9- Lojman

73 11 7
                                    

İnsanlar...

Acımasızlar ben de dahil. Herkes mefaati peşindeydi. Ama bunu hayat mottosu haline getirenler bir yerde patlak verirdi. Vatana ihanet edenler mefaati sebebiyle hareket ederdi. Biz bu menfaati bitirmek için buradaydık.

Karargaha geldiğimizde araçtan indim. Hava serindi biraz ama pek etkilenmemiştim.

Kapıda bir adam bekliyordu. Anladığım üzere hangarın arka tarafındaydık. Diğer araçtaki askerler ve Mahir hızla adamın önünde selam durdular. Bende en sona yerleşip selam durdum.

Özgür Komutan binbaşıyla puslu sesiyle konuşurken konuşmaları bitmiş olacak ki Üsteğmen yerine döndü.

"Bozok timi 10 dakika içinde hazır ol ve toplantı odasına geç."

Ardından binbaşı arkasını döndü ve içeriye girdi. Zırhlı araça geri dönüp valizimi aldım. Arkamı dönerken herkes hangardan içeriye giriyordu. Bir kişi hariç...

Özgür Komutan.

Valizimi sürükleyip yanına gittim.

"Gel hadi sen karargahı gör üstün körü. Toplantıdan sonra da bir yere ayrılma timle konuşmam gerekiyor. Ne de olsa artık benim emrimde bir askersin."

"Emredersiniz Komutanım."

Ne yani senin emrinde bir askersem. Ah ah bir rütbe üstünde olacaktım o zaman görecektin sen beni gıcık şey.

Hangardan içeriye girdik. Üstümdeki şarjör ve can yeleğini çıkardım. Dağılan saçımı toplarken Özgür Komutan da üstündeki parkayi ve miğferi çıkarmıştı. Maskesini de açtığında "Hadi fazla zamanımız yok." deyip demir kapıya doğru yürüdü.

Ulan adam kibarlık olsun diye valizimi alırdı. Gerçi ben yine vermezdim ama bir sorulurdu yani. Saygı; 0

Ardından bende yürürken "Kadın soyunma odası sağ tarafta." dedi ve sol tarafa döndü.

Arkasından 'ne' bakışları ile bakarken fazla zamanımın olmadığını biliyordum. Valizim elimde hızla soyunma odasına girdim. Kimse yoktu. Genellikle tek takıldığım yerlerden biri olacaktı anlaşılan. Hızlıca kamuflajımı giyip saçımı tekrar topladım. Bereyi omzuma geçirip valizi bir tarafa attım ve soyunma odasından hızlı ve sert adımlarla çıktım.

Çıktığım anda karşı koridordan Özgür Komutan ve diğerleri geliyordu.

Yakışmıştı kamuflaj yani eh işte.

Yalancı.

O da beni süzerken önüme dönüp onu takip ettim.

1 dakikamız vardı. Tam zamanında gelmiştik. Özgür Komutan kapıyı çalıp gel sesini duyunca hemen kapıyı açtı. Sırayla dizilip topuğumuzu sertçe yere vururak selam verdik.

Uzun kahverengi masanın etrafına dizilmiş siyah sandalyelere geçtik. Özgür Komutanın yanında ayakta durmuştum.

Binbaşı elini uzatıp "Hoş geldin Şüheda." Elini sıkıp "Hoş buldum Komutanım."

"Bundan sonra Bozok timindesin. Yapılacak yeni operasyonlarda 2. emir komuta sende."

Başımı sallayıp "Emredersiniz Komutanım."

"Yerlerinize oturabilirsiniz."

Yerimize nizami bir şekilde geçip anlatılan operasyonu dinlemiştik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin