🖤6🖤

70 3 0
                                    

Dzisiaj jest piątek , czyli ostatni dzień przed weekendem w tej szkole.
Oczywiście byłem przytłoczony ta całą sytuacją i nie miałem ochoty tam iść ,ale musiałem dowiedzieć się prawdy.

Wstałem o godzinie jak zwykle 7.30 i leniwie wyciągnąłem się z łóżka aby zrobić sobie śniadanie.

Zjadłem zwykle płatki z mlekiem i ubrałem ran domowe ubrania z szafy po czym szybkim krokiem poszedłem z stronę szkoły.

Uznałem że dzisiaj pójdę odrazu na dach jeszcze przed lekcjami i zobaczę czy jest tam liścik.

Nie chcę dłużej grać w tę głupie gierki bo mnie to denerwuje. Nie mam nerwów na to i chce znać prawdę.

_________

Dzisiaj nie miałem ochoty siedzieć na lekcjach i udawać pilnego ucznia, wolałem nie iść ale musiałem mieć pretekst żeby znów zobaczyć wiadomość od osoby z którą konwersuje.

Odrazu po wejściu na teren szkolny skierowałem się w wyznaczone miejsce , mając nadzieję że będzie tam na mnie czekać wiadomość.

___________

Kiedy byłem już na miejscu zobaczyłem że ktoś stoi obrócony tyłem do mnie . Odrazu pomyślałem że to ta osoba która podkłada mi liściki.

- hej - krzyknąłem na co widziałem że chłopak się wzdrgnął ale nie odezwał się

- idź stąd - powiedział bez wahania nie odwracając się

- ale ... To ja - nie dał mi dokończyć

- Seokmin - odpowiedział bez zastanowienia

- ym... No tak ale ... - zniechęciłem się  - a co jeśli nie

I w tym momencie chłopak szybko ubrał maseczkę , czarny kaptur i szybko wybiegł z dachu wymijając przy tym mnie.

-co to było - powiedziałem do siebie - chce się poznać , a teraz ucieka ? Pff dziwny - wywróciłem oczami

Chłopak był niższy ode mnie , i miał ładne brązowe włosy.

- szkoda że nie mogłem zobaczyć więcej..-mówiłem - dobra idę przeczytać list

Wziąłem liścik i zacząłem czytać ;

"Po raz kolejny pisze do ciebie ten list, ponieważ mi odpisałeś , a więc , Chcesz sie poznać ?

Fajnie by było jakbyś napisał do mnie na sms , mój numer to *** *** *** , zawsze jestem w kontakcie więc spokojnie pisz kiedy chcesz.

Fajnie byłoby gdybyśmy się zaprzyjaźnili , bo wydaje mi się że się dogadamy dobrze iż jestem tylko o rok młodszy.

Zadzwoń "

- o kurde dał mi swój numer - powiedziałem - mam napisać ? Czy nie

Tak czy nie ?

Do you hate me ...? | Seoksoo ★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz