●Ne hazudj●

91 4 10
                                    

Y:N: E-Ezt hogy. -Cuphead megfogja a nyakamat és neki lök a pultnak majd a két lábam közé teszi a lábát.

Cuphead: Miaz csak nem szégyenlős vagy? Attól még hogy a pultban vagyunk ne gondold azt, hogy nem tehetek veled semmit se. Ez itt más hely itt csak két szabály van.
Egy. Nem hagyhatod el a kaszinót.
Kettő. Végezd a dolgodat.
Azon kívül bármit tehetünk veled. Vagy te velünk.
Ezzel a mondattal eléggé megilyesztett.

Cuphead: Másrészt meg hallottad az ördögöt. Azt kel tenned, amit mondunk neked. -mosolyog rám gonoszan. Erre nyeltem.

Y/N: I-Igen erre emlékszem.

Cuphead: Jött egy vendég szolgáld ki.

Oda sétálok a vevőhöz. Jónapot tessék parancsolni.
Vevő: egy Dice koktélt kérnék.
Dice koktél rendben már is készítem. Miközben készítem a koktélt oda jön mellém Cuphead.
Cuphead: Na és mond csak Y/N szűz vagy még?
Iszonyatosan elvörösödtem ettől a kérdéstől.
Y/N: H-Hogy mi? -rá nézve cupheadre.
Cuphead: Szűz vagy még? -mosolyogva.
Y/N: I-Igen miért? -Közben csinálva a koktélt remegve.

Cuphead: Azt hittem már elvesztetted hiszen csinos vagy, és nagyon jó alakod van. Az a tipikus, akit mindenki akar, legalább egy éjszakára.

Y/N: É-Értem. Köszönöm a bókot. -Elkészülve a koktéllal átadom a vevőnek és megköszönve elmegy. Rá nézve cupheadre még mindig az a gonosz vigyor van az arcán mondjuk mindig szóval mindegy.

Y/N: M-Miaz? Miért kel mindig azzal a vigyorral nézni rám?

Cuphead: Nem tetszik? Másképp is nézhetek, de akkor nem tűnnék annyira gonosznak. Na de mindegy is valamit akartam kérdezni. Hmm. Áá igen a következő kérdés. Kényeztettek már téged?

Y/N: Most csak ilyen kérdéseket fogsz fel tenni? -elvörösödve.

Cuphead: Ha nem szeretnéd akkor inkább megteszem -kuncog

Y/N: M-Maradjunk a kérdéseknél. Nem. Még nem kényeztettek. Sehogy..se

Cuphead: Szóval teljesen ártatlan vagy értem.
Még. -Szemembe néz.

Y/N: M-Meddig is tart a munka?

Cuphead: Miért? Menekülni akarsz?

Y/N: Nem nem csak fáradt vagyok.

Cuphead: Akkor miért veszed szaporábban a levegőt?
Szótlanul nézek rá. Na erre már én se tudok mit mondani.
Nem szeretem mikor hazudnak nekem. -komolyan nézve rám.
Meglepődve nézek rá. Majd hírtelen megfogja a nyakamat és föl ken a falra. Nagyon megijedtem és féltem tőle.
Egy dolgot jegyezz meg drága. Soha ne hazudj nekem. Utálom, ha hazudnak nekem vagy akárkinek. Megértetted?
Kapkodva a levegőt nézek a szemébe.
Miaz elvitte a cica a nyelvedet? Félsz tőlem? -rá szorít jobban a nyakamra amitől én rá fogok a csuklójára. És próbálok levegőt venni. Kuncog majd elengedi a nyakam amitől le esek a földre fogva a nyakam, kapkodok levegő után. Le guggol hozzám és az állammat megfogva a szemébe fordítja a tekintetemet.
Megtanultad a leckét?

Y/N: M-meg. Sajnálom..hogy hazudtam kérlek bocsájts meg. -mosolyogva megsimogatja az arcomat majd fel ül.
Cuphead: Csak azért bocsájtok meg mert könyörögtél érte. Amit meg szeretek. -gonoszan mosolyog.
Nyújtva kezét felsegít földről majd megigazítom ruhámat.
Remegsz nem kel tőlem félni, ha nem hazudsz és teljesíted azt, amit mondok akkor nem foglak bántani.

Y/N: R-rendben sajnálom..

