Yer; Erzurum Özel Kuvvetler Komutanlığı
Saat; 22:34Genç kadın sıkıntıyla derin bir nefes aldı. Albay'ın odasının yanında Ankara'dan gönderilen Generali bekliyordu. Çünkü Albay bizzat kendisini çağırmıştı. Herhangi bir 'içeri gel' komutu almadığı için odanın dışında ki sandalyelerde oturuyordu. Neredeyse 40 dakika olmuştu.
Neden çıkmıyorlardı? Ne konuşuyorlardı?
Bir 10 dakika kadar sonra General odadan çıktı. Bu işte tamamdı. Görevi çok güvendiği ve sevdiği bir askere bırakmıştı, içi rahattı.
Genaralin odadan çıktığını gören kadın hemen as duruşa geçti.
"Teğmen Şüheda Atar. Van. Emredin Genaralim."Genaral bir kez daha emin oldu doğru kararı verdiğine. Çok yaman bir o kadar da cesaretli birisiydi Şüheda. Pişman olmayacağını en başından beri biliyordu Genaral.
"Rahat." Şüheda hemen verilen emri yerine getirirken Genaral konuşmaya başladı.
"Mehmet Albay içeride seni bekliyor. Sadece şunu söyleyebilirim, özel bir göreve seçildin. Bizi pişman etmeyeceğinden eminim."
Şüheda bir görev olduğundan şüphelenmişti. Ve bu şüphesi doğru çıkmıştı.
Genç kadın başını kararlılıkla sallayıp emin bir ifadeyle konuştu. "Güveninizi boşa çıkartmayacağımdan emin olabilirsiniz komutanım."
Az sonra Genarali geçirip, Albay'ın kapısının önüne geldi. Kapıyı çaldıktan sonra "Gel." komutuyla içeriye girdi. Selam verip Albay'ın gösterdiği yere oturdu Şüheda.
"Komutanım, General bir görevden bahsetti bana, sanırım bunun için çağırdınız beni."
Albay onaylarcasına başını salladı.
"Evet, bir görev emri geldi. Bu görev için seçilenlerden biri de sensin."Albay derin bir nefes alıp devam etti. Bu sırada tam Şüheda'nın karşısında ki deri koltuğa oturdu. Elindeki 7 dosyayı masaya bırakıp Şüheda'nın tepkisini inceledi.
"Bu 7 vatan hainini sağ ya da ölü bulup getirmenizi istiyoruz. Bu 7 kişi terörist ve yandaşlarına silah, uyuşturucu, yiyecek ve içecek yani aklına gelecek her şekilde yardım ediyorlar."
Şüheda başını sallayıp dosyaları eline alıp incelemeye başladı.
"Peki komutanım, madem eşgalleri belli neden polislerin olduğu bir operasyonla tutuklanmıyorlar?"Albay ayağa kalkıp sıkıntılı bir nefes verdi.
"Adamlar, Türkiyede tanınan ve bilinen iş insanları. Yani ele geçirilebilecek her delili yok edebilecek güçteler. Sizden de istediğimiz bu. Adamları delilleriyle beraber getirmek. Yani her yönden yok etmek. Böylece yurtdışıyla olan bağlantıları kesilecek. Artık terör noktası olmaktan çıkarlar. Yardım edemez ve Türkiye sınırları içerisine giremezler."
Şüheda başını salladı. Gözü kararmıştı. Bu şerefsizleri bulmadan rahat etmeyecekti.
"Yurtdışı derken hangi ülkeleri kastediyorsunuz komutanım?""Amerika, Rusya ve Yunanistan. Özellikle buralarda daha bağlantılı işlerini tespit ettik."
Albay koltuğun arkasına geçip acımasız ve sert bir sesle konuştu.
"Görev süresi 6 ay olarak belirlendi. Ama ben 6 ay beklemem. Bu süreden kısa bir zaman içinde bu görev tamamlanmış olacak. MİT'le beraber çalışacaksın. Seninle beraber toplam 10 kişi seçildi. Bu ekip 5 saha içi, 5 saha dışı yani daha çok sizin güvenliğiniz ve ihtiyacınız olan şeyleri yerine getirmekle görevlendirildi. Sen saha içi olan taraftasın. Bu şerefsizlerle daha yakın olucaksın."
Şüheda ne kadar büyük bir görev olduğunu anlamıştı. Dikkatli ve temkinli olmalıydı. En ufak hataya yer yoktu.
"Bak Şüheda, bu görev terfi almadan önceki son görevin. Görevi layığıyla yerine getirmeni emrediyorum. Alacağın yıldızı hak ederek al. Seni yükseklerde görmek, senin bana en büyük borcun."
Şüheda hafif tebessüm edip başını salladı.
"Şimdi git eşyalarını topla. Yarın İstanbul'a gideceksin. Ekiple orada tanışırsın. Sana bir araba ve korunaklı hat ve telefon verilecek. Senden çok ama çok dikkatli olmanı istiyorum."
Şüheda ayağa kalkıp kadının gücünü gösterircesine dik durdu.
"Genaral'e de dediğim gibi güveninizi asla boş çıkartmayacağım. 6 aydan az bir süre içerisinde bu görev bitecek Albayım."Albay, Şüheda'nın karşısına geçip sağ omzuna elini attı.
"Sen bana babanın emanetisin Şüheda. Yine de dikkatli ol sen.""Emredersiniz Komutanım."
Genç kadın dosyaları alıp odadan çıktı başındaki bordo bereyi düzeltirken aklında intikam planları vardı. Ve bunları yerine getirmeden rahat durmayacaktı.
***İlk Hikayem şans verirseniz sevinirim :)))