem törhetünk be valakinek a boltjába -mondja kiakadva.

Cuphead: Tesó az ördög jobb kezei vagyunk. Azt teszünk amit akarunk. És ez most Y/N-ról szól. - sóhalytva le néz a földre majd rám.

Mugman: Tudom és igazad van. Akkor este jöjjünk vissza? -Bólintva válaszoltam neki utána meg körbe jártuk a szigetet. Eljött az éjszaka vissza mentünk a pékséghez. Zárva volt ezért el is kezdtem babrálni a zárat.

Bólintottam Mugmannek vette a dolgot, óvatosan lassan be tettük lábainkat.

Mugman: Ezek szerint neked volt igazad. Nyitva a csapóajtó.

Csapóajtóhoz mentünk. Nem halottunk semmit se belőle, majd egy létra segítségével le jutottunk.

Cuphead: Ugye tudod hogy ha valakivel találkozunk, azzal végeznünk kel. -néztem Mugmanre.

FeláldozvaWhere stories live. Discover now