Y/N ve Mina bir yıldır çıkıyorlardı ve henüz seks yapmamışlardı. Buna rağmen Y/N, Mina'nın cinsel tercihlerini ve tuhaflıklarını biliyordu. Mina, Y/N ile seks yapmaya hazır olduğu zamanı beklemesine rağmen, bunu ona iyi hissettirdi.
Mina, Y/N'ye bekaretine güveniyordu ve Y/N'nin onu incitmeye cesaret edemeyeceğini biliyordu. Ve tamam, Y/N oldukça sessizce agresif olma eğilimindeydi, insanları basit bir bakışla korkutuyordu. Peki Bakugou etraftayken? Mina, Y/N'nin o gecenin ilerleyen saatlerinde öfkesini ondan çıkarması için hazırdı, onu neredeyse kurutacak şekilde agresif ve tutkulu bir şekilde öpüyordu.
Y/N'nin saldırgan eğilimleri olmasına rağmen Mina'nın çoğu zaman nazik davranılmasından hoşlandığını biliyordu. Mina'ya karşı aşırı agresif olmayı hiç düşünmemişti. Belki geceleri yanlışlıkla saldırır ve saldırganlığını çıkarmak için Mina'yı kullanır ama Mina bundan hoşlanır, o yüzden sayılmaz.
Y/N'nin sekse ihtiyacı yoktu ve Mina emin olduğu her an hazırdı. Mina cinsel tercihlerini dile getirdiğinde ve zamanı geldiğinde Mina'nın nasıl deney yapmak istediğini dinledi.
Ve o zaman tamamen rastgele bir gecede geldi. Y/N dairesinde oturmuş Mina'nın oraya gelmesini bekliyordu. Mina'nın uzun bir devriye günü geçirdiğini biliyordu ve tam bir masaj olmasa da en azından sarılmak isteyeceğini biliyordu.
Mina ağır adımlarla kapıdan içeri girdiğinde, Y/N'nin sehpanın üzerindeki kağıtları karıştırdığını gördü. "Ne yapıyorsun?" diye sordu sırtını ve ayakkabılarını bırakarak Y/N'nin yanına geçerek.
"İş için bazı raporlar," diye mırıldandı Y/N, masanın üzerine bırakarak içini çekerek.
"Önemli?"
"Senden fazla değil. Buraya gel." Mina gülümsedi, Y/N kollarını açıp kucağını serbest bıraktığında.
Mina kucağına oturdu, kollarını Y/N'nin omuzlarına doladı ve yüzünü boynuna gömdü. Y/N'nin kollarının onu sardığını hissettiğinde içini çekti ve tüm ağırlığını Y/N'ye verdi.
"Stresli gün," Y/N sırtını ovuşturdu, Mina'nın küçük titremelerle tepki vermesini izledi.
"Mhm," Olması gerekenden daha fazla mızmız oldu ama kahretsin, uzun bir gün geçirdi ve sonunda tekrar Y/N'nin kollarında olmak bunaltıcıydı.
Sessizlik onları sardı ama ikisi de bulundukları yerden kıpırdamadı. Ve Mina'yı düşünceler ele geçirdi. O kadar stresliydi ve ne kadar çok istese de Y/N'nin sırt masajı bunlardan kurtulamıyordu.
Daha fazlasına ihtiyacı vardı. Böylece daha da yaklaştı, kalçaları Y/N'yi gıcırdatmaya başladı. Gözlerini kapatarak ve Y/N'nin onu durdurmayacağını umarak iniltilerini bastırdı.
heyecanlandı.Y/N Mina'yı yatağa bıraktı ve onunla zıplamasını izledi. Mina'nın bacaklarının arasına dizlerinin üzerine oturdu ve onu öpmek için eğildi. Mina'nın kalçalarının onu sıkıca sardığını hissetti.
"Çok rahatsız olursan bana söylersin, evet," dedi Y/N derin bir nefes alarak.
"Evet, sana güveniyorum, ne yaparsan yap," diye yanıtladı Mina, kalçaları tekrar sürtüşmek istiyordu.
Sözlü bir yanıt alamadı ama Y/N'nin yumuşadığını hissetti. Y/N Mina'nın boynuna eğildi ve Mina'nın ağzından çıkan sessiz seslerini dinleyerek yumuşak ve yavaşça öpmeye başladı.
Mina, Y/N'nin yavaşça aşağı indiğini hissetti ve sutyenini aşağı çekerek göğüslerini açığa çıkardı. Mina, Y/N'nin memelerinden biri sıcak ağzına girdiğinde sızlandı, Y/N'nin dilinin meme ucuna dokunduğunu hissetti. Planlanandan daha uzun sürdüğünde Mina, "Y/N, lütfen" diye nefes nefese kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer, Bnha Oneshot
FanficSelam çeviri yapıcağım farkli yerlerden alarak ama çok sık gelmez kendim de yazarım yani sık sık da gelebilir egerki motivasyon olursa gunde 4 bölümde gelir Ben tutmasa bile yazacağım. UYARI Smut, argo, intihar, lgbt olabilir şimdiden rahatsız olan...