Nadir bir tatil gününde onu mutfakta masada kahvaltı yaparak uyandırdığınızda, bundan neredeyse emindir.
ve gözleri size bakarken ve ay ışığının yüzünüzü nasıl sıyırdığını hayranlıkla izlerken, aşkın bu olduğundan kesinlikle emindir.Seni daha net görebilmek için suya daha yakın durmak için seni de yanına çektiğinde aklında seninle ilgili tek bir şüphe yok. Sana baktığında ve kutuyu çıkarmak için yapışkan elini cebine soktuğunda içinde tek bir güvensizlik yok.
Tek dizinin üzerine çöktüğünde ve ışıkta parıldayan yüzüğü ortaya çıkarmak için yavaşça açtığında net ama çok gergin bir zihni var. "Bunu nasıl yapacağımdan pek emin değilim ama seni gerçekten sevdiğimi biliyorum. Geleceği düşündüğümde, kendimi senden başka kimseyle birlikte düşünmüyorum. Benimle evlenir misin Y/N?"
Gözlerinde biriken yaşlar olmasaydı, şaşkın sessizliğin onu endişelendirmeye başlardı. "Vay canına, tabii ki seninle evleneceğim sho."
shoto todoroki, seninleyken hiç olmadığı kadar mutlu olmamıştı ve seni bir daha bırakmayı planlamıyordu.
__________
Yorucu bir günün ardından gece geç saatte eve geldiğinde ve sizi her zamanki nefes kesici öpücükle karşılamadığında.. Yaptığı ilk şey, çizmelerini fırlattıktan ve metal savaş yeleğini çıkardıktan sonra, boynunuza burnunu sokmak olur. ve yüksek sesle inler.. Senin güzel yüzünü görmene ve sevimli kıkırdamalarını duymana rağmen asık yüz hatlarının parlamaması.. tek bir anlama geliyor.
_ "Yine kötü bir gün ha?" ve cevabı bilmek için teninizde hafif bir baş sallama hissetmenize gerek yok. Profesyonel bir kahraman olmak ve bu konuda listenin başında olmak, bunun gibi günlerin mutlaka olacağı anlamına gelir ve gerçekleştiğinde, erkek arkadaşınızın kaşlarını çatmak size kalmış.
Daha fazla bir şey söylemezsiniz ve tüm gün boyunca özlem duyduğu şey bu olduğundan, sizi istediği kadar tutmasına izin verirsiniz.
Ve sadece gözlerinin içine bakmak için geri çekildiğinde, parmaklarını yanaklarında gezdirip yumuşak bir "eve hoş geldin Shoto" fısıldıyorsun.
Onu daha iyi hissettirmek için herhangi bir şey yapıp yapamayacağınızı, belki de sevgiyle hazırladığınız akşam yemeğiyle başlamak isteyip istemediğini ya da dilerse ona bir köpük banyosu yapıp yapamayacağınızı soruyorsunuz.
Ama yemek istemiyor, banyo yapmak da istemiyor. Tek istediği senin vücuduna sarılmak ve bu yüzden seni yatak odana sürüklemeden önce "lütfen benimle gel" diye yalvarıyor.
Onu itaatkar bir şekilde takip edersin ve hiçbir şey söylemezsin, eğer ihtiyacın olan şey senin varlığınsa, o zaman seve seve kabul edersin.
Sizi tanrısal kaslarını hissetmekten ayıran giysi katmanlarını çıkarmasına yardımcı oluyorsunuz ve göğüslerine kelebek öpücükleri bırakmadan önce ellerinizi kısa süre önce ortaya çıkan etinin üzerinde yumuşatıyorsunuz.
_ "Benim için uzan tatlım," diye talep ediyor, seni gömleği çıkarmadan önce seni nazikçe şiltenin üzerine itiyor - arsız şirin bir külottan başka bir şey giymeyi seçtin, "siktir et.." dudaklarını birleştir ve o bacaklarının arasına yerleştiğinde mutlu bir şekilde iç çek.
Hâlâ pantolonunun içinde ve sen hâlâ iç çamaşırının içindesin, ama ah canım, onun büyüyen şişkinliğinin karın bölgesine sürtünmesi seni deli ediyor mu?
Dudakları seninkini terk ediyor ve kalçaları hızlanırken çene kemiğine sürtünüyor.
Her zamanki gibi nazik ama bariz bir dürtü vücudunun gerilmesine neden oluyor, sanki sizi büyülemekten kendini alıkoyuyormuş gibi.
