●Mennyországban●

29 3 2
                                    


Zihálva keltem föl miközben nyakamon egy égő fájdalmat éreztem egyből oda tettem kezem de nem volt ott semmi se. Szememhez téve kezemet körbe néztem amennyire tudtam de túl fényes volt minden alig tudtam nyitott szemmel nézni bárhova is. Kezemmel megérintettem az alattam levő talajt. Már ha nevezhetem annak de nem föld volt alattam. Hol vagyok? Mi ez a hely? Miért ennyire fényes itt minden? Mi az ami alattam van? Leginkább úgy néz ki mint a felhő de az nem lehet hiszen annak nem alattam kéne lennie hanem fenn az égen. HAHÓ! Kiabáltam bele a nagy semmiségbe ami visszhangozva zengte be az egész helyet. Felülve éreztem meg mennyire is puha az amin vagyok. Jó oké de pontosan még mindig nem tudom hol vagyok, és hova lettek a többiek? Miért nem vagyok ki feszítve? M-meghaltam volna? Nem az nem lehet csak egy álom. De akkor miért érzem annyira durván a dolgokat olyan valóságos minden. Megindultam a nagy semmibe már körülbelül 10 perce mehettem de sehová nem jutottam. Ugyanúgy fényesség, és a puha gombócok a lábam alatt. Na jó kezdek félni.. mivan ha...tényleg maghaltam? Nem nem nem az nem lehet. N-nem halhattam meg. Mugman es Cuphead...elkéstek volna? És ez lenne a mennyország? Igen..most már emlékszem. Egy nyugtatót adtak be. Aminek a hatására elájultam. Ne..ne ne ne MEGHALTAM! Elkezdtem futni előre hátha van valahol innen kiút. Nem tudom hova de futok ameddig a lábam bírja. Megláttam egy kaput a távolban. Ez lenne az? Oda értem és mellette állt hófehér fényes ruhában egy.... ember?

?: Már vártalak -szólalt meg egy nagyon kellemes és nyugtató női hangon

Y/N: V-várt? M-megtudná mondani hol vagyok?

?: A mennyországban van kedves.

Y/N: M-mennyországban? Szóval...tényleg maghaltam.. Arcomat kezembe temettem és össze rogytam.

?: Kedvesem nyugodjon meg -le guggolt hozzám és megfogta gyengéden a kezemet. - itt már nem esik bántódása itt nincs fájdalom. Itt csak is a boldogság, és nyugalom vár.

Y/N: D-de... hiányzik C-Cuphead és Mugman. Azért siettek hogy meg mentsenek. M-minden..hiába történt meg.

?: Nem igaz Saltbaker eltűnt a földről, egy rossz emberrel tisztult meg a világ. -Megfogta kezemet és felültettet a földről-semmi sem történik hiába. Jöjjön- ki nyílik a nagykapu nagyon sokáig megint előre sétálunk. És egy nagyon szép békés aurájú helyre érkeztünk meg. Szavakkal nem tudom le írni mennyire szép. Mindenhol boldog emberek vannak. Az épületek szép tiszta arannyal vannak díszesítve. Az emberek fehér hálóing szerű ruhában járkálnak. Mindenki olyan nyugodt. De vajon.. Cupheaddel es Mugmannel...mi van? Remélem nem esik bajuk...


---------------------------------------------------------
Hoiii! 🌸🌸🌸 Sajnálom hogy ilyen sokára sikerült ezt a rövidke részt megírnom sajnos most minden a feje tetejére állt. 🥺(költözés meg miegymás.) Igyekszem minnél gyorsabban megírni a részeket ötleteim is vannak jegyzetek minden is de időm nem engedi hogy írjak..
(Tudom nincs olyan hogy nincs időm rá, mert arra szánsz időt amire szeretnél)
Igérem megpróbálok gyorsabban írni és ki tenni új részeket. 🥺🥺

FeláldozvaWhere stories live. Discover now