Cuphead: Jól van már nem kell ennyiszer bocsánatot kérni nem főnök vagyok ugyanolyan vagyok mint te, csak az ördög jobb keze vagyok.

Nem tudom miért, de egy kicsit bekönnyeztem talán mert nagyon megilyedtem és féltem tőle. Nem akartam, hogy így lásson hogy még gyengébbnek tűnjek a szemébe így elfordultam tőle.
Cuphead: Várj te most sírsz?
Y:N: N-ne...Igen..
Hallom ahogy Cuphead morog valamit majd egyszer csak két kar ölel át hátulról. M-Még is tudsz kedves is lenni-kicsit elmosolyodva és szipogva.

Cuphead: Csönd. Csak Nem szeretem ha valaki sír. -kicsit elvörösödve.
Y/N: Jól látom, hogy elvörösödtél?
Cuphead: M-Mi? Nem! -Idegesen elfordítja a fejét.

Majd hallok egy csörgést amire föl kapom a fejem.

Cuphead: vége a napnak. -Elenged és össze rámolja a pultot.

Y/N: Valamiben tudok segíteni?

Nem kel nyugodtan át öltözhetsz -idegesen válaszolva.

Y/N: Zavarba hoztalak? Úgy látszik vissza nyalt a fagyi. -kuncogva.

Ha nem mész öltözni itt föl doblak a pultra, de akkor nem fogsz aludni. -Hátra nézve a szemembe.

Y/N: M-Már megyek is.

Vissza felé menet látom ahogy Mugman ki tessékeli a vevőket.

Mugman: Oh Szia Y/N milyen volt az első napod? -mosolyogva néz rám

Y/N Szia Mugman hát érdekes volt de jó volt. -mosolyogva

Mugman: A hülye vevő kivételével?

Y/N: Akkor jó volt - nevetve

Mugman: Akkor jól van mára végeztél nyugodtan menj fürödni. A törülközőt ki készítettem neked az ágyra szóval most már nem kel megszáradnod magadtól. - kuncog

Y/N: Rendben köszönöm szépen.

Vissza felé menet átgondoltam, hogy milyen napom volt valójában.

A hülye vevőt le számítva is érdekes volt. Cupheadnek érdekes stílusa van az biztos... De azon kívül a munkát nagyon szeretem mindig is akartam koktélokat készíteni.

Be érve szobámba levettem a cipőmet és egyből a fürdőszobába vettem az irányt. Megengedtem a vizet, levettem magamról a textilt. Majd a jó meleg kádba bele feküdtem és el lazultam. majd egyszer csak arra eszmélek föl, hogy az ágyban fekszem, Cuphead meg az ágyamnál áll és sárgásan izzó szemmel néz rám. Próbálok fel kelni de nem tudok.

Cuphead: Miaz Y/N csak nem félsz? -Nem Tudok megszólalni mi folyik itt?

Ne félj nem foglak bántani -pszichopatán nevetve hajol fölém majd megfogja a nyakam nagyon erősen, amitől nem kapok levegőt. Minden kezd elhomályosodni. Nem tudom mennyi ideig tartott, de nekem óráknak tűnt. Próbáltam segítségért kiabálni de, nem tudtam semmit nem tudtam tenni, elájulni nem tudtam. A másodpercek perceknek, a percek meg óráknak tűntek. Majd éreztem, hogy hírtelen megszorítja a nyakam, amitől megroppant. És már egyáltalán nem kaptam levegőt. Ki nyitva szememet valami nagyon csípte. Fel keltem és azt láttam, hogy a kádban vagyok. Kapkodva levegő után fogtam nyakamat mert fájt. Az egészet álmodtam. Annyira valóságosnak tűnt minden fájdalmat éreztem továbbra is. Kis idő után kimászva kádból magamra tekertem a végre megszerzett rózsaszín törcsimet, és kifelé menet a fürdőszobából le ültem ágyamra hajamat törölgetve tekintetem megakadt az ébresztő órán.

A FENÉBE ELKÉSTEM!!! Gyorsan magamra kapva a ruhámat, a cipőmet hajamat hagyva vizesen megindultam az étkezőbe. HOGY A FENÉBE VAN MÁR REGGEL ENNYIT NEM ÁLMODHATTAM?!

Cuphead ki fog nyírni amiért késtem ..végem van ennyi volt az életemnek.


























FeláldozvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora