1.9

2.8K 259 23
                                    

"ellerini kaldır." dedim ve elimdeki defteri salladım.

"intikam mı alıyorsun?" dediğinde güldüm, tamamen öyle sayılmazdı. sadece o beni çıplak çizebiliyor ise, bende onu çizebilirdim.

bunun için nü yapmama gerek yoktu, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordum.

ellerini kaldırdı ve koltuğun arkasında doğru götürdü. gerilen kaslarını şimdi daha iyi görüyordum.

yedi veya sekiz saatlik uğraşlarımın sonucunda calum'u çizmeyi başardığımda sıkılmış bir şekilde gülümsedi ve ayağa kalktı. yanıma gelerek çizdiğim esere baktı.

"yanlış bölüme gidiyorsun, bizimle devam etmeliydin." diyerek iltifat ettiğinde gülümsedim.

"bu tip işler bana göre değil."

"çizdiğin şeyi görene kadar iç çamaşırımın orada olduğunu fark etmemiştim."

"onu hissettirmediğimi biliyorum, bebeğim."

-

"anne, ben geldim!" bağırarak odama çıktım ve yatağıma girdim. yarın hafta sonu olduğu için mutluydum çünkü erken uyanmak zorunda olmayacaktım.

livinblack: seninle randevuya çıkmak istiyorum

edyth: ne?

livinblack: bunu tekrarlamayacağım

edyth: ne?

livinblack: şansını zorlama

edyth: aman tanrım

edyth: evet olur

livinblack: yarın seni alırım

edyth: ew

livinblack: calum hood ile çıkıyorsun

livinblack: bu iyi hissetiriyor olmalı

edyth: :')

-

uzun süredir buralarda değildim, kafa dinlemeye ihtiyacım vardı çünkü ruhen iyi değildim, şuan da iyi olduğumu söyleyemem.

ama bu önemli değil en azından buradayım ve bölüm paylaştım değil mi?

sizi bekletmenin hakkım olmadığını biliyorum, bir işe başlıyorsam bunu düzenli yapmalıyım. ama ciddi anlamda elimde olan bir şey değildi. gerçekten üzgünüm.

kitap gelecek bölüm final olacak ama üzülmeyin!

yeni kitap yazdım, umarım affedersiniz.

ribony, bir ashton hayran kurgusu ve

SEXTING!!!!!

onu paylaştım profilimde bulabilirsiniz.

görüşmek üzere!

hazelnut crying for potato ➳ hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin