Beni yatağa sertçe ittirirken üzerindekilerden çoktan kurtulmuştu.
"Fazla bile sabrettim biliyor musun?"
Delici bakışları altında ezilirken, pantolon kemerimi çıkarmaya gayret ediyordum. Ortadan bir anda yok olan Taehyung'u arıyorken bu işlemim yarıda kalmıştı.
"Taehyung?!"
Geri döndüğünde üzerini çoktan giyinmiş, son bir cümleyle beni burada yalnız bırakmıştı.
"Hemen döneceğim"
Cevap verme hakkımı kullanmak istiyorken bu isteğimde kapıdan çıktığı anda son bulmuştu. Beni öylece bırakıp, gecenin bu saatinde nereye gidiyordu? Kesinlikle bir şey olmuştu. Uzandığım yataktan doğrularak pencere kenarına yürüdüm. Taehyung'u görmeyi beklerken Jimin'i görmem beni daha çok şaşırtan şey olmuştu. Taehyung'la birlikte evden uzaklaşmalarını izlerken pencere kenarından olanları veya olacakları seyretmekle sınırlı kalıyordum. Mesaj atmak ya da aramak konusunda arada kalsamda kısa bir mesajı tercih edebilmiştim.
Yoongi 💜:
Taehyung sorun nedir? Neredesin??Yarım saat arayla cevapsız kalan bu sorum odada dört döndürüyordu beni. Mesaj ses tonunu işitmemle açık bıraktığım ekrandaki ismin Jimin olduğunu gördüm.
Jimin:
Hyung acilen buraya gelmelisin! Kook ve Taehyung birbirlerini öldürecek!!!Yoongi:
Ne? Ne öldürmesi Jimin?Jimin:
Kavga ediyorlar ve ben ne yapacağımı bilmiyorumYoongi:
Bana daha önce neden haber vermiyorsunuz amkNeden kavga ediyorlar? Nerdesiniz geleceğim
Jimin:
Konum atıcam lütfen hızlı ol
https://maps.google.com/?q=37.566982,126.97798Çatı katı
Gönderdiği konum bir otel binasını işaret ediyordu. Bu saatte ne işleri olabilir ki otelde? Üstelik Taehyung'un yanımdan ayrılması Kook'u dövebilmek için miydi? Çok mantıksız. Bunun için bana neden haber vermemişti?
~~~
Asansörün son durağı olan çatı katı bölümüne geldiğimde son bir merdiven engeliyle karşılaşmıştım. Üçer üçer geride bıraktığım basamakların ardından ulaşmıştım yüksek manzaralı ve fazla geniş çatı katına. Kafamda patlayan konfeti sesiyle kendimi bile unutmuştum diyebilirdim bu sayede. Arkamdan yükselen seslerin sahibi kişiler önümde gülümseyerek tepkimi izliyorlardı.
"Bu da ne şimdi?!"
Taehyung'un kahkaha sesi diğerlerine kıyasla yükselirken anlamsız bakışlarımı üçündede gezdiriyordum. Oyuna gelmiştim.
Taehyung "İyi ki doğdun Yoongi. İyi ki hayatımdasın, İyi ki!."
Sevgi dolu gözleri arkasında saklamış olduğu mini pastaya kayarken, önüme getirdiğinde mumlarını yaktı.
Kook "İyi ki doğdun hyung"
Jimin "Doğum günün kutlu olsun hyung"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Kim? Taegi
FanfictionKim Taehyung: Dokunmak istiyorum Min Yoon: Saçmalıyorsun. Aptal düşüncelerini kendine sakla Kim Taehyung: Oraya geliyorum. Texting - Düz yazı 🔞