"Bayım telefonunuz, unutmuşsunuz."
Başımın bu sefer gerçekten belaya gireceğini düşünürken rahat bir nefes verdim. Yapmacık teşekkürümü ederken gözlerini bana diken Taehyung'u fark ettim.
"Gidebiliriz artık değil mi?"
Yanımızdan uzaklaşan elaman gittiğinden emin olduktan sonra ateş püskürüyordum.
"Siktir, lanet olsun az daha yakalanıyorduk! Daha neyi bekliyoruz?"
Yüzüme aval aval bakması sinirlerimi bozmak için olmalıydı.
"Bir numara vardı neydi o? 155? Az önce gördüğüm bir şeyi ihbar etmem lazım. İyi bir vatandaş böyle yapmalı değil mi ama."
Şaka yaptığını düşünüyordum. Ya da öyle olmasını umuyordum. Şuan bunun açıklamasını onun yerine ben, kendime yapıyordum.
"İhbar etmek için mi hırsızlık yaptırdın bana? Sen cidden.. Aşhhh.. Cidden orospu çocuğusun."
"İltifat için teşekkürler. Şimdi izninle ihbarı yapmam lazım."
Gözlerimin önünde dediği gibi telefonu tuşlayarak ihbarı yaptığında şaşkınlıktan bir karış açık olan ağzımı kapattım. Neden başından beri onu dinliyordum ki? Tek yapmam gereken onun anlayacağı dilden konuşmaktı.
On dakika oldu ya da olmadı polis ekipleri tarif edilen yere gelmiştiler. Karşımda rahatlıkla olayı tamamen dışarıdan anlatan biriymiş gibi tüm detaylarına kadar girmişti. Ellerime takılan kelepçenin ona verdiği zevk nasıl da yüzünden belli oluyordu. Usulca kulağına eğilerek bunun yanına kalmayacağını söylemeliydim.
"Ben eve dönmeye kalmadan seni yaşatmayacağım cesur çocuk."
~~~
Yirmi dört saatin sonunda nezaretten çıkmış olmam ilk yapacağım işi devreye sokuyordu. Taehyung'u doğduğuna pişman etmeyi kafama koymuştum bir kere.
Cesur çocuk:
Çok hızlısın. Avukatın her kimse iyi bir yalancı.Aptal kedi:
Şimdiden sonrası için kendini kolla.Çıktığımda, seni öldüreceğimi söylemiştim.
Sözümü tutma vakti.
Cesur çocuk:
Hala yaşıyorum.Yani? Beni çıkmadan öldüreceğini söylemiştin ama yaşıyorum
Aptal kedi:
Atacağım konuma gel. Bekliyorum!Cesur çocuk:
Ne o? Beni öldürecek misin?Aptal kedi:
Belki de..~~~
🐱🐰🐨🐿
Grup açıklaması: Ses bir iki üç
Yoongi:
Size göndereceğim konumu gelmeleri için tüm okula yayın.Bu gece herkes kimin patron olduğunu öğrenecek.
Yoongi yazıyor...
Namjoon:
Olay mı çıkartacaksın yine Yoongi? Dur artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Kim? Taegi
FanfictionKim Taehyung: Dokunmak istiyorum Min Yoon: Saçmalıyorsun. Aptal düşüncelerini kendine sakla Kim Taehyung: Oraya geliyorum. Texting - Düz yazı 🔞