"Yoongi?"
Kahretsin! Bu.. Bu ses..Taehyung'a aitti. Taehyung'un banyosunda halının üzerinde öylece uyuyakalmıştım. Gerçekten uyuyacak zaman mıydı?
Taehyung "Ne işin var burada?"
Saatin kaç olduğundan bile habersiz şekilde bana yöneltilen soruya bir cevap vermem gerekiyordu. Arkamızdan Jimin'in sesini duymam ek bir süre tanımıştı bana.
"Taehyung?"
Geceden aklımda kalan tek şey Jimin'in mesajlara cevap vermemesi karşılığında Taehyung'un uyumamış olmasıydı.
Taehyung "Jimin? Yoongi ne yapıyor burada? Açıklayacak mısınız?"
Jimin "Şeyy.. Taehyung.."
Taehyung "Evet Yoongi?"
Gözlerime kilitlenmişken uyduracağım bir yalan yoktu. Jimin ve ben kara kara düşünürken ortaya atılan ilk kişi Jimin olmuştu.
Jimin "Hyung'u ben çağırdım."
Taehyung "Neden?"
Jimin "Çantasını burada unutmuş. Onu almak için geldi."
Hay ben senin uyduracağının yalanın ebesini sikim Jimin. Doğruları söylesek daha inandırıcı olurdu.
Taehyung "Çanta? Öyle mi? Çantanın benim evimde ne işi var? Asıl soru çantanı almak için banyoda uyuman mı gerekiyordu Yoongi?"
Saçımı kurcalarken ayaklandığım ilk vakit açıklama yapmadan odadan çıktım. Peşimden hala bana seslenmekte olan Taehyung'un beni durdurması ise beklenen bir şeydi. Bir açıklama bekliyordu.
Taehyung "Öylece kaçamazsın Yoongi. Buraya beni görmek için geldin değil mi?"
Gözlerimi etrafta gezdiriyor, Taehyung ise gözünü benden başka yöne çevirmiyordu.
"Evet."
Bir açıklama yapmam gerekiyordu, inandırıcılığı olacak şekilde.
Taehyung "Evet seni görmeye geldim. Çünkü vicdan azabı çekiyorum. Benim yüzünden sürekli içtiğinin farkındayım. Buna bir son vermelisin. Buraya bu yüzden geldim."
Kolumu serbestlerken köşede bulunan Jimin, konuşmamıza tanıklık ediyordu.
Taehyung "Hayır Yoongi. Beni merak ediyorsun. Seni endişelendiriyorum değil mi? İyi olduğumdan emin olmak istiyorsun."
"Saçmala Taehyung. Buraya sadece sebep olduğum şeyi düzeltmek için geldim."
Yüzüme yaklaşırken kısa olan boyum boynuna hizalıyordu bakışlarımı.
Taehyung "Yalan söylüyorsun. Eğer söylediklerin doğru olsaydı kütüphanede orada olmazdın. Beni merak ediyorsun. Her ortadan kaybolduğumda peşimden geliyorsun. Şuan olduğu g-"
Yüzüne bir tokat geçirirken kalbimin verdiği acıyı bastırmaya çalışıyordum.
"Bitti Taehyung. Bahane uydurmayı kes."
Yediği tokatın etkisi üzerine bir şey söylememiş, ardımdan gelmek için bir girişimde bulunmamıştı.
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Kim? Taegi
FanfikceKim Taehyung: Dokunmak istiyorum Min Yoon: Saçmalıyorsun. Aptal düşüncelerini kendine sakla Kim Taehyung: Oraya geliyorum. Texting - Düz yazı 🔞