3- Hemşeri

508 39 30
                                    

Enes'in gösterdiği toplantı odası gibi bir yere geçtiğimde oturan 3 kişinin de başı bana döndü. Hepsi iyi insanlara benziyordu ama belli olmazdı.

Bakışlarım hepsini incelerken Enes daha fazla dayanamamış olacak ki -ki çok konuşan bir insana benziyordu- konuşmaya başladı.

"Arkadaşlar, Teğmenimiz Şüheda Atar." Siyah L koltukta en sonda oturan kişi kalkıp elini uzattı.

"Merhaba Şüheda, ben Eren hoş geldin." Elini sıkıp "Memnun oldum." dedim.

Bir dakika bir dakika. E bu Enes'in tıpa tıp aynısıydı. Sadece biraz daha efendi biri gibi duruyordu.

İkisini göstererek "Siz ikiz misiniz? Çok benziyorsunuz." Enes bir elini sağ omzuma atıp

"Doğru tahmin Şüheda. Kendisi çok ama çok sevdiğim (!) ikizim." Söylediğine hafif tebessüm ederken çokta iyi anlaşamadıklarını fark ettim.

O sırada Eren cevap vermekten geri durmadı "Sus lan zevzek. Ben seni çok seviyorum sanki."

Eren kenara çekilirken arkasından Esmer, yapılı ve yeşil gözlü biri elini uzattı.

"Selim bende hoş geldin."
Başımı sallayıp tebessüm ettim. "Memnun oldum."

Ardından kumral ve kahverengi gözlü, yapılı biri durdu karşımda. Garip şekilde gülümseyerek elini uzattı.

"Bende Çağan. Memnun oldum Şüheda." Başımı sallayıp "Bende." dedim.

Herkes tekrar yerine geçerken bende elimdekileri odadaki masanın üzerine bıraktım ve sandalyeyi öne çekip oturdum. Gergin ve sessiz bir ortam vardı. Birbirimizi fazla tanımadığımızdan olsa gerekti.

Enes'in bana yönelik sorduğu soru üzerine ona doğru döndüm.

"Şüheda sen nerede görev yapıyordun?"

"Erzurum Özel Kuvvetler Komutanlığında." diye cevap verdiğimde başını salladı.

Çağan "Senden başka Özel Kuvvetlerden bu görev için seçilen kimse yok sanırım." dedi. Başımı 'bilmiyorum' derecesine sallarken Selim söze girdi.

"Yok ya var. Saha dışındaki MİT'le çalışan ekipte Özel Kuvvetlerden 2 kişi daha var." Eren "Sen tanıştın mı onlarla?" Merakla bende bakarken başını sağa sola salladı.

"Yok taşımadım. Özgür diye bir arkadaşım var. O da bu göreve seçilenler arasında. Bu sabah konuştum. Saha dışı ile çalışacağını söyledi. O anlattı biraz."

Cana yakın insanlardı ya. Biraz düşünüp merak ettiklerimi sormaya karar verdim. Daha önce kısa süreli bir kaç göreve katılsam da bu kadar kapsamlısına ilk defa seçildim diyebilirdim.

"Eee siz ne yapıyorsunuz?" hepsinin başı bana döndüğünde Enes "Ben ve sevgili ikizim MİT'teniz. Selim ve Çağan da polis." Başımı sallayıp "Anladım." dedim.

O sırada gözüm Çağan'a takıldı. Bir yerden tanıdık geliyordu ama bir türlü çıkaramadım. En sonda dayanamayarak sordum.

DİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin