Adria
Sjednem za stol i podbočim lice rukom, oči su mi poluzatvorene, a glava samo što se ne rasprsne od mamurluka. Zastenjem u prazno i položim čelo na hladnu površinu stola. Mobitel mi nečujno zavibrira nedaleko glave i natjera me da ga dohvatim lijevom rukom. Osvrnem se oko sebe i ugledam Doru kako se poput mačke proteže na mom kauču i zijeva provukavši prste kroz kosu boje vatre.,,Da nisi ni pisnula.", upozoravajuće zarežim u njenom smjeru.
Zahihoće se i teturavim korakom dovuče do stola izvalivši se u stolicu pored mene.
,,Jebote", zastenjem, ,,koliko sam popila sinoć?", šapćem promuklim glasom dok mi glava pulsira.
Prasne u smijeh što mene natjera da automatski prekrijem uši rukama i bolno uzdahnem.
,,Oprosti", promrmlja kroz smijeh, ,,pa... nisam baš sigurna. Pila si sve što su stavljali pred tebe, nekom tipu si čak otkopčala košulju i govorila mu tko zna što kad se onako smijao."
Pocrvenim do korijena kose i posramljeno prekrijem usta rukom. Isječci sinoćnjih događaja mi se mutno pojavljuju pred očima. Šank, plavokosi dečko u sivoj košulji, red bull votka, rum kola, džin... sranje. Osjetim kako mi sva krv juri u obraze dok promatram Dorinu visoku pojavu kako šeće prema meni noseći dvije čaše vode. Odgurne jednu preko stola i ona se zaustavi ispred mene, s mukom se uspravim i obuhvatim hladno staklo desnom rukom.
,,Molim te ne tjeraj me da popijem ovo, mislim da mi tijelo ne može primiti više tekućine.", promrmljam dok se oslanjam na ruku jer sam na rubu da povratim sav precijenjeni alkohol od sinoć.
Dohvati kutiju aspirina sa šanka i naceri se dok ubacuje dva u moju čašu. Bijela tableta se u trenu počne raspadati i voda u trenu postane bijela i ispunjena mjehurićima. Promatram ju dok na isti način priprema sebi vodu i miješa tekućinu metalnom žličicom. Otpije poveliki gutljaj i na tren se zagrcne na što se nasmijem i polako prstima obujmim svoju čašu i polagano ju primaknem usnama. U tišini ispijamo iako mi se pri svakom gutljaju tijelo ježi dok jedva uspijevam probaviti još tekućine. Dora dovrši svoju čašu i promeškolji se nakon čega sa zanimanjem prekriži prste i nagne se prema meni. Zurim u njene svijetle zelene oči i pokušavam se koncentrirati na ispijanje čaše do kraja.
,,I?", uzdahne živčana jer ne reagiram na njezine indirektne znakove.
,,Što i?", upitam bezvoljno i s grimasom na licu dovršim čašu mutne vode.
,,Kako misliš što i? Što radimo danas? Idemo opet van, šetnja, kino, izlazak s tvojim tipom od sinoć...?", smrznem se na završetak rečenice.
U glavi prevrtim cijeli film od sinoć i nejasno se prisjetim nekog mršavog plavušana u košulji i plavookog tipa bez majice. Što se pobogu zbilo sinoć? Zar sam stvarno baš toliko popila? Pred očima mi se pojavljuju zvjezdice pa zatrepćem nekoliko puta da ih odagnam i uputim Dori upitni pogled.
,,Moj tip od sinoć?", nakašljem se i skliznem sa stolice kako bih uzela novu čašu vode iz kuhinje.
Prošetam pored šanka i ovaj puta dohvatim bocu vode ravno iz hladnjaka i izdahnuvši, prislonim ju na čelo. Kapljice rose kliznu s boce i iskapaju na pod dok uživam u hladnoći prvog gutljaja. Progutam s teškom mukom i zatvorim bocu dohvativši kivi iz zdjele s voćem. Iz ormarića dohvatim svijetlo-plavu zdjelicu okrhnutu na rubu još od useljenja i stavim nekoliko kivija unutra. Zamišljeno zurim u njegovu tamnu koru dok slušam Dorino smijuljenje iz blagovaonice.
,,Tip od sinoć? Čovječe zakvačila si se za njega kako ni za Deana nisi.", široko se osmjehne i slegne ramenima., ,,Bila si apsolutno oduševljena njime, bacila si mu se oko vrata nakon nekoliko pića. Naravno, nisam vas ostavljala nasamo, ne znam ni tko je on, ali izgledali ste suludo.", prasne u smijeh i prekrije usta rukom dok se naslanja na šank i dodaje mi nož.
Polagano gulim koru dok se okrećem od nje jer mi je krv udarila u lice., ,,Zašto bismo izgledali suludo? Samo smo plesali, zar ne?", neodređeno slegnem ramenima kao da je nevažno iako me sram pogledati joj u oči.
Ispusti jedno kratko hmm dok sjeda na barski stolac i križa nogu preko noge., ,,Da vidimo", zastane praveći se da razmišlja., ,,možda jer si mu se nakon nekoliko pića bacila oko vrata i počela mu otkopčavati košulju. Natjecali ste se tko može brže eksirati, oh da, umalo sam zaboravila", udari se po čelu i sumnjičavo počne promatrati zdjelu s kivijem., ,,takva je otprilike bila i boja tvoje bljuvotine kad si mu oko dva ujutro povratila po košulji."
Izbečim oči i vilica mi padne do poda., ,,Molim?!", uspaničeno graknem prema njoj dok se ona previja od smijeha i briše suze iz kutova očiju.
Prekrijem lice rukama jer mi je užasno neugodno iako se nalazim pred svojom najboljom prijateljicom. Pokunjeno odgurnem zdjelicu s kivijem od sebe jer sam izgubila tek i preneraženo se zagledam u nasmijane oči svoje prijateljice. Zagledam se u površinu šanka i pokušavam prisjetiti koji vrag se dogodio. Sjećanje me naposlijetku ipak iznevjeri i poraženo provučem prste kroz kosu dok se penjem pored nje na barski stolac.
,,Molim te reci mi da se zajebavaš inače neću više nikad izaći iz ovog stana.", umirem od srama dok polako sklapam oči od umora i nelagode.
Osjetim kako mi se puls ubrzava i obrazi mi se crvene. Mozak mi je prazan, u ušima mi šumi i misli mi se preklapaju stvarajući apsolutni kaos u trenutku u kojem mi treba svaka stanica normale i mira koju posjedujem.
,,Da se barem zajebavam, tip ni nije izgledao kao da se zamara time, ali dečko koji je doletio do separea dvije minute poslije je izgledao kao da bi te najradije ubio.", ugrize se za usnicu, a potom i bezbrižno nasmije., ,,Ne brini za to, naglasak im nije zvučao kao da su odavde tako da ih možda nikad više ni ne sretnemo.", odmahne rukom kao da je to potpuno nebitno i skoči sa stolca odskakutavši do kuhinje.
Propne se na prste i otvori element srebrenkaste boje i njena vatrena kosa se na tren izgubi iz mog vidokruga dok iz dna elementa dohvaća grickalice. Vadi redom: gumene bombone, čips od paprike i jedan od chillija, potom kisele bombone, loptice od sira i smoki. Nasmije mi se preko ramena dok uzima hranu u naručje i maršira prema dnevnom boravku. Odloži sve grickalice na stol i posegne za upravljačem. Skliznem sa stolca i pridružim joj se na kauču dok ona uključuje televizor i pronalazi film na Netflixu.
,,Pretpostavljam da si premamurna za odlazak van pa bismo danas mogle jednostavno ostati u stanu.", slegne rukama lagano se osmijehnuvši dok dohvaća vrećicu čipsa sa stola.
Uzvratim osmijeh i dohvatim kisele bombone zavalivši se na hrpu jastuka s moje strane kauča dok gledam uvodnu špicu nekog francuskog filma.
YOU ARE READING
Savršeno nesavršen
Teen FictionOna je došla u njegov grad, oboje zaljubljeni u pomorstvo. Ona savršena, a on oštećen, ona željna društva i zabave, on povučen i osamljen. Njoj trebaju svi, njemu ne treba nitko.