12

862 84 148
                                    

Minry'nin sarı renkli valizini kapatmaya kalktıkça yeni bir oyuncak getiriyordu. Nefesimi dışarı verdim.

"Oğlum orda bir sürü oyuncak vardır zaten" Dudaklarını büzdü.

"Ama ben buradakileri daha çok seviyorum..." Alnımı bavula yaslayıp iç çektim.

"Çocuk sahibi olmak zor..." Minry tarafından omzumdan dürtüldüğümde yavaşça kafamı kaldırdım.

"Zürafamı da alabilir miyim?" Baygın baygın Minry'e bakıp kafa salladım. Hayır dediğimde çok üzülüyordu...

Zürafasını eline tutuşturup acilen odadan çıkarttım.

"Ama bir şey daha-" gülümseyip Minry'nin ağzını kapattım.

"Bir şey kalmadı odada bebeğim artık gitmeliyiz"

Sonunda sustuğunda valizleri kapının önüne indirebilmiştim. Kızları etrafta göremediğimde salona geçtim. İki koltuğa yayılmış bir şekilde yatıyorlardı.

"Gidiyorum ben?" Anında asker koğuşu gibi kalktılar.

"Nereye?" Göz devirdim.

"Sabah anlattım ya hani?"

Bu halleri dün gece ikisinin de sarhoş gelmesinden dolayıydı...

Jungkook ve Taehyung, sarhoş olan Jennie ve Lisa ile itinayla ilgilenmişlerdi.

Flashback:

Elektrikler geç saate kadar gelmemişti ve Jimin o zamana kadar yanımda kalmıştı.

"Burada kalabilirsin istersen?" Koltuktan kalktı.

"Çalışmam gerekiyor sağol" kafa sallayıp kapıya kadar geçirdim.

Kapıyı açtığımızda zili çalmaya hazırlanan bir Jungkook ve ona ahtapot gibi sarılmış bir Lisa'yla karşılaşmıştık...

"Jimin?" Jimin ve Jungkook afallamış görünüyordu.

"Ne halt ediyorsun yine Jeon?" Kapının önünden çekildim.

"İçeri geçin isterseniz Lisa iyi görünmüyor"

Jungkook Lisa'yı koltuğa oturtup kendini de yanına attığında Jimin önüne dikilmiş dik dik bakıyordu.

"Bu aptal kızla mı takılıyorsun Jeon?" Lisa topuklu ayakkabısını Jimin'e doğru fırlattı.

"Aptal anandır" Jungkook Lisa'ya gülüp kolunun altına aldı.

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum. Jimin'in yüz ifadesi çok komik duruyordu.

"Sustur şunu Jeon."

Bir kere daha kapı çaldığında bıkkınlıkla bakmaya gittim. Bu sefer de Jennie'nin sarhoş gelme olasılığı yoktu fakat büyük ihtimalle Jennie gelmişti.

Açtığımda Taehyung diye tahmin ettiğim adamın kucağında Jennie sarhoş olduğu belli bir şekilde şarkı söylüyordu...

Jennie'nin bir kez olsun olgun davrandığını düşünmek hata olurdu...

"Geçin içeri"

Taehyung salona girip bir şok daha yaşatmıştı Jungkook ve Lisa gülüyordu. Jungkook sarhoş olmamasına rağmen...

Jimin saçlarını sinirle geriye attı.

"Bir de sen mi Kim?" Taehyung Jennie'yi koltuğa yatırıp yanına oturdu.

"Kız sarhoş oldu ne yapsaydım?" Jimin sinirle güldü.

"İş konuşmaya gidip içki mi içtiniz?" Taehyung Jimin'i umursamayıp paketinden bir sigara çıkardı ve dudaklarına yerleştirdi.

LOVELORNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin