sevgili girişimlerine bazı yandere tepkileri

483 9 0
                                    

Deku

Sıkıntılı olduğunu söylemek, hafifçe söylemek gerekirse, yetersiz kalıyor.

Ama kendi duygularını bastırıyor-

Ona ihtiyacın var! Senin için orada olmasına ihtiyacın var!

Yani ikiniz yataktayken sizi tutuyor, gözleriniz ekrana sabitlenmiş ve gerçekten görmeden bir gösteri oynuyor.

Sadece seni kollarında hissediyor, kendine iyi olduğunu söyleyip duruyor-

Zar zor dayanabilene kadar senin üzerinde yaygara koparır.

Her zaman sana su ve yemek getiriyor.

Sadece tuvaleti kullanmak için yanından zar zor ayrılıyor.

En iyisi duş alıyorsan, hiçbir şey olmayacağından emin olmak için seninle banyoda olacağına bahse girerim.

Bakugou 

Dürüst olmak gerekirse sinirlendi,

İş yerinde zor bir gündü ve ihtiyacı olan son şey senin kanlar içinde eve gelmendi.

Yaralarına bakıp seni iyileştirdikten sonra sana bağırmaya başladı.

Bundan gurur duymuyordu!

Ama duyguları ve gün tüm sabrını tüketmişti.

Senin küçüldüğünü görene kadar farkına bile varmaz, sanki dikiş yerinizden ayrılacakmışsınız gibi sallanmaya başladığınızı görür.

"Şşşt, sorun değil, bağırdığım için özür dilerim, tamam mı? Sadece endişelendim - seni kaybedersem ne yapardım bilmiyorum-" sesi çatladı ve kollarını olabildiğince sıkı sardın, içlerinden geçen acıyı görmezden geldin.

"Dikkatli olmalıyız, tamam mı-? Senin iyileşmene odaklanmalıyız, kendini ya da başka bir şeyi zorlama-" dedi, kucaklamanın ona getirdiği rahatlığa rağmen, başını salladığını hissettiğinde eli başını okşadı.


Tamaki

Zavallı bebek ne yapacağını bilmiyor

Sadece senin banyona gelip senin bayıldığını, kanın etrafında biriktiğini bulurdu.

Seni sararken ağlıyordu, seni yatağa taşırken cansız bedenine gözyaşları dökülüyordu.

Seni camdan yapılmış gibi yere indirir.

Ve sonra gerçekten kaybeder.

Hıçkıra hıçkıra ağlayarak ve seni ona yakın tutarak, geri sallanarak ve onu bırakmaman için sana yalvararak.

Saçındaki eli hayal ettiğini sanıyor, adını söylerken sesin zar zor fısıldıyor.

Kendini geri çekilmeye zorlar, gözlerinin açıldığını ve ona baktığını gördüğünde içini rahatlatır.

Üzerinize atladığında ikinizi de şaşırtıyor, nefes almak için onu itmeniz gerekene kadar sizi öpüyor.

Ve sonra gerçek olduğuna inanamıyormuş gibi parmaklarını yüzünün üzerinde gezdiriyor.

“Ben çok- çok korkmuştum-! Y/n Ben- ben-öleceğim eğer- seni kaybedersem-" tüm çabalarına rağmen yine ağlıyor, seni daha kötü hissettirmek istemiyor-

"Biliyorum, biliyorum, üzgünüm bebeğim, üzgünüm-" onu öpmek için aşağı çektin, iyi olduğunu bilmesini sağladın-

"Bunu yaptığım için çok özür dilerim- bunu kendimle ilgili yaptım- sadece-" Cümlesini tamamlayamayacak kadar bunalmıştı, onun yerine yüzünü boynuna gömmeyi tercih etti.

"Bebeğim için üzülmene gerek yok, ben buradayım, beni kurtardın, tamam mı? Ben iyiyim-" Sözleriniz üzerine onun biraz rahatladığını hissettiniz, nefesi yavaş yavaş normale dönüyordu.

"İşte başlıyoruz, gördün mü? Sorun değil, şimdi daha iyi bir kucaklaşma pozisyonuna geçebilmemiz için üzerimden inmek ister misin?"

Demon Slayer, Bnha OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin