Deku tittek bir nefes verdi. Bu gün üçünün günüydü. Onlara ihtiyacı vardı zaten zor bir gün geçirmişti ve onlar yoktu. Onlar gelince büyük bir trip yiyeceklerdi. Kalktı ve noodle yaptı, tüm gün dizi, film izledi. Gece saat 3:43 gibi kapıdan ses gelmesi Ile kalktım. Kim gelebilirdi? Yavaşca aşşağa indi hırsıza pardon hırsızlara vuracak iken onların sevgilileri olduğunu fark etti.
Todoroki: Hey bebeğim sakin ol biziz!
Deku: oh.. üzgünüm.
Todoroki: iyi misin?
Deku: iyiyim. Ben yatıyorum.
Bakugou: hey aptal değiliz inek. Birşey olmuş.Deku sinirlenmeye başlıyordu. Birde soruyorlar mıydı? Gece 4 de geliyorlar ve ona hesap soruyorlardı.
Deku: birşey yok dedim. Ne halt ederseniz edin.
Todoroki deku'ya sarıldı.
Todoroki: hey sevgilim lütfen anlat bize birşey mi yaptık?Deku onu itti ve sesini yükseltti
Deku: Evet yaptınız! Bu gün bizim günümüzdü. Günüm zaten berbattı ve size ihtiyacim varken yoktunuz!Bakugou deku'ya yaklaştı, dekunun kafasını göğüsüne koydu ve saçına bir öpücük kondurdu.
Deku'nun siniri bir anda uçtu ve bakugou'nun kokusu ile iyice mayıştı ve gözlerini kapadı.Bakugou: oh minik bebeğimizin bize ihtiyacı varken biz onu yanlızmı bıraktık?
Deku: hıhı..
Bakugou deku'yu kucakladı ve odaya götürdü.
Todoroki: oh miniğim izin ver seni rahatlatalım.Deku mayışmış bir şekilde
Deku: uykum var..Todoroki deku'ya yaklaştı ve boynuna öpücük kondurdu. Todoroki deku'nun boynunu hallederken bakugou onu bir yandan soyuyor bir yandan dili ile deku nun ağzını talan ediyordu. Deku bu kadar ilgi karşısında kısık sesle inledi ve bakugou ya karşılık verdi.
Todoroki Deku'nun boynunu bıraktı. Bakugou deku'yu yatağın başlığına dayadı.
Deku: ihm.. kacchan, todoroki birakin uyuyayim.Todoroki: bebeğim bırak seni rahatlatalım.
Todoroki ile bakugou yer degistirdi ve todoroki Deku'nun dudağına yapıştı o sırada da bakugou soyundu. Todoroki'nin Eli deku'nun penisi'ne gitti (BEN NE YAZIOM) deku kendini ne kadar tutmak istesede tutamadi ve küçük bir inilti cıkardı.
Bakugou: kendini Tutma bebeğim.
Bakugou parmaklarini deku'nun agzina Verdi yeterince islaninca deliğini okşadı ve soktu. Deku inlemeye başladı. Todoroki deku'yu öpmeye başladı ve bir yandan da bakugou'nun penisini okşuyordu. Bakugou kısık bir mırıltı çıkardı. Bakugou deku'yu kucağına aldı todoroki de deku'nun arkasına geçti. Bakugou deku'nun ziplaması için yönetirken todoroki de deku'yu arkadan giriyordu ve bir yandan da deku'nun boynunu emiyordu. Kısa süre sonra deku geldi ama digerlerinin de boşalması için devam etti. Bakugou da geldikten sonra todoroki de geldi. Pek doymamışlardı ama deku çok uykuluydu.Todoroki Deku'nun içinden çıkınca deku bakugou'nun göğsüne yığıldı. Bakugou onu kucağına aldı ve todoroki Ile duşa gitti. Küveti doldurdu ve içine girdi todoroki bu sefer deku'yu kucağına aldı ve onu yıkadı. Todoroki sevgilisinin kokusunu derince içine çekti. Bakugou deku'yu kuruladı ve giydirdi ve yatağa bıraktı. Dudağına küçük bir buse kondurdu. Todoroki Ile bakugou giyindi ve deku'nun yanına yattılar.
Selam bu oneshot bana aittir. Ilk kez smut yazdim o yüzden Kötü olabilir üzgünümmm ve Sardı habire bölüm gelebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer, Bnha Oneshot
FanfictionSelam çeviri yapıcağım farkli yerlerden alarak ama çok sık gelmez kendim de yazarım yani sık sık da gelebilir egerki motivasyon olursa gunde 4 bölümde gelir Ben tutmasa bile yazacağım. UYARI Smut, argo, intihar, lgbt olabilir şimdiden rahatsız olan...