Ve birdenbire oturur ve pantolonunun fermuarını açar, sonra sırt üstü yere düşer ve seni üstüne çeker.
Boksörlerini indirirken ve azgın horozunu çekerken dudaklarını yalayarak beline binmek için hareket ediyorsun. Kuyruğundan aşağı akan şişkin damarların izini sürerken kalın bir şekilde yutkunuyor ve o sıcaklığınıza girip çıkarken onların yumuşak sakızlı duvarlarınızı lezzetli bir şekilde otlattığını hissettiğiniz sayısız zamanı düşünün.
Transa girmiş olmalısın, çünkü ancak o senin kıçını sıktığında, bakışın sonunda onun neşeli yüz hatlarıyla buluşabildi, "benim için hazır mısın güzelim?"
Ne kadar hevesli göründüğünüzden etkilenmeden hararetle başını sallarsınız ve o külotunuzu yana doğru ittiğinde ve dizlerinizin üzerine çökmenize yardım edip sizin sırılsıklam amınıza oturmadan önce başparmağını parıldayan klitorisiniz boyunca gezdirdiğinde dudağınızı ısırırsınız.
Yavaşça aşağı kayıyorsun, oh çok yavaş, zonklayan duvarlarının onun için uzanmasının keyfini çıkarıyorsun ve onun şişko siki sonunda serviksine karşı kılıflandığında boğulmuş bir inilti bıraktın.
Hareket etmek, içinizde patlayana kadar ona binmek istiyorsunuz, ancak kalçalarınızı sıkı bir şekilde kavraması sizi engelliyor ve kafanızı karıştırıyor, "Shouto ne yapıyorsun?" içindeki o lezzetli sürtünmeyi hissetmek için onun kavrayışında kıpırdanmaya çalışırsın, ama onun acayip güçlü tutuşu seni yerinde tutar.
_ "Sen güzelsin y/n, bana muhtaçsın, lanet olsun.. sikimin etrafında durmaksızın titriyorsun." baş parmakları teninizi nazikçe okşar ve yoğun bakışları titreyen formunuzu inceler.
O günlerden biri, ihtiyacı olan tek şey amının derinliklerine gömülmek ve sana gününün ne kadar yorucu olduğunu söylerken sen ona her şeyin yoluna gireceğine, ne olursa olsun onun yanından asla ayrılmayacağına dair güvence veriyorsun. .
_ "Buradayım Shouto," avuçlarını onun büyük, sıcak ellerinin üstüne koyuyorsun, "seni rahatsız eden şeyi söyle bana."
Ve yapıyor, stresli gününden şikayet ederken başparmakları hala hassas teninizi okşuyor, istemeden etrafını her sıktığınızda bir an için homurdanıyor.
Bu, aynı anda hem sevdiğiniz hem de nefret ettiğiniz türden bir işkence. Onu dinliyorsunuz, ifadeleri gevşemeye başladığında gülümsüyor, ancak sert sikinin zonklaması görüşünüzü bulanıklaştırıyor.
İtaatkar olduğun için bir ödül, bir itme, kalçasını yuvarlama, o lezzetli ıstırabı dindirmek için herhangi bir şey istiyorsun, "Shouto, lütfen şimdiden bir şeyler yap..." Onu tekrar sıkarken sızlanırsın - bu sefer kasıtlı olarak inlemesine neden olursun. yüksek sesle, bedelini ödemek üzere olduğunuz bir eylem..
_ "Tamam güzelim, kendini hazırla." seni kaldırıp ona çarpmadan önce talep ediyor, ama sadece bir kez.
Gözlerin irileşir ve nefes bile alamadığından ağzın açılır, neredeyse orada ve sonra boşalır, ama tam olarak değil.
_ "Bana gününü anlatma sırası sende tatlım, gerisi daha sonraya kadar bekleyebilir." o da belli ki yakın, ama şimdi hareket etmeye başlarsa, ikiniz için de kısa sürede biteceğini biliyor ve istediği bu değil.
O büyük aptal bir alay, ama o senin büyük aptal alay ve sen onu her şeyden çok seviyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer, Bnha Oneshot
FanficSelam çeviri yapıcağım farkli yerlerden alarak ama çok sık gelmez kendim de yazarım yani sık sık da gelebilir egerki motivasyon olursa gunde 4 bölümde gelir Ben tutmasa bile yazacağım. UYARI Smut, argo, intihar, lgbt olabilir şimdiden rahatsız olan...